Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111263/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef7707a5-29ce-4e50-bbe3-862fa794bf2b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7707a5-29ce-4e50-bbe3-862fa794bf2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/02/25/ZP12/2025-412
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni południowej jezdni ulicy Warszawskiej na odcinku od ulicy Św. Michała do ulicy Krańcowej w Poznaniu w ramach Zadania inwestycyjnego pn. Wymiana nawierzchni ulicy Warszawskiej na odcinku od ulicy św. Michała do granicy miasta - jezdnia południowa na odcinku od ulicy św. Michała do ulicy Krańcowej.
W ramach realizacji przedmiotowego zadania przewiduje się:
• remont ze wzmocnieniem istniejącej nawierzchni ul. Warszawskiej – jezdnia południowa (w tym: zasadniczy pas ruchu, lewoskręty, prawoskręty oraz pas włączania),
• odtworzenie istniejących wysp dzielących w nawierzchni z kamienia polnego,
• wykonanie opasek z betonowych płyt chodnikowych,
• odtworzenie chodnika, peronów i zatok autobusowych w nowej nawierzchni,
• regulację wysokościową istniejących zjazdów w nawierzchni asfaltowej i z betonowej kostki brukowej,
• wbudowanie nowych krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
• odtworzenie ścieku przykrawężnikowego,
• regulację wysokościową istniejących urządzeń obcych,
• wymianę na nowe wpustów i włazów,
• demontaż istniejących i montaż nowych barier ochronnych dla pieszych (słupki zabezpieczające),
• regulację wysokościową ogrodzenia segmentowego,
• odtworzenie pętli indukcyjnych na skrzyżowaniach,
• odtworzenie oznakowania poziomego.
oraz wykonanie usług związanych z wykonywanymi robotami, a w szczególności:
• wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia placu budowy oraz czasowej organizacji ruchu, wykonanych w oparciu o opracowany przez Wykonawcę projekt zaopiniowany przez odpowiednie służby (w tym również GDDKiA) i zatwierdzony przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać zminimalizowanie utrudnień związanych z dojazdem i dojściem z drogi publicznej do nieruchomości, budynków i urządzeń z nimi związanych oraz utrzymanie przejezdności przez cały okres budowy,
• urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• uporządkowanie i odtworzenie terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót,
• zabezpieczenie drzew i krzewów, zarówno pni jak i terenu wokół każdego z drzew. W zasięgu korony drzew dopuszcza się tylko ręczne wykonanie robót, nie powinno dopuścić się do: wykonania placów składowych i dróg dojazdowych, poruszania się sprzętu mechanicznego, zmian poziomu gruntu. Przycięcie korzeni możliwe jest jedynie w taki sposób aby nie dopuścić do zachwiania statyki drzewa pod warunkiem natychmiastowego ich zabezpieczenia,
• wykonanie, montaż, utrzymanie i demontaż tablic informacyjnych.
Podstawą oceny jakości i odbioru wykonanych prac budowlanych oraz opracowania przez Wykonawcę programu zapewnienia jakości jest Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi oraz realizacją usług/dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ (dokumentacja techniczna, stwiorb, przedmiary robót).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3253970,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5324510,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3253970,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zgodnie z treścią oferty podwykonawcom powierzone zostanie wykonanie następujących części zamówienia:
a) odtworzenie istniejących wysp dzielących w nawierzchni z kamienia polnego, - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
b) wykonanie opasek z betonowych płyt chodnikowych - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
c) wbudowanie nowych krawężników, oporników i obrzeży betonowych - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
d) odtworzenie ścieku przykrawężnikowego, - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
e) regulację wysokościową istniejących urządzeń obcych, - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
f) regulację wysokościową ogrodzenia segmentowego, - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
g) odtworzenie pętli indukcyjnych na skrzyżowaniach, - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
h) odtworzenie oznakowania poziomego. - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
i) wykonanie, montaż, utrzymanie i demontaż tablic informacyjnych. - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
j) wymianę na nowe wpustów i włazów, - nazwa/adres podwykonawcy - na dzień składania ofert nieznany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3253970,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa staplerów, klipsownic i trokarów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Dostawa sprzętu AGD
- AD/ZP/138/25 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do pracy oraz pracowników Politechniki Poznańskiej .
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111520R - ul. Leśnej od km 0+005,60 do km 0+117,88 w miejscowości Tuczempy
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 137814R od km 0+000,00 do km 0+125,65 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudową sieci uzbrojenia terenu w miejscowości Rudna Wielka
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 12, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/105 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





