Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00097815/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00114144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00422080/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ecf71a-a3a7-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063308/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.1. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. Nr projektu: RPWP.03.02.01-30-0040/21.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej w Pakosławiu Filia Sowy. Szkoła składa się z dwóch budynków, oznaczonych w dokumentacji literą „A” – duży budynek oraz „B” – mały budynek. Budynki znajdują się pod adresem Sowy 76, 63-920 Pakosław.
Zakres prac przy realizacji zamówienia obejmuje:
1) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach branży ogólnobudowlanej:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych nad gruntem za pomocą styropianu,
b) ocieplenie ścian fundamentowych za pomocą styropianu,
c) wymiana rur spustowych oraz rynien PCV,
d) ocieplenie stropodachu od strony zewnętrznej za pomocą styropapy,
e) ocieplenie od spodu stropu nad piwnicą w części szkolnej,
f) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi,
g) wymiana stolarki drzwiowej stalowej na nową,
h) wymiana systemu grzewczego, wraz z demontażem i utylizacją obecnie stosowanych urządzeń, w tym: wymiana źródeł ciepła na nowe, zasilania pompą ciepła, wraz z wymianą armatury i oprzyrządowania zaworów regulacyjnych na rozdzielaczu, wymiana grzejników na nowe wraz z montażem zaworów termostatycznych, kulowych odcinających i automatycznych zaworów odpowietrzających,
i) wymiana systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, (zasobnika CWU oraz instalacji przesyłowej na nową)
j) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
k) wymiana istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED,
l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, wytwarzającą energię elektryczną wyłącznie na potrzeby własne.
2) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach branży sanitarnej:
a) wykonanie instalacji ogrzewczej grzejnikowej w systemie tradycyjnym z pionami,
b) kompleksowa dostawa i montaż grzejników płytowych konwektorowych,
c) montaż nowych przewodów instalacji ogrzewania wraz z pompami obiegowymi,
d) dostawa i montaż pompy ciepła – 2 x 23 kW typu powietrze woda z gwarancją pracy do -28 st. C i pracą bez spadku wydajności do -15 st. C,
e) dostawa i montaż urządzeń wentylacyjnych w celu wykonania wymuszonej nawiewno – wywiewnej wentylacji z odzyskiem ciepła.
3) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach branży elektrycznej:
a) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
b) instalacja siły i gniazd wtykowych 230V,
c) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
d) wykonanie instalacje odgromowej,
4) Budynek „A” – zakres inwestycji w ramach fotowoltaiki:
a) montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych o mocy 330Wp/szt. – 82 szt.,
b) montaż inwertera (falownika), 30 000W,
c) wykonanie instalacji po stronie stałonapięciowej DC systemu fotowoltaicznego,
d) wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabli do miejsca przyłączenia, do sieci elektroenergetycznej.
5) Budynek „B” – zakres inwestycji w ramach branży ogólnobudowlanej:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych parteru od wewnątrz bloczkami z lekkiej odmiany betonu komórkowego,
b) ocieplenie stropu nad parterem za pomocą wełny mineralnej,
c) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami wewnętrznymi,
d) wymiana systemu grzewczego, wraz z demontażem i utylizacją obecnie stosowanych urządzeń, w tym: wymiana grzejników na nowe wraz z montażem zaworów termostatycznych, kulowych odcinających i automatycznych zaworów odpowietrzających,
e) wymiana istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED,
6) Budynek „B” – zakres inwestycji w ramach branży sanitarnej:
a) częściowa wymiana instalacji ogrzewczej wraz z grzejnikami,
b) montaż grzejników płytowych konwektorowych,
c) montaż częściowej instalacji ogrzewania wraz z pompami obiegowymi,
d) dostawa i montaż urządzeń wentylacyjnych w celu wykonania wymuszonej nawiewno – wywiewnej wentylacji z odzyskiem ciepła.
7) Budynek „B” – zakres inwestycji w ramach branży elektrycznej:
a) instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
b) instalacja siły i gniazd wtykowych 230V,
c) instalacja połączeń wyrównawczych,
d) wykonanie instalacji odgromowej.
2. Szczegółowy zakres prac został określony w:
a) dokumentacji projektowej – załącznik nr 9 do SWZ,
b) przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1808868,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RAWBUD" - Rawicz sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-000-43-64
7.3.3) Ulica: Śląska 88
7.3.4) Miejscowość: Masłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne, fotovoltaika -18%
Część robót ogólnobudowlanych - 20%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1808868,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert niepodlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez BARSZCZYK BUDOWNICTWO Sp. z o.o. ul. Cytrynowa 11, 54-054 Wrocław, jednakże Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od podpisania umowy, dlatego na podstawie art. 263 ustawy PZP dokonano ponownego badania i oceny ofert spośród 5 (pięciu) ofert pozostałych wykonawców w postępowaniu.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do odrzucenia ofert oraz kryteriów oceny ofert, ustalono, że oferta złożona przez RAWBUD – Rawicz Sp. z o.o. Masłowo, ul. Śląska 88, 63-900 Rawicz odpowiada wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza pod względem kryteriów oceny ofert, tj. cena – 60% i okres gwarancji i rękojmi – 40%.
INNE PRZETARGI PAKOSŁAW
więcej: przetargi PAKOSŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.