Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII „RZEŹBA TERENU” W NIEJ GROMADZONYCH,
DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,191549,47bcb0bbee337802807e5b947f8e7d14.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII „RZEŹBA TERENU” W NIEJ GROMADZONYCH,DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55af3f7a-51e5-4752-9339-0d24e1360c59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.114 Aktualizacja bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów rzeźba terenu w niej gromadzonych, dla obszaru wybranych powiatów województwa świętokrzyskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów kategorii „rzeźba terenu” w niej gromadzonych, dla obszaru wybranych powiatów województwa świętokrzyskiego.2. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia należy:
1) Zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k ze struktury zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279 poz. 1642 ze zm.) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031) oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1412).
2) Zaktualizować oraz zweryfikować i poprawić dane BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy. Podczas wywiadu terenowego należy wykonać dokumentację zdjęciową oraz opracować mapę wywiadu terenowego z wniesioną przybliżoną lokalizacją nowych obiektów. BDOT10k należy zaktualizować w następujący sposób:
a) zweryfikować i zaktualizować klasę OT_ADJA_A w oparciu o Państwowy Rejestr Granic,
b) wprowadzić wszystkie brakujące i nowe obiekty, w tym inwestycje wskazane przez Zamawiającego w wykazie inwestycji i zmian w terenie. Należy udzielić wyjaśnienia w przypadku niewprowadzenia zmiany w bazie BDOT10k, uzupełniając atrybut [komentarz] odpowiednim wpisem: „nie wprowadzono zmiany, ponieważ...”; wykaz inwestycji i zmian w terenie wraz z wyjaśnieniami należy skompletować wraz z danymi źródłowymi,
c) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w zakresie obiektów występujących w ogólnodostępnych rejestrach publicznych,
d) zweryfikować i poprawić dane BDOT10k na podstawie wyników analiz przestrzennych.
W przekazanych przez Zamawiającego plikach SHP należy uzupełnić atrybut [komentarz] wartościami: „poprawiono” lub „nie poprawiono, ponieważ ...”; wyniki analiz przestrzennych dla danego powiatu wraz z wyjaśnieniami należy skompletować wraz z danymi źródłowymi,
e) w oparciu o właściwe materiały źródłowe zweryfikować, a następnie poprawić oraz uzupełnić wypełnienie atrybutów, a także poprawić położenie obiektów BDOT10k,
f) zaktualizować BDOT10k w oparciu o wyjaśnienia udzielone do pytań dotyczących sposobu wprowadzania obiektów do BDOT10k zawartych w dokumencie PYTANIA i ODPOWIEDZI v4.0 z 23.01.2025.xls przekazanym przez Zamawiającego,
g) uzupełnić obiekty, które nie występowały w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279 poz. 1642 ze zm.) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r.
o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031),
h) zweryfikować i zaktualizować obiekty w klasie OT_OIPR_P (dla obiektów: odosobniona skała, głaz lub grupa głazów) w oparciu o Państwowy Rejestr Nazw Geograficznych,
i) usunąć nieistniejące obiekty.
3) Zmodyfikować geometrię i zaktualizować atrybuty obiektów, które uległy zmianom lub są niezgodne ze stanem faktycznym.
4) Opracować klasy obiektów „linia wysokościowa” (OT_RTLW_L) i „punkt wysokościowy” (OT_RTPW_P) zgodnie z zasadami opisanymi w załączniku nr 5 do Warunków Technicznych.
5) Wykonać wykaz materiałów źródłowych w zakresie NMT. Wykaz powinien zawierać informację o godle, aktualności (rok, miesiąc i dzień, zgodnie z informacją o pozyskaniu NMT), informację o źródle danych NMT, błędzie średnim i linku do danych. Niniejszy wykaz należy przekazać Zamawiającemu w terminie 30 dni od podpisania umowy oraz załączyć do sprawozdania technicznego.
6) Dokonać uzgodnienia przestrzennego, geometrycznego i atrybutowego wszystkich powiązanych klas obiektów tak, aby baza BDOT10k stanowiła spójny i topologiczny zbiór danych przestrzennych, w tym również:
a) dokonać uzgodnienia opracowanych obiektów kategorii rzeźba terenu z obiektami BDOT10k, będących z nimi w relacji przestrzennej,
b) dokonać modyfikacji obiektów BDOT10k, których położenie w relacji do opracowanych obiektów kategorii „rzeźba terenu” jest nieprawidłowe
i wymaga poprawy. Dotyczy to w szczególności obiektów na obszarach, które nie są widoczne na ortofotomapach (np. obiekty na obszarach leśnych) oraz cieków, których przebieg jest niezgodny z modelem spływu powierzchniowego,
c) dokonać aktualizacji i uzgodnienia obiektów w klasie OT_BUZM_L z obiektami kategorii „rzeźba terenu”,
d) dokonać weryfikacji odcinków jezdni i dróg, na których występuje pochylenie powyżej 15% i w zależności od sytuacji należy je ewentualnie odpowiednio zmodyfikować (przebieg, zmiana klasy i atrybutów).
3. W ramach I części zamówienia zostaną wykonane ww. czynności określone w pkt. 2 dla powiatu skarżyskiego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny
z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w: Załączniku Nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Warunki Techniczne (WT) wraz z Załącznikami do WT od 1 do 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72320000-4 - Usługi bazy danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.5.) Wartość części: 33928,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów kategorii „rzeźba terenu” w niej gromadzonych, dla obszaru wybranych powiatów województwa świętokrzyskiego.2. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia należy:
1) Zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k ze struktury zgodnej
z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279 poz. 1642 ze zm.) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031) oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1412).
2) Zaktualizować oraz zweryfikować i poprawić dane BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy. Podczas wywiadu terenowego należy wykonać dokumentację zdjęciową oraz opracować mapę wywiadu terenowego z wniesioną przybliżoną lokalizacją nowych obiektów. BDOT10k należy zaktualizować w następujący sposób:
a) zweryfikować i zaktualizować klasę OT_ADJA_A w oparciu o Państwowy Rejestr Granic,
b) wprowadzić wszystkie brakujące i nowe obiekty, w tym inwestycje wskazane przez Zamawiającego w wykazie inwestycji i zmian w terenie. Należy udzielić wyjaśnienia w przypadku niewprowadzenia zmiany w bazie BDOT10k, uzupełniając atrybut [komentarz] odpowiednim wpisem: „nie wprowadzono zmiany, ponieważ...”; wykaz inwestycji i zmian w terenie wraz z wyjaśnieniami należy skompletować wraz z danymi źródłowymi,
c) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w zakresie obiektów występujących w ogólnodostępnych rejestrach publicznych,
d) zweryfikować i poprawić dane BDOT10k na podstawie wyników analiz przestrzennych.
W przekazanych przez Zamawiającego plikach SHP należy uzupełnić atrybut [komentarz] wartościami: „poprawiono” lub „nie poprawiono, ponieważ ...”; wyniki analiz przestrzennych dla danego powiatu wraz z wyjaśnieniami należy skompletować wraz z danymi źródłowymi,
e) w oparciu o właściwe materiały źródłowe zweryfikować, a następnie poprawić oraz uzupełnić wypełnienie atrybutów, a także poprawić położenie obiektów BDOT10k,
f) zaktualizować BDOT10k w oparciu o wyjaśnienia udzielone do pytań dotyczących sposobu wprowadzania obiektów do BDOT10k zawartych w dokumencie PYTANIA i ODPOWIEDZI v4.0 z 23.01.2025.xls przekazanym przez Zamawiającego,
g) uzupełnić obiekty, które nie występowały w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279 poz. 1642 ze zm.) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r.
o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031),
h) zweryfikować i zaktualizować obiekty w klasie OT_OIPR_P (dla obiektów: odosobniona skała, głaz lub grupa głazów) w oparciu o Państwowy Rejestr Nazw Geograficznych,
i) usunąć nieistniejące obiekty.
3) Zmodyfikować geometrię i zaktualizować atrybuty obiektów, które uległy zmianom lub są niezgodne ze stanem faktycznym.
4) Opracować klasy obiektów „linia wysokościowa” (OT_RTLW_L) i „punkt wysokościowy” (OT_RTPW_P) zgodnie z zasadami opisanymi w załączniku nr 5 do Warunków Technicznych.
5) Wykonać wykaz materiałów źródłowych w zakresie NMT. Wykaz powinien zawierać informację o godle, aktualności (rok, miesiąc i dzień, zgodnie z informacją o pozyskaniu NMT), informację o źródle danych NMT, błędzie średnim i linku do danych. Niniejszy wykaz należy przekazać Zamawiającemu w terminie 30 dni od podpisania umowy oraz załączyć do sprawozdania technicznego.
6) Dokonać uzgodnienia przestrzennego, geometrycznego i atrybutowego wszystkich powiązanych klas obiektów tak, aby baza BDOT10k stanowiła spójny i topologiczny zbiór danych przestrzennych, w tym również:
a) dokonać uzgodnienia opracowanych obiektów kategorii rzeźba terenu z obiektami BDOT10k, będących z nimi w relacji przestrzennej,
b) dokonać modyfikacji obiektów BDOT10k, których położenie w relacji do opracowanych obiektów kategorii „rzeźba terenu” jest nieprawidłowe
i wymaga poprawy. Dotyczy to w szczególności obiektów na obszarach, które nie są widoczne na ortofotomapach (np. obiekty na obszarach leśnych) oraz cieków, których przebieg jest niezgodny z modelem spływu powierzchniowego,
c) dokonać aktualizacji i uzgodnienia obiektów w klasie OT_BUZM_L z obiektami kategorii „rzeźba terenu”,
d) dokonać weryfikacji odcinków jezdni i dróg, na których występuje pochylenie powyżej 15% i w zależności od sytuacji należy je ewentualnie odpowiednio zmodyfikować (przebieg, zmiana klasy i atrybutów).
3. W ramach II części zamówienia zostaną wykonane ww. czynności określone w pkt. 2 dla powiatu kieleckiego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny
z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w: Załączniku Nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Warunki Techniczne (WT) wraz z Załącznikami do WT od 1 do 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72320000-4 - Usługi bazy danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.5.) Wartość części: 146300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów kategorii „rzeźba terenu” w niej gromadzonych, dla obszaru wybranych powiatów województwa świętokrzyskiego.2. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia należy:
1) Zweryfikować poprawność konwersji danych BDOT10k ze struktury zgodnej
z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279 poz. 1642 ze zm.) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031) oraz dokonać niezbędnych modyfikacji i uzupełnienia atrybutów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1412).
2) Zaktualizować oraz zweryfikować i poprawić dane BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy. Podczas wywiadu terenowego należy wykonać dokumentację zdjęciową oraz opracować mapę wywiadu terenowego z wniesioną przybliżoną lokalizacją nowych obiektów. BDOT10k należy zaktualizować w następujący sposób:
a) zweryfikować i zaktualizować klasę OT_ADJA_A w oparciu o Państwowy Rejestr Granic,
b) wprowadzić wszystkie brakujące i nowe obiekty, w tym inwestycje wskazane przez Zamawiającego w wykazie inwestycji i zmian w terenie. Należy udzielić wyjaśnienia w przypadku niewprowadzenia zmiany w bazie BDOT10k, uzupełniając atrybut [komentarz] odpowiednim wpisem: „nie wprowadzono zmiany, ponieważ...”; wykaz inwestycji i zmian w terenie wraz z wyjaśnieniami należy skompletować wraz z danymi źródłowymi,
c) zweryfikować i zaktualizować BDOT10k w zakresie obiektów występujących w ogólnodostępnych rejestrach publicznych,
d) zweryfikować i poprawić dane BDOT10k na podstawie wyników analiz przestrzennych.
W przekazanych przez Zamawiającego plikach SHP należy uzupełnić atrybut [komentarz] wartościami: „poprawiono” lub „nie poprawiono, ponieważ ...”; wyniki analiz przestrzennych dla danego powiatu wraz z wyjaśnieniami należy skompletować wraz z danymi źródłowymi,
e) w oparciu o właściwe materiały źródłowe zweryfikować, a następnie poprawić oraz uzupełnić wypełnienie atrybutów, a także poprawić położenie obiektów BDOT10k,
f) zaktualizować BDOT10k w oparciu o wyjaśnienia udzielone do pytań dotyczących sposobu wprowadzania obiektów do BDOT10k zawartych w dokumencie PYTANIA i ODPOWIEDZI v4.0 z 23.01.2025.xls przekazanym przez Zamawiającego,
g) uzupełnić obiekty, które nie występowały w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279 poz. 1642 ze zm.) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r.
o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031),
h) zweryfikować i zaktualizować obiekty w klasie OT_OIPR_P (dla obiektów: odosobniona skała, głaz lub grupa głazów) w oparciu o Państwowy Rejestr Nazw Geograficznych,
i) usunąć nieistniejące obiekty.
3) Zmodyfikować geometrię i zaktualizować atrybuty obiektów, które uległy zmianom lub są niezgodne ze stanem faktycznym.
4) Opracować klasy obiektów „linia wysokościowa” (OT_RTLW_L) i „punkt wysokościowy” (OT_RTPW_P) zgodnie z zasadami opisanymi w załączniku nr 5 do Warunków Technicznych.
5) Wykonać wykaz materiałów źródłowych w zakresie NMT. Wykaz powinien zawierać informację o godle, aktualności (rok, miesiąc i dzień, zgodnie z informacją o pozyskaniu NMT), informację o źródle danych NMT, błędzie średnim i linku do danych. Niniejszy wykaz należy przekazać Zamawiającemu w terminie 30 dni od podpisania umowy oraz załączyć do sprawozdania technicznego.
6) Dokonać uzgodnienia przestrzennego, geometrycznego i atrybutowego wszystkich powiązanych klas obiektów tak, aby baza BDOT10k stanowiła spójny i topologiczny zbiór danych przestrzennych, w tym również:
a) dokonać uzgodnienia opracowanych obiektów kategorii rzeźba terenu z obiektami BDOT10k, będących z nimi w relacji przestrzennej,
b) dokonać modyfikacji obiektów BDOT10k, których położenie w relacji do opracowanych obiektów kategorii „rzeźba terenu” jest nieprawidłowe
i wymaga poprawy. Dotyczy to w szczególności obiektów na obszarach, które nie są widoczne na ortofotomapach (np. obiekty na obszarach leśnych) oraz cieków, których przebieg jest niezgodny z modelem spływu powierzchniowego,
c) dokonać aktualizacji i uzgodnienia obiektów w klasie OT_BUZM_L z obiektami kategorii „rzeźba terenu”,
d) dokonać weryfikacji odcinków jezdni i dróg, na których występuje pochylenie powyżej 15% i w zależności od sytuacji należy je ewentualnie odpowiednio zmodyfikować (przebieg, zmiana klasy i atrybutów).
3. W ramach III części zamówienia zostaną wykonane ww. czynności określone w pkt. 2 dla Miasta Kielce.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny
z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w: Załączniku Nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Warunki Techniczne (WT) wraz z Załącznikami do WT od 1 do 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72320000-4 - Usługi bazy danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.5.) Wartość części: 24291,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOGIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692525175
7.3.3) Ulica: al. Monte Cassino 6
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-412
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOGIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692525175
7.3.3) Ulica: al. Monte Cassino 6
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-412
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOGIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692525175
7.3.3) Ulica: al. Monte Cassino 6
7.3.4) Miejscowość: KOSZLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-412
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi kateringowe
- Modernizacja oświetlenia na hali sportowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2
- Remont drogi powiatowej nr 1293T w miejscowości Samsonów Komorniki, gm. Zagnańsk.
- ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE ORAZ DOSTARCZENIE DO SIEDZIBY WUP W KIELCACH ŚCIANKI MEDIALNEJ NA POTRZEBY SIECI EURES
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie woj. świętokrzyskiego będących we władaniu KOWR OT w Kielcach - zamówienie podzielone na 3 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 786 na odcinku Czarnca - Czarnca PKP polegająca na budowie drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) do obowiązujących przepisów prawa.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów Polski - ZAKRES 2
- Usługa rocznego dostępu online do publikacji ASME BPVC 2025 oraz innych norm i specyfikacji/wydawnictw specjalistycznych na potrzeby pracowników UDT
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT IV
- Podniesienie dokładności wyników prac geodezyjnych poprzez inwentaryzację, pomiar i przeliczenie osnów pomiarowych wraz z przeliczeniem współrzędnych punktów granicznych
- Wyk. usługi w postaci projektu opisowo - kartograficznego modernizacji ewid. gruntów i budynków dla 15obr. ewid. w jedn. ewid. Rudnik zwanego dalej Projektem wraz z udziałem w procedurze wyłożenia
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.