Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147074/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,192898,d1facf9a802018a47c5c83bcc1454109.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dede3d53-2b66-413c-84b3-e19e16726a20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025208/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Usługa SaaS - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości posiadanych licencji UMO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji firmy Microsoft, w formie subskrypcji na okres 12 miesięcy, poprzez przypisanie licencji do oficjalnego konta Microsoft Office 365 Zamawiającego:- licencja Microsoft Office 365 Enterprise E3 dla 160 użytkowników (Licencja typu A),
- licencja Microsoft 365 Enterprise E3 dla 5 użytkowników (Licencja typu B),
4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 198373,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji firmy Microsoft, w formie subskrypcji na okres 12 miesięcy, poprzez przypisanie licencji do oficjalnego konta Microsoft Office 365 Zamawiającego:
- licencja Microsoft 365 Business Standard dla 300 użytkowników,
4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228240,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240909,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228240,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crayon Poland Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252806478
7.3.3) Ulica: Domaniewska 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228240,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134677,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182295,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134677,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E3 Sp.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885599990
7.3.3) Ulica: Al. J.Piłsudskiego 74
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134677,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-28INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa worków oraz koszy na odpady medyczne i niemedyczne na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni boiska
- D/37/2025 Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego dla wybranych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
- Usługi związane z utrzymaniem pasa drogowego - odwodnienie
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Przebudowa holu wejściowego i pomieszczeń Izby Przyjęć w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym i Noworodków w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.