eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz – Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ZAMOŚCIU

1.3.) Oddział zamawiającego: PSONI Koło w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950287894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Gustawa Orlicz Dreszera 14

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.zamosc@psoni.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psonizamosc.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04ec65a2-ff78-48c4-8a72-b784f6aff0cd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający subsydiowany

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz – Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04ec65a2-ff78-48c4-8a72-b784f6aff0cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz – Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z: przedmiarami robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ i dokumentacją budowlaną wraz ze specyfikacją sprzętu stanowiącymi załącznik nr 8
3. Szczegółowy zakres modernizacji został ujęty w przedmiarach robót: do przebudowy przewidziane jest I piętro budynku w tym m.in. roboty ogólnobudowlane, budowa instalacji oświetleniowej i awaryjnej I pietra, montaż instalacji przywoławczych w toaletach, montaż instalacji domofonowej dla osób niepełnosprawnych oraz instalacja wod.-kan.- łazienki I piętro.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220034,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2939024,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220034,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Konserwacyjny Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-24-30-349

7.3.3) Ulica: ul. Hetmana Jana Zamoyskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1 RKK s.c. J. Reder, M. Kobieluch, M. Kołtun - Roboty budowlane branży elektrycznej
2 Zakład Instalacji Sanitarnych Andrzej Staszak - Roboty budowlane branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220034,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.