eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont budynków Sądu Okręgowego w Kaliszu przy al. Wolności 11 i al. Wolności 13 oraz Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Sądu Okręgowego w Kaliszu przy al. Wolności 11 i al. Wolności 13 oraz Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-179f63ee-c3d7-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sąd powszechny - sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków Sądu Okręgowego w Kaliszu przy al. Wolności 11 i al. Wolności 13 oraz Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-179f63ee-c3d7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136278/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynków Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 11 i Al. Wolności 13 oraz Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.262.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 633957,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150108,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia Części 1 - remont budynków Sądu Okręgowego w Kaliszu - jest wykonanie w szczególności następujących robót:
- w zakresie budynku przy al. Wolności 13 – wykonanie prac remontowych pomieszczeń nr 102, 113, 118, 215, 259, 260 polegających w szczególności na pracach przygotowawczych, demontażu wykładzin, naprawach spękań ścian i sufitów, przygotowaniu powierzchni pod malowanie, gruntowaniu i malowaniu ścian i sufitów, renowacji stolarki okiennej, wymianie osprzętu elektrycznego i montażu wykładzin. Ponadto w zakresie pomieszczenia nr 373 (pokój gościnny) wykonanie w szczególności robót przygotowawczych, demontażu wykładziny, naprawy spękań ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni pod malowanie, wymianę okien dachowych z obróbką, gruntowanie i malowanie ścian, wymianę osprzętu elektrycznego, montaż wykładziny, w łazience demontaż okładziny ściennej i podłogowej, naprawę spękań ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowej okładziny ściennej i posadzkowej, wymianę osprzętu elektrycznego, montaż nowej armatury i urządzeń;
- w zakresie budynku przy al. Wolności 11 – wykonanie prac remontowych sali rozpraw nr 407 polegających w szczególności na robotach przygotowawczych, skuciu istniejących tynków, wykonaniu nowych tynków, szpachlowaniu ścian, gruntowaniu i malowaniu oraz wykonaniu zabezpieczenia dachu nad salą poprzez montaż membrany z EPDM wraz
z wymianą obróbek blacharskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 113109,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia Części 2 - remontu budynku Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21 - jest wykonanie w szczególności następujących robót - prac remontowych pomieszczeń 101, 102, 109, 110 polegających w szczególności na pracach przygotowawczych, demontażu wykładzin, naprawach spękań ścian i sufitów, przygotowaniu powierzchni pod malowanie, gruntowaniu i malowaniu ścian i sufitów, renowacji stolarki okiennej, wymianie osprzętu elektrycznego i montażu wykładzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 37001,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158999,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303714,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158999,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Tomasz Kusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680288759

7.3.3) Ulica: św. Ducha 2

7.3.4) Miejscowość: Iwanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-862

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158999,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39896,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96325,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39896,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ KASPRZAK FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA TOMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221913564

7.3.3) Ulica: Ostrowska 56

7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39896,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.