eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000833295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 16

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppplomza@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lcre-lomza.webd.pl/ppp2.webd.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94652f55-e689-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193049/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu IT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP2/RPOWP/K9/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt komputerowy do Technikum nr 6 w Łomży

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 72582,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt komputerowy do Technikum nr 5 w Łomży

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 56891,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt komputerowy do Technikum nr 7 w Łomży

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 103289,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt multimedialny

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 27241,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ćwiczeniowe zestawy komputerowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 97943,55 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kasy fiskalne z wagami

4.5.3.) Główny kod CPV: 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

4.5.5.) Wartość części: 15884,73 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt różny

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232110-8 - Drukarki laserowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne

4.5.5.) Wartość części: 7957,81 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skaner 3D

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 22900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał, że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał, że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.