eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosław › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Pakosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655478332

1.5.8.) Numer faksu: 655478332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ecf71a-a3a7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063308/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.1. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. Nr projektu: RPWP.03.02.01-30-0040/21.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy. Szkoła składa się z dwóch budynków, oznaczonych w dokumentacji literą „A” – duży budynek oraz „B” – mały budynek. Budynki znajdują się pod adresem Sowy 76, 63-920 Pakosław.

Zakres prac przy realizacji zamówienia obejmuje:

1) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach branży ogólnobudowlanej:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych nad gruntem za pomocą styropianu,
b) ocieplenie ścian fundamentowych za pomocą styropianu,
c) wymiana rur spustowych oraz rynien PCV,
d) ocieplenie stropodachu od strony zewnętrznej za pomocą styropapy,
e) ocieplenie od spodu stropu nad piwnicą w części szkolnej,
f) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi,
g) wymiana stolarki drzwiowej stalowej na nową,
h) wymiana systemu grzewczego, wraz z demontażem i utylizacją obecnie stosowanych urządzeń, w tym: wymiana źródeł ciepła na nowe, zasilania pompą ciepła, wraz z wymianą armatury i oprzyrządowania zaworów regulacyjnych na rozdzielaczu, wymiana grzejników na nowe wraz z montażem zaworów termostatycznych, kulowych odcinających i automatycznych zaworów odpowietrzających,
i) wymiana systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, (zasobnika CWU oraz instalacji przesyłowej na nową)
j) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
k) wymiana istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED,
l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, wytwarzającą energię elektryczną wyłącznie na potrzeby własne.

2) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach branży sanitarnej:
a) wykonanie instalacji ogrzewczej grzejnikowej w systemie tradycyjnym z pionami,
b) kompleksowa dostawa i montaż grzejników płytowych konwektorowych,
c) montaż nowych przewodów instalacji ogrzewania wraz z pompami obiegowymi,
d) dostawa i montaż pompy ciepła – 2 x 23 kW typu powietrze woda z gwarancją pracy do -28 st. C i pracą bez spadku wydajności do -15 st. C,
e) dostawa i montaż urządzeń wentylacyjnych w celu wykonania wymuszonej nawiewno – wywiewnej wentylacji z odzyskiem ciepła.

3) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach branży elektrycznej:
a) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
b) instalacja siły i gniazd wtykowych 230V,
c) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
d) wykonanie instalacje odgromowej,

4) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach fotowoltaiki:
a) montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych o mocy 330Wp/szt. – 82 szt.,
b) montaż inwertera (falownika), 30 000W,
c) wykonanie instalacji po stronie stałonapięciowej DC systemu fotowoltaicznego,
d) wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabli do miejsca przyłączenia, do sieci elektroenergetycznej.

5) Budynek „B” – zakres inwestycji w ramach branży ogólnobudowlanej:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych parteru od wewnątrz bloczkami z lekkiej odmiany betonu komórkowego,
b) ocieplenie stropu nad parterem za pomocą wełny mineralnej,
c) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami wewnętrznymi,
d) wymiana systemu grzewczego, wraz z demontażem i utylizacją obecnie stosowanych urządzeń, w tym: wymiana grzejników na nowe wraz z montażem zaworów termostatycznych, kulowych odcinających i automatycznych zaworów odpowietrzających,
e) wymiana istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED,

6) Budynek „B” – zakres inwestycji w ramach branży sanitarnej:
a) częściowa wymiana instalacji ogrzewczej wraz z grzejnikami,
b) montaż grzejników płytowych konwektorowych,
c) montaż częściowej instalacji ogrzewania wraz z pompami obiegowymi,
d) dostawa i montaż urządzeń wentylacyjnych w celu wykonania wymuszonej nawiewno – wywiewnej wentylacji z odzyskiem ciepła.

7) Budynek „B” – zakres inwestycji w ramach branży elektrycznej:
a) instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
b) instalacja siły i gniazd wtykowych 230V,
c) instalacja połączeń wyrównawczych,
d) wykonanie instalacji odgromowej.

2. Szczegółowy zakres prac został określony w:
a) dokumentacji projektowej – załącznik nr 9 do SWZ,
b) przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45321000-3 - Izolacja cieplna

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1808868,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RAWBUD" - Rawicz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-000-43-64

7.3.3) Ulica: Śląska 88

7.3.4) Miejscowość: Masłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, fotovoltaika -18%
Część robót ogólnobudowlanych - 20%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1808868,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 08 marca 2023 roku, do godziny 10:00, tj. do terminu składania ofert, do Zamawiającego wpłynęło 6 (sześć) ofert.
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert niepodlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez BARSZCZYK BUDOWNICTWO Sp. z o.o. ul. Cytrynowa 11, 54-054 Wrocław, jednakże Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od podpisania umowy, dlatego na podstawie art. 263 ustawy PZP dokonano ponownego badania i oceny ofert spośród 5 (pięciu) ofert pozostałych wykonawców w postępowaniu.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do odrzucenia ofert oraz kryteriów oceny ofert, ustalono, że oferta złożona przez RAWBUD – Rawicz Sp. z o.o. Masłowo, ul. Śląska 88, 63-900 Rawicz odpowiada wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza pod względem kryteriów oceny ofert, tj. cena – 60% i okres gwarancji i rękojmi – 40%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.