Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00208669/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00336144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00319196/01 - Wynik z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Poddębicach w ramach zadania pn.”Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im.Lotników Polskich w Poddębicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934387
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Łódzka 17/21
1.4.2.) Miejscowość: Poddębice
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 43 678 25 80
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@poddebice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202348
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00192113
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00044432/02/P
Po zmianie:
2023/BZP 00044432/03/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-09 10:45
Po zmianie:
2023-05-12 10:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-09 11:00
Po zmianie:
2023-05-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-07
Po zmianie:
2023-06-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.