Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136754/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazu w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 22 w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 22 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazu w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 22 w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02569b76-f4ff-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136754/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.242.52.NB.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141665,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest w przebudowa lokalu mieszkalnego w celu powiększenia łazienki oraz wykonania wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chopina 22 w Świnoujściu na działce nr 171, obręb 0006, (lokal Spółki, budynek Wspólnoty Mieszkaniowej, na czas prac remontowych opróżniony z Najemców) (powierzchnia lokalu około 74,36 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone trzy oferty. Dwie z spośród ofert zostały złożone niezgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia oraz przepisami ustawy tj. z art. 218. Wobec powyższego zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 5, Zamawiający zobowiązany był odrzucić te oferty.Spośród ofert nieodrzuconych najkorzystniejszy bilans wszystkich kryteriów oceny ofert oraz największą ilość punktów przedstawia oferta złożona przez Zakład Budowlany EFEKT sp. j. J.D. Dziedziccy z siedzibą w Świnoujściu przy ul. Leśmiana 7 ( 189 782,69 zł/brutto).
Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który na sfinansowanie zamówienia przeznaczył 152 999,15 zł/brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189782,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189782,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców, ziemniaków jadalnych, warzyw suszonych i warzyw przetworzonych do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w Świnoujściu.
- Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Uzdrowisko Świnoujście S.A.
- "Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście"
- Wymiana elastycznych przewodów hydraulicznych wysokociśnieniowych na promach typu Bielik I,II,IV
- "Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście"
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej do sprzątania i urządzeń medycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.