eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chynów › Przebudowa dróg i budowa chodników w miejscowości Drwalew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg i budowa chodników w miejscowości Drwalew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 67

1.5.2.) Miejscowość: Chynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.chynow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75c28eda-9bc9-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg i budowa chodników w miejscowości Drwalew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c28eda-9bc9-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad I – przebudowa dróg gminnych w miejscowości Drwalew.
Przebudowa istniejącej drogi o długości ~256 mb. Droga o jezdni bitumicznej (nawierzchnia twarda ulepszona) szerokości 5,00 m z poboczami o szerokości 0,75 m utwardzonymi kruszywem łamanym z pochyleniem poprzecznym 8% oraz odcinkowo chodnik o szerokości 2,00 m przyległy do jezdni. Chodnik obramowany krawężnikiem 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15W. Spadek jezdni daszkowy oraz jednostronny o nachyleniu poprzecznym 2%. W ramach zadania należy wykonać łącznik (utwardzenie terenu) z kostki betonowej o szerokości 3,00 m i dł. ~109,40 m. łącznik obramowany obrzeżem betonowym 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 526663,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad II – przebudowa ulic Spacerowej i Wspólnej w Drwalewie.
Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 1,5 m oddzielonego od jezdni poboczem oraz o szerokości 2,0 m przylegającego do jezdni ulicy. Wykonana zostanie nakładka bitumiczna jezdni oraz miejscowo nowa, pełna konstrukcja poszerzenia jezdni.
Wzdłuż przebudowywanych dróg wykonane zostaną pobocza utwardzone kruszywem o zmiennej szerokości od 0,75 do 2,5 m. Przebudowane zostaną zjazdy.
Zestawienie powierzchni i długości:
- długość przebudowywanej drogi 116,37+410,53 m
- powierzchnia chodników – 660 m2
- powierzchnia zjazdów – 273 m2
- powierzchnia poboczy – 617 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 596070,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad III – przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Drwalew.
Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 1,5 m po północnej stronie drogi. Wody opadowe odprowadzone zostaną projektowanymi ściekami podchodnikowymi do istniejących rowów. Przed dokładnym ustaleniem lokalizacji ścieków w terenie należy wykonać pomiary wysokościowe tak, aby ścieki zlokalizować w najniższych punktach niwelety i nie pozostawić powierzchni bezodpływowych. W ramach inwestycji należy oczyścić i wyprofilować rowy na odcinku objętym niniejszym opracowaniem. W lokalizacji zgodnej z planem sytuacyjnym należy zamontować barieroporęcz stalową.
Zestawienie powierzchni i długości:
- długość przebudowywanej drogi ~1030 m
- powierzchnia chodników – 1510 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 405863,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad. IV - przebudowa drogi gminnej - ul. Grójeckiej na odcinku od ul. Wspólnej do ul. Akacjowej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Drwalew.
Przebudowa chodnika o szerokości 2,0 m na odcinku od ul. Akacjowej do ul. Klonowej oraz o szerokości 1,5 m na odcinku od ul. Klonowej do ul. Wspólnej. Do szerokości chodnika nie wlicza szerokości obrzeży betonowych.
Zestawienie powierzchni i długości:
- długość przebudowywanych chodników ~800 m
- powierzchnia chodników – 1300 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 272753,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część I przedmiotowego postępowanie, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część II przedmiotowego postępowanie, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404744,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427310,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404744,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OMEGA" BADACH BOGDAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670953273

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Sułkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-650

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404744,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314340,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314566,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314340,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OMEGA" BADACH BOGDAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670953273

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Sułkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-650

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314340,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.