eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawonków › Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W PAWONKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150020288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zawadzkiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Pawonków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-772

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3534100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawonkow@biblioteka-pawonkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-pawonkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/39863/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aeb8d04-cf93-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu i aplikacji multimedialnych oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn.” Muzeum Paleontologicznym w Lisowicach” . Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku Filii w Lisowicach wraz z montażem windy " w ramach Kierunek Interwencji 2.1. „Infrastruktura Bibliotek 2021-2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
Miejsce realizacji zamówienia: pomieszczenia zajmowane przez stałą wystawę paleontologiczną pn.”Muzeum Paleontologicznym w Lisowicach”, mieszczące się w budynku położonym w Lisowicach przy ulicy Mickiewicza 20.

Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia stałej wystawy wraz z montażem w lokalizacji przewidzianej w dokumentacji projektowej i podłączenie wszystkich elementów zamówienia, w taki sposób, aby zapewnić spójną i sprawnie działającą ekspozycję.
Zakres obejmuje m.in.:
 wyposażenie stałej wystawy – zabudowy meblowej z gablotą, gablot ekspozycyjnych, ścianek, postumentu, pulpitu, tunelu, wyposażenia dodatkowego
 wyposażenie w sprzęt multimedialny
 wykonanie aplikacji multimedialnych wraz z instalacją na dostarczonym sprzęcie
 projekty graficzne i wydruki pojawiające się na wystawie (fototapety, wydruki na tabliczkach, piankach pcv, innych nośnikach)
 oświetlenie LED
 przeprowadzenie niezbędnych prac przyłączeniowych do istniejącej sieci elektrycznej pod kątem instalacji urządzeń multimedialnych i oświetlenia oraz dokonanie ewentualnych korekt projektowych dostarczonych elementów wystawy, koniecznych do prawidłowego działania instalacji
 tłumaczenie tekstów które pojawią się w wydrukach, prezentacji multimedialnych na język angielski
 usunięcie i utylizacja opakowań i materiałów niepotrzebnych oraz odpadów wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia
 przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania, a także konserwacji i działań związanych z codzienną eksploatacją
 dostosowanie wystawy dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32417000-9 - Sieci multimedialne

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 833.017,50 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono siedem ofert. Złożona oferta, która nie podlega odrzuceniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1225493,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1225493,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.