eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 122509404

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czeslaw.nowak@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niepolomice.eu; https://e-propublico.plj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8880a1eb-9b00-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II (5 ZADAŃ)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5451223,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2784823,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian w szesnastu budynkach na terenie Gminy Niepołomice i wymiana okien w dwóch budynkach na terenie Gminy Niepołomice zlokalizowanych pod adresem:
32-005 Niepołomice, ul. Grzybowa 6
32-007 Wola Batorska 392, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Ścieżka Głogowa 3
32-005 Staniątki 481, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Wielicka 76a
32-005 Niepołomice, ul. Bocheńska 55
32-003 Podłęże 20, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Czumy 2
32-005 Niepołomice, ul. Heleny Modrzejewskiej 5
32-003 Podłęże 347, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Bohaterów Westerplatte 3
32-005 Staniątki 413, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Kolejowa 17
32-005 Niepołomice, ul. Portowa 21B
32-005 Niepołomice, ul. Brzezinki 8
32-003 Zakrzowiec 250, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 479, gm. Niepołomice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
- opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ - załącznik do SWZ;
- audyty energetyczne budynków w części zgodnej z OPZ - załącznik do SWZ.

Zamówienie obejmuje również:
- doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie;
- organizację ruchu kołowego i pieszego - bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych;
- organizację zaplecza budowy;
- dokumentację powykonawczą - 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 817664,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropu w ośmiu budynkach na terenie Gminy Niepołomice zlokalizowanych pod adresem:
32-005 Niepołomice, ul. Wielicka 76a
32-005 Niepołomice, ul. Ogrodowa 2
32-003 Podłęże 54, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Droga Królewska 51
32-005 Staniątki 257, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Zawiła 3
32-003 Ochmanów 72, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Wroniarka 7

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
- opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ - załącznik do SWZ;
- audyty energetyczne budynków w części zgodnej z OPZ - załącznik do SWZ.

Zamówienie obejmuje również:
- doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie;
- organizację ruchu kołowego i pieszego - bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych;
- organizację zaplecza budowy;
- dokumentację powykonawczą - 2 kpl..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 116066,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów na kotły gazowe w czterdziestu dwóch budynkach na terenie Gminy Niepołomice zlokalizowanych pod adresem:
32-005 Staniątki 413, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Kolejowa 17
32-003 Podłęże 176, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 479, gm. Niepołomice
32-007 Wola Batorska 954, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 91, gm. Niepołomice
32-007 Wola Zabierzowska 130, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 382, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Powiśle 28
32-003 Zakrzowiec 81, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Ogrodowa 2
32-003 Podłęże 438, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Heleny Modrzejewskiej 20
32-003 Podłęże 54, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 224, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Staniątecka 6
32-007 Wola Zabierzowska 56, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Droga Królewska 51
32-003 Zakrzów 329, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Pionierów 14c
32-005 Niepołomice, ul. Na grobli 19
32-003 Zakrzów 248, gm. Niepołomice
32-003 Podłęże 296, gm. Niepołomice
32-003 Zakrzowiec 158, gm. Niepołomice
32-005 Staniątki 383, gm. Niepołomice
32-005 Staniątki 257, gm. Niepołomice
32-003 Zakrzów 159, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Wyzwolenia 10
32-005 Niepołomice, ul. Wielicka 25
32-005 Staniątki 100, gm. Niepołomice
32-003 Ochmanów 72, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Wroniarka 7
32-007 Wola Batorska 607, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Akacjowa 12
32-005 Niepołomice, ul. Krakowska 1
32-003 Zakrzów 266, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Torowa 12
32-005 Niepołomice, ul. Portowa 38A
32-005 Niepołomice, ul. Krakowska 26A
32-005 Słomiróg 6, gm. Niepołomice
32-005 Słomiróg 88, gm. Niepołomice
32-007 Wola Zabierzowska 225, gm. Niepołomice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
- opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ - załącznik do SWZ;
- audyty energetyczne budynków w części zgodnej z OPZ - załącznik do SWZ.

Zamówienie obejmuje również:
- doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie;
- organizację ruchu kołowego i pieszego - bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych;
- organizację zaplecza budowy;
- dokumentację powykonawczą - 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 1340165,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów na kotły na biomasę w dziewięciu budynkach na terenie Gminy Niepołomice zlokalizowanych pod adresem:
32-005 Zagórze 174, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Wiślana 13
32-005 Zagórze 176, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 210, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Torowa 9

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
- opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ - załącznik do SWZ;
- audyty energetyczne budynków w części zgodnej z OPZ - załącznik do SWZ.

Zamówienie obejmuje również:
- doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie;
- organizację ruchu kołowego i pieszego - bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych;
- organizację zaplecza budowy;
- dokumentację powykonawczą - 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 291037,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów na pompy ciepła w pięciu budynkach na terenie Gminy Niepołomice zlokalizowanych pod adresem:
32-007 Wola Batorska 805, gm. Niepołomice
32-007 Zabierzów Bocheński 391, gm. Niepołomice
32-005 Staniątki 426A, gm. Niepołomice
32-005 Niepołomice, ul. Piękna 12
32-003 Podłęże 232, gm. Niepołomice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
- opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ - załącznik do SWZ;
- audyty energetyczne budynków w części zgodnej z OPZ - załącznik do SWZ.

Zamówienie obejmuje również:
- doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie;
- organizację ruchu kołowego i pieszego - bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych;
- organizację zaplecza budowy;
- dokumentację powykonawczą - 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 219890,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996054,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204223,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996054,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO REMONTOWO HANDLOWE P.B.R.SP.ZO.O Maszkienice 175 32-828 Biadoliny Szlacheckie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691981245

7.3.3) Ulica: Maszkienice 175

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-828

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996054,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119980,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146358,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119980,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ARRAS Wojciech Wojtaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451034307

7.3.3) Ulica: Zielińska

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-227

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119980,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na: Realizację przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II, zadanie częściowe nr 3 - ,,Wymiana kotłów na kotły gazowe w czterdziestu dwóch budynkach na terenie Gminy Niepołomice", zostało złożone pięć ofert.
W związku z wniesionym w dniu 28.02.2023 roku do Krajowej Izby Odwoławczej odwołaniem od niezgodnych z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętych w postępowaniu oraz od zaniechania czynności, do których Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp i uznaniem w części podnoszonych zarzutów koniecznym było skorzystać z art. 307 ust. 2 tj: zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W odpowiedzi na skierowane w powyższym zakresie wnioski skutecznie przedłużył związanie ofertą tylko jeden wykonawca czego skutkiem było odrzucenie pozostałych ofert wykonawców wezwanych do wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym do dalszego etapu zakwalifikowała się jedna oferta z ceną: 1 764 412,31 zł.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 1 515 723,20 zł, a cena oferty w znaczny sposób przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Wobec braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia dla zadania częściowego nr 3, Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie dla tego zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1276560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3835700,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z dokonanym wyborem oferty Firmy Marcin Krystecki MERKURY MR DEVELOPMENT Technika Grzewcza i Sanitarna (zw. dalej: Wykonawcą) na realizację przedmiotu zamówienia na ,,Wymianę kotłów na kotły na biomasę w dziewięciu budynkach na terenie Gminy Niepołomice”, wykonawca został wezwany do podpisania umowy w terminie do 7 kwietnia 2023 r., do siedziby Zamawiającego (32-005 Niepolomice, pl. Zwycięstwa 13).
Zamawiający w wezwaniu poinformował wykonawcę, w szczególności o tym, że:
1. Przed zawarciem umowy, wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie 13.824,00 zł, a dopuszczalne formy i sposób wniesienia zabezpieczenia zostały określone w SWZ.
2. Przedłożyć zamawiającemu dowód wniesienia zabezpieczenia
oraz o tym, że:
brak wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy spowoduje unieważnienie postępowania w zakresie części 4, zgodnie z postanowieniami zawartymi w przywołanym wyżej art. 255 pkt 7 Pzp.
W związku z powyższym wykonawca telefonicznie poinformował, że do 7 kwietnia 2023 r. nie uda się uzyskać gwarancji ubezpieczeniowej należytego wykonania umowy i poprosił o zgodę na dokonanie tych czynności w terminie późniejszym, na co uzyskał akceptację.
Po kilkukrotnych, telefonicznych ponagleniach w dniu 20 kwietnia 2023 r, wykonawca przesłał drogą meilową projekt gwarancji z prośbą o akceptację i wyznaczenie nowego terminu podpisania umowy.

Zamawiający w dniu 20 kwietnia 2023 r. poinformował wykonawcę o zaakceptowaniu przedłożonego projektu gwarancji, poinformował o możliwości złożenia gwarancji w formie elektronicznej oraz wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 24 kwietnia 2023 r. w siedzibie zamawiającego w godzinach 8:30 – 14:30.
W wyznaczonym terminie wykonawca również nie zgłosił się do zamawiającego w celu podpisania umowy oraz nie wniósł należytego zabezpieczenia realizacji umowy.
Zamawiający wyrażając wolę pozytywnego zakończenia trwającego postepowania w zakresie zadania częściowego nr 4 (tj. zawarcie umowy), wezwał jeszcze raz wykonawcę do wniesienia zabezpieczenia i podpisania umowy w terminie do dnia 28 kwietnia 2023r, do godziny 10:00, zaznaczając że jest to wezwanie ostateczne.
W związku z tym, że wykonawca w tym terminie również nie dopełnił ww. czynności,
Zamawiający podjął decyzje o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania częściowego nr 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595000,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631923,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Levada Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772381471

7.3.3) Ulica: Lindego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-148

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.