Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122339/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00130894/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników na potrzeby SPZZOZ w Zwoleniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Zwoleniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670204896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 5
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pamanowicz@spzzoz.zwolen.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoz.zwolen.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2080e851-3e4f-4768-91d9-2ab9ef8b42211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników na potrzeby SPZZOZ w Zwoleniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2080e851-3e4f-4768-91d9-2ab9ef8b4221
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NE.III.ZM. - 2/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Dzierżawa aparatu do badań biochemicznych z możliwością oznaczania D-dimerów wraz z dostawą odczynników biochemicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Dzierżawa aparatu do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników immunochemicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 430000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Dzierżawa analizatora moczu wraz z dostawą odczynników do badań analitycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Dzierżawa analizatora gazometrycznego wraz z dostawą odczynników do badań.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5: Dzierżawa automatycznego analizatora mikrobiologicznego z dostawą podłoży, odczynników i niezbędnego wyposażenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259970,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259970,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259970,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostucs Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259970,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449454,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449454,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449454,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449454,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie w pakiecie nr 3 nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta w pakiecie nr 4
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128449,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128449,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128449,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAG-MED Grażyna Konecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341000682
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128449,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń"
- "Świadczenie usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów SPZZOZ w Zwoleniu"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowo - sanitarnego sali sportowej przy Zespole Szkół Rolniczo - Technicznych w Zwoleniu
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 49.2025 Dostawa odczynników firm 10XGenomics i Beckman Coulter Polska Sp. z o.o. lub równoważnych na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii UMW
- Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
- Dostawa odczynników diagnostycznych i bakteriologicznych dla potrzeb Szpitala Specjali-stycznego Nr 2 w Bytomiu
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla OIT oraz SOR przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa odczynników do wykonywania badania mierzalnej choroby resztkowej (MRD) oraz testów do szybkiej diagnostyki zakażeń, wykonywanych w ramach POCT
- Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.