Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00127503/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.rochala@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850c986b-315c-4379-9859-62afd4f05165
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033077/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi cateringowe realizowane na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2711.5.2025.MR
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 2550000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ oraz Umowy realizacyjnej z załącznikami (protokół odbioru usługi) stanowiącej Załącznik nr 4a do SWZ.
4. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem oferty.
5. Średnia ilość spotkań w miesiącu to ok. 12 z wyłączeniem lipca i sierpnia, gdzie Zamawiający nie przewiduje spotkań bądź mogą one być organizowane sporadycznie.
Liczba osób uczestniczących w spotkaniach waha się między 10 a 600 osób.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru zakładów prowadzonego przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia działalności potwierdzający możliwość świadczenia usług w danym zakresie.
7. Miejsce świadczenia usług: Usługi będą świadczone w pomieszczeniach wskazanych przez Organizatora spotkania na terenie Uczelni lub innych wskazanych przez niego miejscach na terenie miasta Wrocławia. Organizator informuje również, że usługi mogą odbywać się w plenerze na terenie miasta Wrocławia – miejsce świadczenia usługi będzie każdorazowo wskazane w zamówieniu realizacyjnym do złożenia oferty realizacyjnej.
8. Termin obowiązywania umowy ramowej: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie ramowej (kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z zastrzeżeniem prawa opcji, o którym mowa w rozdziale II pkt 19 SWZ), jeżeli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku niewyczerpania wartości umowy brutto, w tym prawa opcji, w
terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu do 12 miesięcy.
Termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych (realizacyjnych) będzie każdorazowo wskazany w zamówieniu realizacyjnym.
9. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 i 4a do SWZ
10. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 1 700 000 zł oraz prawo opcji w wysokości max. 850 000 zł, łączna szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 2 550 000 zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1879,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3318,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2828,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wrocławskie Eventy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992549123
7.3.3) Ulica: Fabryczna 18a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3136500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby spotkania rozpoczynającego projekt BAS4WIND - Kompozyty z włóknami bazaltowymi dla zrównoważonej energetyki wiatrowej.
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do trzech przedszkoli w 2026 roku w dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65 w 2026 roku"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem powierzchni konferencyjnej na terenie miasta Opola
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0""
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.