eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bałtów › Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bałtowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bałtowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bałtów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtów 32

1.5.2.) Miejscowość: Bałtów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-423

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412641008

1.5.8.) Numer faksu: 412641303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabaltow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaltow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5948f16-c30c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bałtowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5948f16-c30c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033391/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bałtowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Bałtowie w ramach ,,Programu Rządowego Polski Ład: Fundusz Inwestycji Strategicznych”.
Zakres prac obejmuje m.in.:
a) demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku – m.in. kraty okienne, tablice informacyjne, oświetlenie, monitoring – po zakończonych pracach ponowny montaż z zastosowaniem odpowiednich kształtek oraz wzmocnień,
b) skucie uszkodzonych faktur ścian,
c) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej, drzwiowej oraz bramy garażowej,
d) ocieplenie ścian poniżej ocieplenie ścian powyżej terenu wraz z kolorystyką elewacji zgodną z załącznikiem nr 16 do SWZ,
e) przemurowanie attyk,
f) wykonanie izolacji termicznej stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z blachy powlekanej trapezowej,
g) montaż instalacji odgromowej,
h) wymiana obróbek blacharskich związanych z robotami dociepleniowymi – m.in. orynnowanie, parapety zewnętrzne,
i) kompleksowa modernizacja systemu c.o.,
j) montaż instalacji PV o mocy 49kW wraz z magazynem energii 30kWh,
k) wykonanie głównych schodów wejściowych do Urzędu gminy oraz schodów wejściowych do budynku poczty
Uwaga ! Zakres robót obejmuje dodatkowo reperację istniejących schodów zewnętrznych od wschodniej strony budynku wraz z wykonanie balustrady. Zakres powyższych robót nie został objęty w przedmiarze, Kalkulacja własna wykonawcy na podstawie wizji w terenie.
l) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy,
m) wykonanie instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej, grzewczej oraz klimatyzacyjnej w całym budynku,
n) remont daszków nad schodami,
o) dostawa i montaż szyldu ledowego „URZĄD GMINY BAŁTÓW” wraz z wizualizacją herbu.
p) rozbiórka i odtworzenie po zakończonych pracach opaski wokół budynku z kostki brukowej,
q) prace towarzyszące wynikające z charakteru prac a nie objęte dokumentacją projektową,
r) uporządkowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlanych.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego
w którymkolwiek z tych dokumentów:
a) dokumentacja projektowa kompleksowej termomodernizacji budynku UG w Bałtowie – stanowiąca Załącznik nr 13 do SWZ,
b) dokumentacja zamienna do projektu kompleksowa termomodernizacja budynku UG w Bałtowie - wprowadzona na wniosek inwestora – stanowiąca Załącznik nr 14 do SWZ
c) przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15 do SWZ,
d) kolorystyka elewacji budynku – załącznik nr 16 do SWZ,
d) dokumentacja projektowa dla budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych – stanowiąca Załącznik nr 17 do SWZ.
e) przedmiar robót dla budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych – stanowiący Załącznik nr 18 do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Budynek podczas wykonywania prac remontowych nie będzie wyłączony z użytkowania. Należy zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty w sposób gwarantujący pełne bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232141-2 - Roboty grzewcze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31712331-9 - Fotoogniwa

09330000-1 - Energia słoneczna

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2598450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2640000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2598450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Gruszczyński Firma Handlowo - Usługowa "BUD - DACH"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290539607

7.3.3) Ulica: 138N

7.3.4) Miejscowość: Boksycka

7.3.5) Kod pocztowy: 27-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2598450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.