Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup z dostawą koparko-ładowarki” realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup z dostawą koparko-ładowarki” realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3cc686d-5b6d-4477-bf7b-b19c42111c3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068597/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup z dostawą koparko-ładowarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl/pn/GMINALOMZA/demand/234687/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl/pn/GMINALOMZA/demand/234687/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup z dostawą koparko-ładowarki” realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 8 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonym do niniejszej SWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43261000-0 - Koparki mechaniczne
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale VIII SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Opisane w dziale XVI SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-30 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa napojów profilaktycznych dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Przebudowa DK 61 - ul. Wojska Polskiego w Łomży (od km 152+307 do km 152+691)
- "Zakup z dostawą koparko-ładowarki" realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa mebli do Oddziału Onkologicznego oraz foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Przebudowa drogi gminnej nr 105681B Stare Kupiski - Jednaczewo" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - odcinek drogi gminnej od miejscowości Jednaczewo do drogi ekspresowej S-61
- Budowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy magazynowej OLiOC oraz zapewnienie ciągłości dostaw w sytuacjach kryzysowych
- Zakup koparki wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Zakup minikoparki w ramach Programu Ochrony Ludności Cywilnej i Obrony Cywilnej
- Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- ,,Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą"
- "Dostawa kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Pacanów"
więcej: Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.