eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/1rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6626bfd2-cd4b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028026/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306621,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Dostawa zestawu części do wózków widłowych GPW400T.
1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.5.5.) Wartość części: 71835,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Dostawa zestawu części do wózków spalinowych i akumulatorowych typu CPCD20, CPD20
1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.5.5.) Wartość części: 42976,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Dostawa zestawu części do wózków widłowych spalinowych typu DV 1638.33.017T.
1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.5.5.) Wartość części: 2840,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4. Dostawa przewodów i końcówek hydrauliki siłowej.
1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.5.5.) Wartość części: 6140,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5. Dostawa zestawu części do wózków transportowych akumulatorowych typu WNA-1320, WAN 13.
1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.5.5.) Wartość części: 89600,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6. Dostawa zestawu części do wózków transportowych spalinowych MULTITASK M250M.
1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

4.5.5.) Wartość części: 93230,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40530,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70798,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40530,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40530,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30607,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34331,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30607,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTL ASCO Sp. z o .o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310111062

7.3.3) Ulica: Wielowiejska 53

7.3.4) Miejscowość: Pyskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-120

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30607,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2388,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2920,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2920,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5474,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5474,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5474,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81331,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122596,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81331,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o .o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81331,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86348,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131186,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86348,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańska

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86348,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.