Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618593430
1.5.8.) Numer faksu: 618593429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc7f3e0d-ca0f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.Część I - drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Stęszew.
W skład zamówienia wchodzi:
a) zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
b) opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
c) opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 100981,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.Część II – drogi powiatowe na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las.
a) zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
b) opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
c) opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 157922,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.Część III – drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Czerwonak, Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz.
W skład zamówienia wchodzi:
a) zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
b) opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
c) opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 108739,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.Część IV – drogi powiatowe na terenie gmin: Kleszczewo, Kórnik.
W skład zamówienia wchodzi:
a) zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
b) opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
c) opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 84804,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.Część V – drogi powiatowe na terenie gmin: Komorniki, Mosina.
W skład zamówienia wchodzi:
a) zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
b) opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,
c) opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 82105,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111688,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111688,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111688,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111688,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158798,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254092,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158798,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158798,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122771,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122771,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122771,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122771,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81386,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81386,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81386,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81386,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82477,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82477,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82477,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82477,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.