Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147216/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3077d0-0ce2-4ade-9852-e46ab1194e59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321511,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac pielęgnacyjnych na skwerach urządzonych na terenie miasta o powierzchni łącznej 2,3695 ha (szczegółowy wykaz terenów zawiera zał. nr 1 do PPU):
2. Zakres prac wymaganych na wskazanych skwerach:
a) Plewienie zgodnie z harmonogramem prac zawartym w zał. nr 2 do PPU
b) Cięcia formujące i pielęgnacyjne na skwerach (pod kierownictwem osoby posiadającej wiedzę, doświadczenie i uprawnienia w tym zakresie) w terminach i wielkości uzależnionej od gatunków roślin.
c) Nawożenie raz w roku w miesiącu maju oraz podlewanie wg. potrzeb (w godzinach rannych lub wieczornych) w uzgodnieniu z Zamawiającym (na skwerach wskazanych w załączniku nr 1 do PPU istnieje system nawadniania ).
d) Opryski ochronne – przeciwko chorobom oraz szkodnikom wg. potrzeb (preparatem uzgodnionym z Ogrodnikiem miejskim).
e) Uzupełnienie kory lub grysu wg potrzeb.
f) Ułożenie i zamocowanie włókniny wg potrzeb.
g) Przycinanie odrostów pni drzew oraz poprawa palikowania wg potrzeb.
3. Dodatkowe postanowienia:
1) Wszystkie narzędzia, materiały, preparaty oraz wodę zapewnia Wykonawca na własny koszt.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszystkich powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca na własny koszt zapewnia transport sprzętu oraz odpadów.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznanie się i stosowania w zakresie przewidzianym umową Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzynie – Koźlu (załącznik nr 3 do PPU).
5) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia w zieleni na skwerach objętych umową, wynikające z błędnie wykonanych prac, czy nie zachowaniu należytej staranności i uwagi.
6) Wykonawca zapewni serwisowanie i obsługę systemu nawadniania na skwerach wskazanych w załączniku nr 1 do PPU (przygotowanie do sezonu oraz przygotowanie do okresu zimowego -opróżnienie instalacji).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m in. Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby osoby zaangażowane w realizację zamówienia wykonujące następujące czynności: prace pielęgnacyjne roślin
były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356609,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fundacja Różnosprawni – Organizator ZAZ Różnosprawni
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Malkusz PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU GARDEN’S PHILOSOPHY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4980267055
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281970,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg w latach 2025 - 2028
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów ginekologicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania częściowe
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.