eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 123 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41356e2e-d5fc-4312-b5f2-cd50fbac7076

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie świadczeń zdrowotnych polegających na wykonywaniu badań lekarskich osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP Legnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-035-016-032/2025/IM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1122562,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w Legnicy.
2. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób doprowadzanych przez Policję do miejsca wykonywania badań, tj.:
a) całodobowe świadczenie przez Wykonawcę usług medycznych w postaci badań lekarskich osób zatrzymanych/ doprowadzonych, przewidzianych w art. 15 ust 5 ustawy o Policji oraz na podstawie Rozporządzenia MSW z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2024 r. poz. 516 z późn. zm.), a także Rozporządzenia MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z późn. zm.)
wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego (wg wzorów zgodnych z ogólnie obowiązującymi przepisami) o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie prostych ran niewymagających wykonania zabiegu chirurgicznego i wystawienie recepty na niezbędne leki w ilości minimalnej koniecznej do zabezpieczenia pacjenta w trakcie przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z określeniem sposobu ich dawkowania;
b) pobranie krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi (Załącznik nr 2 lub 3 do umowy);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w § 1 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
3. Miejsce świadczenia usługi. Zamawiający wymaga świadczenia usługi na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w Legnicy. W załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym należy podać nazwę i adres placówki, w której będą świadczone usługi.
4. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia – jednorodność usługi, podział na części (i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców) mógłby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia. Realizacja poszczególnych czynności wchodzących w zakres świadczonej usługi jest od siebie zależna. Usługę może świadczyć tylko jeden Wykonawca – na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w Legnicy.
Podział niniejszego zamówienia na części z przyczyn obiektywnych nie jest możliwy, działanie takie nie utrudnia jednak uczciwej konkurencji – zamówienie ze względu na wartość szacunkową skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z motywem 78 dyrektywy 2014/24/UE należy umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom ubieganie się o udzielenie zamówień publicznych oraz zwiększyć konkurencyjność. Z motywu 78 dyrektywy 2014/24/UE nie wynika natomiast obowiązek podziału zamówienia na części w każdym przypadku.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
5. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).7. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
8. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp).
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ewentualnie kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w zapisach § 5 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj.:
1. Zamawiający wymaga, aby czynności w przedmiocie zamówienia tj. badanie lekarskie wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań lub istnieniu przeciwwskazań do osadzenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych oraz usługę pobrania krwi, wykonywał personel zatrudniony u Wykonawcy na podstawie stosunku pracy, umowy cywilno-prawnej lub umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub umowy zawartej w trybie, o którym mowa w ustawie o działalności leczniczej oraz umów zlecenie.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 m-cy od zawarcia umowy do złożenia oświadczenia Zamawiającemu o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia oraz na żądanie Zamawiającego.
3. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych zawartych w oświadczeniu wymienionym w ust. 2. W tym celu ma prawo zażądać oświadczenia pracowników o sposobie zatrudnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych świadczeń
w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w Legnicy nr sprawy PU-2380-035-016-032/2025/IM, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie
Termin składania ofert wyznaczono do dnia: 23.04.2025 r. do godz. 09.00.
Otwarcie ofert: dnia 23.04.2025 r., godz. 09.20.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp –
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.