Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115727/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu „Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łasin
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu „Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f942bdc-d3f6-40e8-9dc7-71131cd0f22a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037567/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, działanie 8.27 Kształcenie ogólne OPPT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBG.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344591,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Łasinie.Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Łasinie, ul. M. C. Skłodowskiej 14, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części I stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 111592,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Zawdzie.Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Zawdzie, Zawda 14, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części II stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 80635,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Szonowie.Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Szonowie, Szonowo 81A, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części III stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.3. do SWZ.
Pracownie w Szonowie znajdować będą się w jednym pomieszczeniu, dlatego też nie przewiduje się w pracowni językowej zakupu: komputera stacjonarnego, biurek i krzeseł dla nauczyciela i uczniów oraz monitora dotykowego wbudowanego trwale do blatu biurka lektora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 71727,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Wydrznie.Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Wydrznie, Wydrzno 9, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części IV stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.4. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 80635,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123369,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123369,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123369,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123369,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78372,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM) - część 3 w ramach zadania Zakup sprzętu sieciowego oraz zasilaczy w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice - część II
- "Usługa zapewnienia wsparcia logistycznego i realizacji stref projektów naukowych podczas 9 pikników plenerowych na terenie całej Polski
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Milówka
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Zakup i dostawa mebli na wymiar potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.