Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155381/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych - sprawa nr 13/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10811021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych - sprawa nr 13/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bd5030-28d6-41b3-8888-e40cc3961fb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157709,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w pojazdach do 3,5 tony.a) czas trwania jednego szkolenia: 1 dzień (1x 8h) wraz z testem kontrolnym,
godzina szkoleniowa/lekcyjna 45 min.
zajęcia mają się odbyć w godzinach od 8.00 do 14.50,
b) ilość godzin lekcyjnych w ramach szkoleń – 24 godziny (tj.: 3 szkolenia x 8h)
c) terminy przeprowadzenia szkoleń oraz liczba osób szkolnych:
05.05.2025 r. – 10 osób
23.06.2025 r. – 10 osób
03.11.2025 r. – 10 osób
c) Zamawiający określa, że występuje potrzeba przeszkolenia maksymalnie 30 osób (3x10 osób) z zastrzeżeniem, że liczba osób szkolonych może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób w wypadkach których Zamawiający nie mógł przewidzieć między innymi - uzasadnionej rezygnacji uczestnika planowanego do szkolenia, długotrwałej jego chorobowej absencji.
d) miejsce przeprowadzenia szkolenia: Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz
►Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych winno być realizowane na podstawie:
1) programu szkolenia obejmującego część teoretyczną i praktyczną zawierającego wszystkie niezbędne aspekty szkolenia zawarte w Rozporządzeniu Komisji (WE) NR 307/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. ustanawiające na mocy rozporządzenia (WE) nr 842/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady minimalne wymagania w zakresie programów szkoleniowych oraz warunki wzajemnego uznawania zaświadczeń o odbytym szkoleniu dla personelu w odniesieniu do wykorzystywanych w niektórych pojazdach silnikowych systemów klimatyzacyjnych zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane,
2) szkolenie może być realizowane tylko przez podmioty (Wykonawców), które na podstawie art. 37 ust. 11 w związku z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2020 r., poz. 2065
z późn.zm.) zostały wpisane przez Urząd Dozoru Technicznego do rejestru jednostek wydających zaświadczenia o odbytym szkoleniu.
3) Zamawiający udostępnia pojazdy oraz stendy szkoleniowe pojazdów – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
4) Zamawiający udostępnia pomieszczenia szkoleniowe wyposażone w sprzęt audio-wizualny – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wszelkich pozostałych materiałów szkoleniowych, sprzętowych niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9037,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w pojazdach powyżej 3,5 tony.a) czas trwania szkolenia: 2 dni (2x8h) wraz z egzaminem końcowym
godzina szkoleniowa/lekcyjna: 45 min.,
zajęcia mają się odbyć w godzinach od 8.00 do 14.50,
b) ilość godzin lekcyjnych w ramach szkoleń – 96 godzin (tj.: 6 szkoleń x 2 dni x 8h)
c) terminy przeprowadzenia szkoleń oraz liczba osób szkolnych:
23-24.04.2025 r. – 5 osób
06-07.05.2025 r. – 10 osób
19-20.05.2025 r. – 10 osób
02-03.06.2025 r. – 10 osób
24-25.06.2025 r. – 10 osób
04-05.11.2025 r. – 10 osób
Zamawiający określa, że występuje potrzeba przeszkolenia maksymalnie 55 osób
z zastrzeżeniem, że liczba osób szkolonych może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20 osób w wypadkach których Zamawiający nie mógł przewidzieć między innymi - uzasadnionej rezygnacji uczestnika planowanego do szkolenia, długotrwałej jego chorobowej absencji.
d) miejsce przeprowadzenia szkolenia: Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz
e) podczas realizacji zajęć (pojazdy powyżej 3,5 tony) w zakresie realizowanej tematyki należy zwrócić szczególną uwagę na:
technikę wykonywania połączeń (lutowanie na twardo, skręcanie);
metody odzyskania czynnika;
prowadzenie dokumentacji zawierającej wyniki prób szczelności oraz rozliczenie czynnika za poprzedni rok.
►Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
Szkolenie w zakresie odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji w niektórych pojazdach silnikowych winno być realizowane na podstawie:
1) programu szkolenia obejmującego część teoretyczną i praktyczną zawierającego wszystkie niezbędne aspekty szkolenia zawarte w Rozporządzeniu Komisji (WE) NR 307/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. ustanawiające na mocy rozporządzenia (WE) nr 842/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady minimalne wymagania w zakresie programów szkoleniowych oraz warunki wzajemnego uznawania zaświadczeń o odbytym szkoleniu dla personelu w odniesieniu do wykorzystywanych w niektórych pojazdach silnikowych systemów klimatyzacyjnych zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane,
2) szkolenie może być realizowane tylko przez podmioty (Wykonawców), które na podstawie art. 37 ust. 11 w związku z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2020 r., poz. 2065
z późn.zm.) zostały wpisane przez Urząd Dozoru Technicznego do rejestru jednostek wydających zaświadczenia o odbytym szkoleniu.
3) Zamawiający udostępnia pojazdy oraz stendy szkoleniowe pojazdów – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
4) Zamawiający udostępnia pomieszczenia szkoleniowe wyposażone w sprzęt audio-wizualny – Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wszelkich pozostałych materiałów szkoleniowych, sprzętowych niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 148671,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CL System Rafał Politowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 554-188-16-87
7.3.3) Ulica: ul. Malownicza 4
7.3.4) Miejscowość: Łochowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-065
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWAX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 673-176-50-39
7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 85
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Konserwacja oświetlenia na majątku gminy miasto Grudziądz w okresie 01.01.2026 - 31.12.2027
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie LAN oraz modernizacji instalacji elektrycznej i oświetleniowej w ramach zadania "Utworzenie Centrum Obsługi Mieszkańców"
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Dostawa wyposażenia osobistego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń w ramach projektu pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie - oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy kulturowego centrum aktywności społecznej
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie seminarium"
- Szkolenie postępowanie w sytuacji zagrożenia obrona przed uzbrojonym napastnikiem i agresją, dla kadry Urzędu Miejskiego i gminnych placówek oświatowych
- "Usługi szkoleniowe dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie - Kursy z zakresu spawania i ciecia plazmą (II) "
- "Przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu""
- Szkolenia w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





