eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyUtrzymanie i remonty dróg na terenie gminy Kolbudy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i remonty dróg na terenie gminy Kolbudy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d196a5e2-96f9-49c8-a0a5-d3eabac4b9a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i remonty dróg na terenie gminy Kolbudy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d196a5e2-96f9-49c8-a0a5-d3eabac4b9a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034690/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utrzymanie i remonty dróg na terenie gminy Kolbudy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1616640 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty dróg na terenie Gminy Kolbudy. Łączna długość dróg objętych zamówieniem wynosi ok. 100 km, średnia szerokość drogi wynosi ok. 5 m. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
Zadanie 1. Profilowanie nawierzchni dróg nieutwardzonych wraz z zagęszczeniem.
Zadanie to obejmuje:
1) wyoranie dwóch płaskich rowków odwadniających (głębokość 7 – 10 cm) wzdłuż zewnętrznych krawędzi drogi;
2) zagarnięcie urobku z rowków z jednoczesnym wstępnym profilowaniem pobocza;
3) wstępne ukształtowanie profilu jezdni;
4) ostateczne wyrównanie korony drogi oraz wygładzenie równiarką;
5) zagęszczenie górnej warstwy jezdni walcem gumowo-stalowym.

Zadanie 2. Wykonanie nawierzchni żwirowej górnej jednowarstwowej (frakcja 0-20 mm) o grubości 10 cm na przygotowanej zgodnie z zadaniem nr 1 nawierzchni.
Zadanie to obejmuje:
1) rozścielenie kruszywa (optymalna mieszanka żwirowa spełniająca wymagania normy PN-EN 13043:2004 pod względem uziarnienia od 0 do 20 mm oraz WP - wskaźnik piaskowy wg BN-64/8931-01, który powinien wynosić od 25 do 40);
2) wyrównanie korony odcinka drogi oraz wygładzenie równiarką;
3) zagęszczenie górnej warstwy jezdni walcem gumowo-stalowym.

Zadanie 3. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego (klińca 2-31,5 mm) o grubości 7 cm na przygotowanej zgodnie z zadaniem nr 1 nawierzchni.
Zadanie to obejmuje:
1) rozścielenie kruszywa (kliniec, kruszywo łamane odpowiadające PN-EN 13043:2004 pod względem wielkości ziaren od 2 do 31,5 mm);
2) ostateczne wyrównanie korony drogi oraz wygładzenie równiarką;
3) zagęszczenie górnej warstwy jezdni walcem gumowo-stalowym.

Zadanie 4. Wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego o grubości 10 cm na przygotowanej zgodnie z zadaniem nr 1 nawierzchni.
Zadanie to obejmuje:
1) rozścielenie kruszywa (gruzu betonowego frakcja 20-80 mm), maksymalna zawartość cegły do 10 %;
2) zagęszczenie górnej warstwy jezdni walcem gumo-stalowym.

Zadanie 5. Wykonanie wykopu.
Zadanie to obejmuje:
1) wykonanie wykopu (m ³) według wielkości wskazanych każdorazowo w terenie;
2) odwiezienie urobku (miejsce składowania i zagospodarowanie zgodnie z aktualnymi przepisami prawa po stronie Wykonawcy).

Zadanie 6. Ścinanie poboczy przy drogach o nawierzchni bitumicznej
Zadanie to obejmuje:
1) wykonanie ścinki poboczy przy użyciu specjalistycznej ścinarki do poboczy na średnią szerokość ok. 1,5 m przy średniej grubości ok. 20 cm z zachowaniem spadku poprzecznego ok. 6-8%;
2) odwiezienie urobku (miejsce składowania po stronie wykonawcy).

Zadanie 7. Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych (do poziomu wykonanej nawierzchni).

Zadanie 8. Remont cząstkowy nawierzchni z betonowych elementów prefabrykowanych (płyty typu Yomb) z wykorzystaniem zdemontowanych z remontowanej nawierzchni płyt lub przekazanych przez Zamawiającego.
Zadanie to obejmuje:
1) rozebranie istniejącej nawierzchni;
2) wykonanie koryta;
3) wykonanie/uzupełnienie podbudowy z mieszanki-piaskowo żwirowej 0-16 o grubości 15 cm,
4) regulacja wysokościowa;
5) budowa nawierzchni.

Zadanie 9. Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych typu YOMB z wykorzystaniem nowych płyt dostarczonych przez Wykonawcę (max. powierzchnia do 100 m²), transport płyt na teren budowy po stronie Wykonawcy.
Zadanie to obejmuje:
1) rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowej;
2) wykonanie koryta;
3) wykonanie/ podsypki z mieszanki-piaskowo żwirowej 0-16 o grubości 15 cm,
4) regulacja wysokościowa;
5) budowa nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2115370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2115370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2115370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe DROGOMAR Marian Penkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5891789344

7.3.3) Ulica: ul. Długa 19

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2115370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.