eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzSzkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych - sprawa nr 13/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych - sprawa nr 13/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081102

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych - sprawa nr 13/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bd5030-28d6-41b3-8888-e40cc3961fb3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157709,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w pojazdach do 3,5 tony.
a) czas trwania jednego szkolenia: 1 dzień (1x 8h) wraz z testem kontrolnym,
 godzina szkoleniowa/lekcyjna 45 min.
 zajęcia mają się odbyć w godzinach od 8.00 do 14.50,
b) ilość godzin lekcyjnych w ramach szkoleń – 24 godziny (tj.: 3 szkolenia x 8h)
c) terminy przeprowadzenia szkoleń oraz liczba osób szkolnych:
 05.05.2025 r. – 10 osób
 23.06.2025 r. – 10 osób
 03.11.2025 r. – 10 osób
c) Zamawiający określa, że występuje potrzeba przeszkolenia maksymalnie 30 osób (3x10 osób) z zastrzeżeniem, że liczba osób szkolonych może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób w wypadkach których Zamawiający nie mógł przewidzieć między innymi - uzasadnionej rezygnacji uczestnika planowanego do szkolenia, długotrwałej jego chorobowej absencji.
d) miejsce przeprowadzenia szkolenia: Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz
►Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych winno być realizowane na podstawie:
1) programu szkolenia obejmującego część teoretyczną i praktyczną zawierającego wszystkie niezbędne aspekty szkolenia zawarte w Rozporządzeniu Komisji (WE) NR 307/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. ustanawiające na mocy rozporządzenia (WE) nr 842/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady minimalne wymagania w zakresie programów szkoleniowych oraz warunki wzajemnego uznawania zaświadczeń o odbytym szkoleniu dla personelu w odniesieniu do wykorzystywanych w niektórych pojazdach silnikowych systemów klimatyzacyjnych zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane,
2) szkolenie może być realizowane tylko przez podmioty (Wykonawców), które na podstawie art. 37 ust. 11 w związku z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2020 r., poz. 2065
z późn.zm.) zostały wpisane przez Urząd Dozoru Technicznego do rejestru jednostek wydających zaświadczenia o odbytym szkoleniu.
3) Zamawiający udostępnia pojazdy oraz stendy szkoleniowe pojazdów – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
4) Zamawiający udostępnia pomieszczenia szkoleniowe wyposażone w sprzęt audio-wizualny – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wszelkich pozostałych materiałów szkoleniowych, sprzętowych niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9037,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w pojazdach powyżej 3,5 tony.
a) czas trwania szkolenia: 2 dni (2x8h) wraz z egzaminem końcowym
 godzina szkoleniowa/lekcyjna: 45 min.,
 zajęcia mają się odbyć w godzinach od 8.00 do 14.50,
b) ilość godzin lekcyjnych w ramach szkoleń – 96 godzin (tj.: 6 szkoleń x 2 dni x 8h)
c) terminy przeprowadzenia szkoleń oraz liczba osób szkolnych:
 23-24.04.2025 r. – 5 osób
 06-07.05.2025 r. – 10 osób
 19-20.05.2025 r. – 10 osób
 02-03.06.2025 r. – 10 osób
 24-25.06.2025 r. – 10 osób
 04-05.11.2025 r. – 10 osób
Zamawiający określa, że występuje potrzeba przeszkolenia maksymalnie 55 osób
z zastrzeżeniem, że liczba osób szkolonych może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20 osób w wypadkach których Zamawiający nie mógł przewidzieć między innymi - uzasadnionej rezygnacji uczestnika planowanego do szkolenia, długotrwałej jego chorobowej absencji.
d) miejsce przeprowadzenia szkolenia: Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz
e) podczas realizacji zajęć (pojazdy powyżej 3,5 tony) w zakresie realizowanej tematyki należy zwrócić szczególną uwagę na:
 technikę wykonywania połączeń (lutowanie na twardo, skręcanie);
 metody odzyskania czynnika;
 prowadzenie dokumentacji zawierającej wyniki prób szczelności oraz rozliczenie czynnika za poprzedni rok.

►Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych winno być realizowane na podstawie:
1) programu szkolenia obejmującego część teoretyczną i praktyczną zawierającego wszystkie niezbędne aspekty szkolenia zawarte w Rozporządzeniu Komisji (WE) NR 307/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. ustanawiające na mocy rozporządzenia (WE) nr 842/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady minimalne wymagania w zakresie programów szkoleniowych oraz warunki wzajemnego uznawania zaświadczeń o odbytym szkoleniu dla personelu w odniesieniu do wykorzystywanych w niektórych pojazdach silnikowych systemów klimatyzacyjnych zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane,
2) szkolenie może być realizowane tylko przez podmioty (Wykonawców), które na podstawie art. 37 ust. 11 w związku z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2020 r., poz. 2065
z późn.zm.) zostały wpisane przez Urząd Dozoru Technicznego do rejestru jednostek wydających zaświadczenia o odbytym szkoleniu.
3) Zamawiający udostępnia pojazdy oraz stendy szkoleniowe pojazdów – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
4) Zamawiający udostępnia pomieszczenia szkoleniowe wyposażone w sprzęt audio-wizualny – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wszelkich pozostałych materiałów szkoleniowych, sprzętowych niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 148671,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CL System Rafał Politowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 554-188-16-87

7.3.3) Ulica: ul. Malownicza 4

7.3.4) Miejscowość: Łochowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-065

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWAX Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 673-176-50-39

7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 85

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.