Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089761/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku
2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – z
podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/10530331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – z
podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-898cda79-3e7f-41f7-a732-c8c12a7996d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012194/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16478679,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu OT w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji
warunków zamówienia.
2. Przedmiot zadania nr 1 obejmuje remonty na drogach wojewódzkich nr:
- 378 DK39/Biedrzychów – Grodków /Droga 401/
- 382 DW 297 /Bolesławiec/ Warta Bolesławiecka – Strzegom – Paczków – Gr. Państwa
- 385 Wolibórz - Grodków – DK 46 /Jaczowice/
- 401 DK 94 /Żłobizna/ – Grodków – DK 46 /Pakosławice/
- 403 DK 39 /Łukowice Brzeskie/ – Droga 401
- 405 Niemodlin – Korfantów
- 406 Droga 1602 O – Jasienica Dolna – Droga 405 /Włostowa/
- 407 DK 41 – Korfantów – Łącznik – Droga 414
- 411 Nysa – Głuchołazy /DK 40/
- 429 Wawelno – Komprachcice – Prószków – DK 45
- 429A Droga 435 /Wawelno/ - Droga 429
- 435 Opole – Wawelno – Niemodlin – DK 46
- 457 DK 39 /Pisarzowice/ - Popielów – Dobrzeń Wielki
- 458 Obórki – Lewin Brzeski – Skorogoszcz – Popielów
- 459 Opole – Narok – Skorogoszcz
- 460 Kościerzyce – rz. Odra – Kopanie – Droga 462
- 462 Stobrawa – rz. Odra – Kopanie – Łosiów – Krzyżowice
- 464 Narok – rz. Odra – Chróścice
- 489 DK 46 /Głębinów/ - Nysa - …..* – DK 41 /Niwnica/
…..*- nieciągłość drogi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 5492893,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu OT w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji
warunków zamówienia.
2. Przedmiot zadania nr 2 obejmuje remonty na drogach wojewódzkich nr:
- 396 Przeczów – Mikowice,
- 409 Gogolin – Strzelce Opolskie,
- 426 Zawadzkie – Strzelce Opolskie – skrzyżowanie z DK40,
- 451 Namysłów – Bierutów,
- 454 Opole – Namysłów,
- 461 Kup – Jełowa,
- 463 Bierdzany – Ozimek – Zawadzkie,
- 487 Byczyna – Gorzów Śląski – Olesno,
- 493 Ciarka – Olesno – Sieraków,
- 494 Bierdzany – Olesno – Bodzanowice,
- 901 Olesno – Zawadzkie – Kielcza,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 5492893,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu OT w Głubczyce zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
2. Przedmiot zadania nr 3 obejmuje remonty na drogach wojewódzkich nr:
- 407 Nysa – Łącznik,
- 408 Kędzierzyn-Koźle – Gliwice,
- 409 Dębina - Gogolin,
- 410 Kędzierzyn-Koźle – Brzeźce,
- 414 Opole - Prudnik,
- 415 Zimnice – Krapkowice,
- 416 Krapkowice - Głubczyce – Racibórz,
- 417 Laskowice – Klisino – Szonów – Szczyty,
- 418 DK 40 - Kędzierzyn-Koźle ul. Głubczycka,
- 419 Nowa Cerekwia – Branice,
- 420 Kietrz – Pilszcz,
- 421 Szczyty – Błażejowice,
- 422 Błażejowice – Dziergowice,
- 423 Opole - Kędzierzyn-Koźle rondo Milenijne,
- 424 Rogów – Gogolin,
- 425 Bierawa – Rudy,
- 427 Zakrzów – Dzielnica.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 5492893,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4096890,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8841486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4096890,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511780178
7.3.3) Ulica: Matejki 1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4096890,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3611164,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8841486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3611164,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3611164,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3617743,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4102271,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3617743,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990121707
7.3.3) Ulica: Rolna 1
7.3.4) Miejscowość: Gogolin
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3617743,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Jarosław w 2025 roku
- "Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Bukowcu"
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2025 r
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 74 w miejscowości Chlebowo- Etap I"
- Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na ul. Północnej w Gnieźnie
- Remont drogi w miejscowości Kamionacz
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.