Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184525/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 29
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-512
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 524-13-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@olsztyn.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7da83d0e-361f-4bd3-b5e9-9d37e6e212751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7da83d0e-361f-4bd3-b5e9-9d37e6e21275
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118034/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa jednego samochodu osobowego oraz jednego samochodu osobowo - towarowego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OL-POR-A.213.53.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 199800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo – towarowego4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 209800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Wykonawca nie spełnił następujących wymagań Załącznika nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia Część 1 oraz Załącznika nr 2A do SWZ - Parametry techniczne oferowanego samochodu osobowego (część 1 oferty):
1. Zgodnie z poz. Lp. 5. ww. załączników Zamawiający wymagał silnika o pojemności nie mniejszej niż 1.8 cm3, benzynowego – Wykonawca nie wskazał wymaganego parametru pojazdu.
2. Zgodnie z poz. Lp. 13. Litera c) ww. załączników Zamawiający wymagał kamery 360 – Wykonawca wskazał brak kamery 360 na wyposażeniu pojazdu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Z kolei stosownie do art. 259 ustawy Pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255 - 258 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu do części II nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa notebooków, jednostek centralnych oraz monitorów dla CBZC Zarząd w Olsztynie (4 zadania częściowe)
- Ochrona fizyczna osób, dozór mienia, obsługa portierni biura RDLP w Olsztynie
- Umowa ramowa na dostawę drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych - 4 oddzielne zadania częściowe
- Dostawa sukcesywna szkiełek mikroskopowych i płytek wielodołkowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu zaopatrzeniowego typu SLKw" w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
- Zakup samochodu osobowego typu kombivan.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup samochodu typu pick-up
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





