Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153350/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-066/2025_Dostawa komputera stacjonarnego z ekranem 24 cale na potrzeby Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ea09592-1185-4eda-8213-93e10b2e5b6d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-066/2025_Dostawa komputera stacjonarnego z ekranem 24 cale na potrzeby Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea09592-1185-4eda-8213-93e10b2e5b6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.41 Komputer jednopłytkowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-066/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7316,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych 1 szt. Zestawu komputerowego stacjonarnego z ekranem 24 cale– komputera wbudowanego w monitor, klawiatury, myszy oraz kabli zasilających na potrzeby Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
2. Kod CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ/ kalkulacja cenowa.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie urządzenia na własny koszt, własnym transportem, rozładunek i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego oraz instalację kompletnego urządzenia, która obejmuje również sprawdzenie poprawności działania urządzenia.
6.Miejsce dostawy:Wydział Medyczny Politechniki Wrocławskiej, Plac Grunwaldzki 11, Budynek C-7, pok. 1016A, 50-377 Wrocław.
7. Gwarancja na dostarczone urządzenie - co najmniej 12 miesięcy oraz serwis gwarancyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9275,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10479,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9275,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385325726
7.3.3) Ulica: ul. Opaczewska 7 lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-368
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7541,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
netto: 7 541,00 zł VAT 0%: 0,00 zł
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Dostawa wyposażenia - etap II w ramach zadania pn. Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy ul. Klonowej w Bielawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Markowa
- Dostawa i montaż wyposażenia dla rozbudowywanego budynku Szkoły Podstawowej w Wierzonce ul. Karłowicka 3, gmina Swarzędz
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.