eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁasinDostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu „Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łasin

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu „Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f942bdc-d3f6-40e8-9dc7-71131cd0f22a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037567/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, działanie 8.27 Kształcenie ogólne OPPT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBG.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344591,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Łasinie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Łasinie, ul. M. C. Skłodowskiej 14, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części I stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)

30231300-0 - Monitory ekranowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39121000-6 - Biurka i stoły

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 111592,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Zawdzie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Zawdzie, Zawda 14, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części II stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)

30231300-0 - Monitory ekranowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39121000-6 - Biurka i stoły

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 80635,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Szonowie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Szonowie, Szonowo 81A, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części III stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.3. do SWZ.
Pracownie w Szonowie znajdować będą się w jednym pomieszczeniu, dlatego też nie przewiduje się w pracowni językowej zakupu: komputera stacjonarnego, biurek i krzeseł dla nauczyciela i uczniów oraz monitora dotykowego wbudowanego trwale do blatu biurka lektora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)

30231300-0 - Monitory ekranowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39121000-6 - Biurka i stoły

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 71727,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Wydrznie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Wydrznie, Wydrzno 9, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części IV stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.4. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)

30231300-0 - Monitory ekranowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39121000-6 - Biurka i stoły

39113100-8 - Fotele

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 80635,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123369,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123369,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123369,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123369,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78372,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78372,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78372,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.