eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój"Wykonanie nawierzchni boiska sportowego wraz z instalacją nawadniającą przy ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie nawierzchni boiska sportowego wraz z instalacją nawadniającą przy ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie nawierzchni boiska sportowego wraz z instalacją nawadniającą przy ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6baa0196-3c78-4b13-8593-c9bed904764a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074911/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie nawierzchni boiska sportowego wraz z instalacją nawadniajacą przy ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1189146,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegające na wykonaniu płyty boiska sportowego o nawierzchni trawiastej wraz z instalacją nawadniającą, malowaniem linii i wyposażeniem oraz 7 miesięczną pielęgnacją płyty boiska sportowego po zakończeniu prac związanych z wysiewem (z wyłączeniem okresu od listopada do marca) na działce nr 176 obręb Zakrze w Kudowie-Zdroju, z podziałem na 2 zadania:
Zadanie 1 – Wykonanie płyty boiska sportowego o nawierzchni trawiastej wraz z instalacją nawadniającą oraz wyposażeniem na działce 176 obręb Zakrze.
Zadanie 2 – Wykonanie pielęgnacji płyty boiska sportowego o nawierzchni trawiastej wraz z malowaniem linii na działce 176 obręb Zakrze.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, w powiecie kłodzkim.

Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnieniami, opiniami oraz warunkami zawartej umowy.
Zadanie 1 – Wykonanie płyty boiska sportowego o nawierzchni trawiastej wraz z instalacją nawadniającą wraz z wyposażeniem na działce 176 obręb Zakrze.

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 1 są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni boiska sportowego o nawierzchni trawiastej oraz wykonanie instalacji nawadniającej na działce nr 176 obręb Zakrze w Kudowie-Zdroju zgodnie z dokumentacją techniczną pn.: „Modernizacja boiska piłkarskiego na stadionie sportowym Włókniarz w Kudowie-Zdroju”
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) profilowanie poziomu boiska z przemieszczeniem mas ziemnych,
2) wykonanie nowej podbudowy:
a) mineralna warstwa odsączająca,
b) warstwa wegetatywna z nawierzchnią trawiastą – siew z mieszanki,
3) wykonanie systemu nawadniania,
4) zakup i montaż wyposażenia boiska – bramki piłkarskie i piłkochwyty.

Zadanie 2 – Wykonanie pielęgnacji płyty boiska sportowego o nawierzchni trawiastej wraz z malowaniem linii na działce 176 obręb Zakrze.

Przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 2 obejmuje 7 miesięczną pielęgnację trawy po zakończeniu prac związanych z wysiewem (z wyłączeniem okresu od listopada do marca) oraz malowanie linii (po właściwym zakorzenieniu trawy) zgodnie z opisem zwartym w dokumentacji technicznej pn.: „Modernizacja boiska piłkarskiego na stadionie sportowym Włókniarz w Kudowie-Zdroju”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
1) zał. nr 1 do wniosku - dokumentacja projektowa. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP., Nazwa pliku „Zał. nr 1 do wniosku – dokumentacja projektowa”
2) Załącznik nr 2 do wniosku – Istotne postanowienia umowy – IPU - (Wzór umowy).
Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.

ZALECENIA I WYMOGI DLA OFERENTA dotyczące całości przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
2) Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
3) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych.
4) Wykonawca zobowiązany jest po wysianiu trawy zapewnić pielęgnację niezbędną do prawidłowego jej wzrostu (podlewanie, nawożenie, pielenie, aerację systemu korzeniowego, piaskowanie kruszywem płukanym jeśli będzie wymagane) oraz wykonywać jej koszenie przez okres 7 miesięcy od daty wysiewu (z wyłączeniem okresu od listopada do marca)
5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu harmonogramem rzeczowo–finansowym w ciągu 7 dni od daty zawarcia Umowy.
6) Harmonogram ma być sporządzony w układzie miesięcznym odrębnie dla każdego zadania z podziałem na roboty, które będą wykonywane w poszczególnych miesiącach według elementów scalonych znajdujących się w przedmiarze oraz będzie zawierał harmonogram płatności jako sumę należności za wszystkie asortymenty robót realizowanych w danym miesiącu rozliczeniowym.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
8) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań i itd., niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.
9) Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i dokumentacji projektowej.
10) Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy zawarte są w istotnych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 937294,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BELLSPORT Grzegorz Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262550242

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-923

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.