Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130090/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00141370/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00146926/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-982e1cdb-08cc-4a5d-8a5e-09e1a95623b71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór techniczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982e1cdb-08cc-4a5d-8a5e-09e1a95623b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032950/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.260.3.2025.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grubościomierz ultradźwiękowy z głowicą (zestaw) - 3 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 10113,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Wzorce grubości - Wzorzec grubości (aluminiowy) 2 szt. Wzorzec grubości (stal austenityczna) 7 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 14175,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Endoskopy, termohigrometry - Endoskop (kamera inspekcyjna) - 6 szt; Termohigrometr - 3 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 6487,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Suwmiarki, przymiary, luksomierze - Suwmiarka do lin - 2 szt. Suwmiarka noniuszowa – 1 szt. Poziomica elektroniczna– 1 szt. Macka pomiarowa analogowa– 2 szt. Miara zwijana 20m – 3 szt. Miara zwijana 30m – 2 szt. Luksomierz – 3 szt. Przymiar do pomiaru zużycia łańcuchów – 3 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 12699,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Manometry - Manometr min(-1÷5) bar – 5 szt. Manometr min (0 ÷50) bar – 5 szt. Manometr min (0 ÷400) bar 2 szt. Manometr min (0÷500) bar -1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.5.) Wartość części: 17420,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Zestaw płytek wzorcowych - Zestaw płytek wzorcowych – 1 szt, Uchwyty do płytek wzorcowych z wkładkami płaskorównoległymi – 1 szt, Płaska płytka interferencyjna – 1 szt, Granitowa płyta pomiarowa – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czujnik pomiarowy (długościomierz) - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Kalibrator (ciśnieniomierz) obciążnikowo tłokowy – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12878,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12878,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12878,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metrison Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015460158
7.3.3) Ulica: ul. Estrady 9c
7.3.4) Miejscowość: Mościska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12878,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postępowania do upływu terminu składania ofert do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta z ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie 7 995,00 zł PLN. Cena oferty 14 760,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19667,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19667,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19667,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "MANOMEX" SC PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - pełnomocnik Edyta Jabłońska Roman - wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wspólnik spółki cywilnej - Henryk Jabłoński, Wspólnik spółki cywilnej - Aleksandra Remiszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 712557579
7.3.3) Ulica: ul. Wokulskiego 5 lokal 23B
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podalski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19667,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20725,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20725,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20725,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postępowania do upływu terminu składania ofert do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta z ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie 27 060,00 PLN. Cena oferty 67 035,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- Dostawa automatycznego systemu do badania potencjału metanowego
- Zakup sprzętu fotograficznego, skanera dziełowego A2 i skanera dziełowego A2 wraz z komputerem i monitorem na potrzeby digitalizacji i udostępniania zbiorów archiwalnych
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.