eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce(08) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1, 2 i 3 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(08) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1, 2 i 3 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(08) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1, 2 i 3 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e82b49-c4d6-40a9-a466-59076bc673b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) Zam. może udziel. zam. z WR, jeż. z przycz. techn. o obiektyw. charakt. dost. może być realiz. tylko przez 1 wykon.
DTR inst. SFA-03 określa, że jed. dop. mater. eksploat. jest Sulfax 210.
Oblicz. ciśn. oraz inn. param. instal. zostały wyk. dla granul. Sulfax 210. Zastos. innego mat., o niezn. param. fizykochem., może prow. do nieprawidł. dział. instal., wzrostu oporów przepł. i jej uszk. lub utraty efektywn. proc. odsiarcz. Dost. są inne granul. do odsiarcz. biogazu, jednak ich produc. nie podają szczegół. danych dot. skł. chem., param. porowat. czy gęst. nasyp. Brak możliw. zweryfik. kompatybil. innych prod. z instal. wyklucza ich zastos. Dost. techn. określa w DTR, że tylko stosow. Sulfax 210 gwar. prawidł. dział. instal. Użycie inn. granul. może skutk. utratą odpowiedzial. produc. za popr. f-cjonowania urządz. Instal. odsiarcz. pełni klucz. rolę w proc. technol. Zakup jest konieczny w celu zapewn. ciągł. eksploat. oraz unikn. strat z ewent. awarii.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-K/08/2025/wymiana złoża

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca, dostawę i wymianę granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 1, 2 i 3 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego. Na przedmiot umowy składa się wykonanie przez Wykonawcę:
1) jednorazową dostawę granulatu odsiarczającego do zasypania trzech reaktorów odsiarczających w łącznej ilości 51 ton (ilość dostarczonego granulatu zostanie zważona na wadze Zamawiającego) – granulat będzie dostarczony w Big-bagach o pojemności co najmniej 1 m3;
2) jednorazową dostawę wraz z wymianą 15 szt. uszczelek do reaktorów o średnicy DN600 wykonane z EPDM - termopolimer otrzymywany z monomerów etylenowo - propylenowo – dienowych.
3) czyszczenie wolnostojących zbiorników reaktorów nr 1, nr 2 oraz 3 instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego wraz z usunięciem znajdującego się w zbiornikach granulatu i jego wymianą na dostarczony przez Wykonawcę granulat odsiarczający i wymianą 15 szt. uszczelek, opisanych w pkt 1) oraz 2),
4) Zapewnienie transportu materiału do siedziby Zamawiającego (w celu prawidłowego rozładunku samochód będzie miał uchylne burty) – właścicielem granulatu pozostaje Wykonawca do momentu odbioru końcowego;
5) Do pasywacji zużytego złoża w każdym jednym reaktorze zostanie wykorzystany azot techniczny 4.0 w ilości nie mniej niż 20 butli o pojemności nie mniejszej niż 10 m3 każda przy ciśnieniu 200 bar;
6) Nadzór nad wymianą złoża przez uprawnionego pracownika Wykonawcy – nadzór obejmować będzie m.in.:
5.1 organizację pracy Wykonawcy;
5.2 pasywację złoża;
5.3 nadzór nad czyszczeniem reaktorów z zużytego złoża;
5.4 Nadzór nad prawidłowym zasypem reaktorów nowym granulatem odsiarczającym;
5.5 Uruchomienie reaktorów do pracy - eksploatacji;
5.6 Potwierdzenie efektu jego prawidłowej pracy*
5.7 Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia do eksploatacji.
*Uwaga: Prawidłowość działania reaktorów odsiarczających po wymianie granulatu zostanie potwierdzona trzykrotnymi pomiarami zawartości siarkowodoru H2S na wyjściu z reaktorów. Pomiary te rozpoczną się co najmniej po trzech godzinach od włączenia reaktorów do eksploatacji i będą wykonywane w odstępach co trzy godziny. Pomiary wykonane zostaną analizatorem biogazu Biogas 5000 SN – G503704 będącego w posiadaniu Zamawiającego. Analizator ten posiada aktualny dokument kalibracyjny numer 07/BIOGAS 5000/2025 z dnia 22 stycznia 2025r. Pomiary skuteczności odsiarczania przeprowadzi przedstawiciel Zamawiającego w obecności Wykonawcy.

Prace polegające na wymianie granulatu Sulfax 210 i czyszczenia reaktorów muszą być wykonywane z założeniem jednoczesnego odłączenia od pracy tylko jednego reaktora!!!

2. Wyłączenie z eksploatacji reaktorów przewidzianych do wymiany złoża poprzez zamkniecie przepustnic odcinających reaktor odsiarczający na jego wlocie i wylocie;
3. Pasywacja zużytego złoża gazem obojętnym - azotem technicznym 4.0;
4. Czyszczenie wolnostojącego zbiornika reaktorów za pomocą ładowarki próżniowej;
5. W przypadku stwierdzenia zestalenia złoża - ręczne usunięcie zalegającego w reaktorach granulatu;
6. Zasypanie każdego z trzech reaktorów nowym granulatem Sulfax 210 oraz dokonanie wymiany uszczelek reaktora;
7. Uruchomienie reaktorów i włączenie do eksploatacji – poprzez otwarcie przepustnic na wylocie biogazu z reaktorów oraz stopniowe (co 5°/3 h) otwieranie przepustnic na wejściu zasiarczonego biogazu do reaktorów – wg. oznaczeń na obudowie przepustnic;
8. Utylizacja zużytego złoża – po stronie Zamawiającego.

Obowiązki Zamawiającego:
b. Dokonanie rozładunku dostarczonego przez Wykonawcę Granulatu Sulfax 210;
c. Przechowanie Granulatu Sulfax 210 do czasu jego wymiany – nie dłużej niż 5 tygodni – granulat będzie przechowany w zadaszonym pomieszczeniu;
d. Szkolenie pracowników Wykonawcy w zakresie potencjalnych zagrożeń pod względem BHP i p.poż – szkolenie przeprowadzi upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;
e. Przekazanie protokolarnie Wykonawcy miejsca wykonywania czyszczenia;
f. Zamawiający nie udostępnia Wykonawcy zaplecza w postaci szatni, umywalni:
g. Wskazanie Wykonawcy: miejsc dostępu do wody oraz miejsca do tymczasowego (nie dłużej niż 72 godziny od chwili jego usunięcia z każdego z reaktorów składowania zużytego granulatu
h. Przeprowadzanie czynności odbiorowych – jeden odbiór, płatność 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.;
i. Zagospodarowanie powstających odpadów (zużyty granulat oraz uszczelki) we własnym zakresie i na własny koszt.

Inne wymagania:
1. Termin wykonania – 2 miesiące (60 dni) od daty podpisania umowy;
2. Czas wykonania usunięcia starego granulatu, czyszczenia, uzupełnienia nowym granulatem oraz wymiany uszczelek dla każdego reaktora – nie dłużej niż dwa dni robocze;
3. Uruchomienie każdego reaktora do pełnej zdolności eksploatacyjnej – nie dłużej niż 72 godziny ciągłej jego pracy.
4. Media niezbędne dla prawidłowego wykonania prac będą dostarczone Wykonawcy nieodpłatnie.

Parametry reaktora typu Sulfax SFA (jednakowe dla wszystkich trzech):
1. Długość reaktora – 8,2 m;
2. Szerokość reaktora – 2,2 m;
3. Wysokość reaktora – 2,3 m;
4. Ilość granulatu – 17 Mg.
Ponadto reaktor wyposażony jest w pięć otworów rewizyjnych o średnicy 60 cm każdy na jego stropie umożliwiający wejście do jego wnętrza.

Wymagania co do jakości granulatu:
1. Zawartość H2S na wejściu do reaktora nie więcej niż 3 500 ppm H2S;
2. Zawartość H2S na wyjściu z reaktora nie więcej niż 100 ppm H2S;
3. Przepływ biogazu do 400 Nm3/h.

Wymagania co do parametrów technicznych granulatu odsiarczającego:
1. Ilość granulatu – 51 000 kg (po 17 Mg na każdy reaktor);
2.Gęstość nasypowa granulatu – 700 – 850 kg/m3

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400020 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400020 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGA-TECH sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821774125

7.3.3) Ulica: Ul. Krakowska 477

7.3.4) Miejscowość: Maszków

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400020 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.