eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004176470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lublin.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf8890e-dbb9-41a0-8862-1526b27403ea

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf8890e-dbb9-41a0-8862-1526b27403ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104283/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi sprzątania w Sądzie Apelacyjnym w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi utrzymania czystości (sprzątania) pomieszczeń znajdujących się na II piętrze oraz antresoli (wraz z kabiną windy) w budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Wincentego Witosa 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ i załącznik graficzny nr 1 – dla Części I. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.3.1 świadczenie na rzecz Zamawiającego usług utrzymania czystości (sprzątania) minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracy Sądu od poniedziałku do piątku) poza świętami i dniami ustawowo wolnymi od pracy, 3.3.2 utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach (w tym w pomieszczeniach biurowych, technicznych, serwerowni, magazynach), na korytarzach i holach, w toaletach i łazienkach, 3.3.3 zapewnienie środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym m.in.: mydła do dozowników, papieru toaletowego, środków zapachowych, wymiennych środków zapachowych, worków na śmieci, ręczników papierowych do podajników, 3.3.4 stosowanie przez Wykonawcę środków myjąco-czyszczących posiadających aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ – dla Części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 90774,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi utrzymania czystości (sprzątania) pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Okopowej 1 i ul. Zesłańców Sybiru 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ i załącznik graficzny nr 2 – dla Części II. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.3.1 świadczenie na rzecz Zamawiającego usług utrzymania czystości (sprzątania) minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracy Sądu od poniedziałku do piątku) poza świętami i dniami ustawowo wolnymi od pracy, 3.3.2 utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach (w tym w pomieszczeniach biurowych, technicznych, serwerowni, magazynach), na korytarzach i holach, w toaletach i łazienkach, 3.3.3 zapewnienie środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym m.in.: mydła do dozowników, papieru toaletowego, środków zapachowych, wymiennych środków zapachowych, worków na śmieci, ręczników papierowych do podajników, 3.3.4 stosowanie przez Wykonawcę środków myjąco-czyszczących posiadających aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dla Części II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 182655,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84021,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84021,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. PERFEKT Marzena Kułaga, Katarzyna Lewandowska S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430984963

7.3.3) Ulica: Budowlana 1

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-469

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84021,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116235,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184869,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116235,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Uslug Porządkowych MAAG, Krzysztof Buszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290009453

7.3.3) Ulica: Hauke Bosaka 1

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-217

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116235,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.