Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130595/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Niedźwiedź, Ruda Strawczyńska, Strawczynek oraz Strawczyn w gm. Strawczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002
1.5.8.) Numer faksu: +48413038157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Niedźwiedź, Ruda Strawczyńska, Strawczynek oraz Strawczyn w gm. Strawczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c31996-bf39-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078827/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Niedźwiedź, Ruda Strawczyńska, Strawczyn
1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Małogoskie, Strawczynek ul. Graniczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155780,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127830,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Niedźwiedź- ZaskaleBudowa stanowisk słupowych –8szt. (14, 15, 16, 17,18, 19, 20, 21)
Montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach- 8 szt.
Budowa oświetlenia kablem YAKXS 4x35mm²
Zakres zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 39005,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Ruda StrawczyńskaBudowa stanowisk słupowych –5 szt. (3/7, 3/8, 3/9, 3/10, 3/11)
Montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach- 5 szt.
Rozbudowa oświetlenia kablem YAKXS 4x35mm²
Zakres zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 35283,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Strawczyn ul. MiodowaBudowa stanowisk słupowych –2szt ( L1/5, L1/6)
Montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach- 2 szt.
Rozbudowa oświetlenia kablem YAKXS 4x35mm²
Zakres zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 16972,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Strawczynek ul. GranicznaBudowa stanowisk słupowych –4szt. (5/1, 5/2, 5/3, 5/4)
Montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach- 4 szt.
Budowa oświetlenia kablem YAKXS 4x35mm²
Zakres zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 36568,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74154,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NICE - PROJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571831909
7.3.4) Miejscowość: Tumlin Podgród 1d
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "NICE-PROJ" DOROTA ZAPAŁA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "NICE-PROJ" DOROTA ZAPAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35547,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47489,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35547,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NICE - PROJ, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571831909
7.3.4) Miejscowość: Tumlin Podgród 1d
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "NICE-PROJ" DOROTA ZAPAŁA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "NICE-PROJ" DOROTA ZAPAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35547,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27432,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JERZY WIĘCKOWSKI - Zakład Instalatorstwa Elektrycznego, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590800320
7.3.3) Ulica: ul. Miła 5
7.3.4) Miejscowość: Strawczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIĘCKOWSKI JERZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIĘCKOWSKI JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30730,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45247,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30730,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JERZY WIĘCKOWSKI - Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590800320
7.3.3) Ulica: ul. Miła 5
7.3.4) Miejscowość: Strawczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIĘCKOWSKI JERZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIĘCKOWSKI JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30730,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.