eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do czterech szkół podstawowych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do czterech szkół podstawowych w ramach projektu „Dostępna Szkoła"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 111

1.5.2.) Miejscowość: Bestwina

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do czterech szkół podstawowych w ramach projektu „Dostępna Szkoła"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beca4899-b705-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022426/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Bestwina w ramach programu "Dostępna Szkoła"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach rogramu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia wraz z montażem do czterech szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe dla każdej części zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązana w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów i otoczenia”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a (formularz cenowy) dla części nr 1.Zamawiający wymaga, aby:
- oferowane produkty były fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oraz spełniały wymagania norm UE, - oferowane produkty w dniu składania ofert nie były przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),- oferowane produkty posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniały wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,- usługi gwarancyjne dotyczące pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla Zamawiającego były świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta,- realizacja dostaw odbywała się w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół podstawowych, a wszystkie prace związane z zamówieniem, zostały wykonane w terminie zgodnym z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Bestwince, 43-512 Bestwinka ul. Dworkowa 3,
2) Szkoły Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina ul. Szkolna 11,
3) Szkoły Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
4) Szkoły Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
1.3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 98794,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z montażem do czterech szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe dla każdej części zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązana w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów i otoczenia”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b (formularz cenowy) dla części nr 2. Zamawiający wymaga, aby:
- oferowane produkty były fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oraz spełniały wymagania norm UE, - oferowane produkty w dniu składania ofert nie były przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),- oferowane produkty posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniały wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,- usługi gwarancyjne dotyczące pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla Zamawiającego były świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta, - realizacja dostaw odbywała się w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół podstawowych, a wszystkie prace związane z zamówieniem, zostały wykonane w terminie zgodnym z ofertą.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Bestwince, 43-512 Bestwinka ul. Dworkowa 3,
2) Szkoły Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina ul. Szkolna 11,
3) Szkoły Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
4) Szkoły Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

4.5.5.) Wartość części: 189387,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych wraz z montażem do czterech szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe dla każdej części zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązana w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów i otoczenia”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c (formularz cenowy) dla części nr 3 do niniejszej SWZ.
1.1.Zamawiający wymaga, aby: - oferowane produkty były fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oraz spełniały wymagania norm UE, - oferowane produkty w dniu składania ofert nie były przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),- oferowane produkty posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniały wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,
- usługi gwarancyjne dotyczące pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla Zamawiającego były świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta,- realizacja dostaw odbywała się w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół podstawowych, a wszystkie prace związane z zamówieniem, zostały wykonane w terminie zgodnym z ofertą. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Bestwince, 43-512 Bestwinka ul. Dworkowa 3,
2) Szkoły Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina ul. Szkolna 11,
3) Szkoły Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
4) Szkoły Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
1.3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22113000-5 - Książki biblioteczne

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 77845,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179556,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330157,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179556,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179556,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201686,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597964,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243677,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243677,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92573,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130847,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92573,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92573,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.