eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna PodlaskaUsługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W LEŚNEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 7

1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 83 345 00 24

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 83 345 00 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesna@zsckr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2412b4-c442-4d89-b459-6e7c92c864bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137045/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu Akademia kompetencji-Program rozowjowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Akademia kompetencji – Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df2412b4-c442-4d89-b459-6e7c92c864bb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-df2412b4-c442-4d89-b459-6e7c92c864bb
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-df2412b4-c442-4d89-b459-6e7c92c864bb
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: lesna@zsckr.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „CentrumPomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treścizapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO ”, Zamawiający informuje, że:
1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. z inspektorem ochrony danych można skontaktować się w dni robocze w godzinach pomiędzy 8:00, a 16:00 pod numerem telefonu 604292696 oraz dodatkowo pod adresem email: info@dn.net.pl
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego (numer referencyjny postępowania: ZSR.2911.5.2025) prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSR.2911.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 1: Szkolenia i kursy dla uczniów i nauczycieli kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki:
Kurs na prasy wysokiego stopnia zgniotu (operator prasy) 2gr. (20 Uczniów) x 24h/grupa; śr.10sp.);
Szkolenie z programowania i obsługi druku 3D; 4gr. (40 Uczniów) x 60h/grupa)
Kurs operatorów wózków widłowych ; 2gr. (20 Uczniów) x 28h teoria/grupa i 10h praktyk/osoba)
Kurs diagnosty stacji kontroli opryskiwaczy: 2 nauczycieli - 40h/osoba
Programowanie i obsługa druku 3D: 1 nauczyciel - 40h/osoba

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 2: Szkolenia i kursy dla uczniów z odnawialnych źródeł energii z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki:
- Szkolenie: Monter instalacji OZE: fotowoltaika/pompy ciepła/systemy solarne; 2gr. (20 Uczniów) x 60h/grupa
- Szkolenie: Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne wytwarzające,
przesyłające i zużywające energię elektryczną (Uprawnienia energetyczne SEP Gr. 1); 2gr. (20Uczniów) x 8h/grupa;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 3: Szkolenia i kursy dla uczniów z obsługi statków powietrznych z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki:
Szkolenie: Operator specjalistycznego sprzętu rolnictwa precyzyjnego
(OSSRP); 3gr. (30 Uczniów) x 40h/grupa (10 godzin teorii +30 godzin praktyki [3 godziny praktyki na uczestnika])

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 4: Szkolenia i kursy dla uczniów i nauczycieli kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych:
Kurs baristy; 2gr. (20 Uczniów) x 40h/grupa
Kurs: Produkcja i aranżacja ciast; 2gr. (20 Uczniów) x 40h/grupa;
Szkolenie: Carving ; 1gr. (10 Uczniów) x 12h/grupa
Nowoczesne krojone ciasta: 3 nauczycieli - 16h/osoba

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 5: Szkolenia i kursy dla uczniów kierunku technik weterynarii:
Szkolenie: Pierwsza pomoc przedweterynaryjna; 3gr. (30 Uczniów) x
24h/grupa;
Kurs inseminacji bydła i trzody chlewnej; 3gr. (30 Uczniów)
x 24h/grupa;
Szkolenie groomerskie; 1 nauczyciel - 24h/osoba

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 6: Szkolenia i kursy dla uczniów kierunku technik architektury krajobrazu:
Kurs: Cięcie pielęgnacyjne i formujące drzew i krzewów ; 1gr. (10
Uczniów) x 16h/grupa;
Kurs: Projektowanie ogrodów i parków biocenotycznych; 1gr. (10
Uczniów) x 16h/grupa;
Kurs: Zasady i techniki kompozycji florystycznych; 2gr. (20
Uczniów) x 16h/grupa;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej”,
Cz. 7: Szkolenia i kursy specjalistyczne dla nauczycieli:
Szkolenie: Praca z Uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: 1 nauczyciel - 8h/osoba

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. 17 SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 60 % Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn.
”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 30% Ocena ofert
w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
3) Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności – 10% Ocena ofert w tym kryterium będzie
dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączniku nr 6.1-6.7 do SWZ
„Wykaz doświadczenia trenera” nie podlega uzupełnieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna – skierowanie trenera z orzeczeniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w
postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa następujące warunki udziału:
Część 1:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 76 000,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)
Część 2:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 36 000,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkolenia i kursów dla uczniów z odnawialnych źródeł energii z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)
Część 3:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 72 000,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkolenia i kursu dla uczniów z obsługi statków powietrznych z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki i i agrotroniki (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)
Część 4:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 72 000,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkolenia i kursu dla uczniów z obsługi statków powietrznych z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki i i agrotroniki (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)
Część 5:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 24 000,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów kierunku technik weterynarii (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)
Część 6:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 48 000,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów kierunku technik architektury krajobrazu (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)
Część 7:
A. posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową o wartości minimum 400,00 zł brutto
B. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę „trenera” do przeprowadzenia szkolenia i kursu specjalistyczne dla nauczycieli (szcz. wymagania pkt 21 SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz dołączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane
• oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym;
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
c) Oświadczenie trenerów z wykazu osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Przestępstw na Tle Seksualnym (zał. 9)
d) Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594),
4.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
5. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postępowania, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a).
6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej (szczegóły pkt. 22 SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć:
1) Wykaz doświadczenia trenera, skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, składany w ramach kryterium oceny ofert, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 i/lub 6.5 i/lub 6.6 i/lub 6.7 do SWZ – w zależności od tego, na którą część postępowania Wykonawca składa ofertę – wykaz ten nie podlega uzupełnieniu. W przypadku nie złożenia wykazu wraz z ofertą Wykonawca otrzyma 0 pkt w pozacenowych kryteriach oceny ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 5) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp Wykonawca może przedstawić dowody, o których mowa w rozdziale XIII ust. 10; (jeżeli dotyczy)
4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagania powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach;
5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
6) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
7) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8) dowód złożenia wadium.
12. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium dla poszczególnych części w wysokości:

Cz. 1: Szkolenia i kursy dla uczniów i nauczycieli kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki: 3 820,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące osiemset dwadzieścia).
Cz. 2: Szkolenia i kursy dla uczniów z odnawialnych źródeł energii z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki 1 840,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset czterdzieści).
Cz. 3: Szkolenia i kursy dla uczniów z obsługi statków powietrznych z kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki 3 600,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące sześćset).
Cz. 4: Szkolenia i kursy dla uczniów i nauczycieli kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych 2 310,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące trzysta dziesięć).
Cz. 5: Szkolenia i kursy dla uczniów kierunku technik weterynarii 1 240,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście czterdzieści).
Cz. 6: Szkolenia i kursy dla uczniów kierunku technik architektury krajobrazu 920,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset dwadzieścia).
Cz. 7: Szkolenia i kursy specjalistyczne dla nauczycieli NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘŚCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM

2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 42 1010 1339 0025 1213 9120 0000, z adnotacją "Wadium - ZSR.2911.5.2025”
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługa
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 3 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 454 i 455 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1) zmiany odpowiednich postanowień umowy w zakresie terminu realizacji umowy,
2) zmiany odpowiednich postanowień umowy w zakresie terminu realizacji umowy w przypadkach losowych, niezależnych od Stron
3) zmiany odpowiednich postanowień umowy, w tym w zakresie terminu realizacji umowy gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
4) zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy nastąpią nieprzewidziane problemy z organizacją szkoleń we wcześniej założonym terminie
5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana;
6) zmiany odpowiednich postanowień umowy w sytuacji zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
7) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia publicznego, gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego w wyniku sukcesji,
8) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia publicznego, w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp;
9) zmiany umowy w sytuacji kiedy zmiana spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 10) zmiany osoby skierowanej do realizacji zamówienia (trenera), o którym mowa w §4 ust. 11 pkt 6 jeżeli zmiany są wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
11) zmiany, której łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiana ta nie powoduje zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Strony mogą dokonać zmiany wysokości ustalonego wynagrodzenia, nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy obowiązywania niniejszej umowy w formie aneksu do umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 427);

Szczegółowe zapisy znajdują się w zał. 1 projekt umowy (§ 6.ZMIANY UMOWY )

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-df2412b4-c442-4d89-b459-6e7c92c864bb

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.