Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162033/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej Sołectwa Rozwadów w Gminie Ulan-Majorat, w systemie zaprojektuj - wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ULAN-MAJORAT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 57
1.5.2.) Miejscowość: Ulan-Majorat
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-307
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-351-80-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ulanmajorat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury drogowej Sołectwa Rozwadów w Gminie Ulan-Majorat, w systemie zaprojektuj - wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f630c930-d513-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031900/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa infrastruktury drogowej Sołectwa Rozwadów w Gminie Ulan-Majorat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162033/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKS.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3959445,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem inwestycji jest przebudowa dróg nr 102196L oraz nr 102194L na odcinkach o łącznej długości 7278 mb. W ramach inwestycji zostaną wykonane m.in. konieczne wzmocnienia konstrukcji dróg do nośności 100kN, poszerzenie jezdni do normatywnych szerokości, nowe nawierzchnie bitumiczne, utwardzone pobocza i chodniki. Realizacja inwestycji pozwoli na lepsze skomunikowanie Sołectwa Rozwadów z pozostałą częścią Gminy, jak również ułatwi jego mieszkańcom dojazd do DK63 oraz drogi ekspresowej S19. Inwestycja zostanie zrealizowana w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"
Przebudowa infrastruktury drogowej sołectwa Rozwadów w gminie Ulan-Majorat polega na przebudowie dróg gminnych 102196L oraz 102194 L wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz zezwoleń pozwalających na realizację przebudowy. W przypadku zajętości przez projektowane elementy działek niebędących własnością Zamawiającego należy przewidzieć zakres obsługi geodezyjnej związany z podziałem działek. Wykup nieruchomości po stronie Zamawiającego.
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej w zakresie: przebudowy konstrukcji i nawierzchni jezdni wraz z włączeniami do dróg powiatowych/gminnych oraz dróg wewnętrznych, przebudowę lub remont elementów odwodnienia drogi, przebudowa oraz remont poboczy, remontu i przebudowa nawierzchni istniejących zjazdów do posesji (zjazdy indywidualne i publiczne), odtworzenie terenów zielonych poprzez wykonanie trawników i pielęgnacji zieleni wysokiej, zmiany organizacji ruchu drogowego dla przebudowywanych dróg, wykonanie nowego oznakowania drogowego pionowego, poziomego oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Sprawowanie obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenia operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu, podejmowania wszelkich działań w celu uzyskania uzgodnień, opinii i decyzji na etapie projektowania.
4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021, poz. 2454). – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.4.5 Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający – Gmina Ulan-Majorat zawiadamia Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nazwą: „Przebudowa infrastruktury drogowej Sołectwa Rozwadów w Gminie Ulan-Majorat, w systemie zaprojektuj - wybuduj” nr referencyjny: RKS.271.4.2022.Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust. 4 PZP, na stronie internetowej prowadzonego postępowania opublikował informację o kwocie, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 4.850.000,00 zł.
W prowadzonym postępowaniu, w terminie składania ofert, wpłynęła jedna oferta. Oferta wykonawcy – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A., ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów. Cena oferty: 12.890.000,00 zł, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie ma możliwości zwiększenia środków do kwoty najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12890000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi publicznej w miejscowości Bałowo - Etap II.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sięgaczami, kanalizacji sanitarnej tłocznej z przepompownią ścieków oraz zasilaniem energetycznym w Rębielicach Królewskich
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na montaż instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie Fundacji im. Brata Alberta
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w m. Nawojowa i Bącza Kunina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





