eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś EłckaRemont pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876197770

1.5.8.) Numer faksu: 876197490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsnwe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dpsnwe.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d7fc51-fc0e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005978/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie robót remontowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/DPSNWE/16/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129096,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń DPS w pawilonie A: I piętro: korytarz, kaplica, pokój dziennego pobytu mieszkańców, II piętro: korytarz, pokój dziennego pobytu, klatka schodowa ( wejście główne) .
Orientacyjny zakres prac określają przedmiary robót, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rysunki, zdjęcie stanowiące integralną część SWZ:
- demontaż istniejącej zabudowanej ściany kaplicy, drzwi (drewno),
- montaż nowej zabudowy aluminiowej szklanej z drzwiami otwieranymi przesuwnymi lub składanymi o wymiarach długość 5,5,m wysokość 3,0 m (do uzgodnienia z Zamawiającym),
- demontaż i montaż osłon grzejników, odbojnic i pochwytów poręczowych,
- demontaż boazerii z listew drewnianych w kaplicy,
- wymiana ościeżnicy i skrzydła drzwiowego w pom.133,
- przygotowanie powierzchni (wyrównanie, skasowanie wykwitów, gruntowanie) i dwukrotne malowanie farbą akrylowo- lateksową sufitów i ścian,
- przygotowanie powierzchni tynków (wyrównanie i skasowanie wykwitów) i ułożenie tynku mozaikowego ścian na wys. 150cm,
- malowanie farbą oleiną grzejników, rur c.o. i balustrad klatki schodowej,
- demontaż wykładziny PCW z biegów schodowych i spoczników wraz z utylizacją,
- dwukrotne malowanie farbą akrylowo- lateksową ścian, sufitów, biegów, spoczników i podestów,
- przygotowanie i montaż powierzchni i stopni schodowych, podestów i boku płyty biegowej wykładziną obiektową z PCW wraz z montażem profilu schodowego, łączenie krawędzi na gorąco specjalnym sznurem spawalniczym z tworzywa sztucznego.
- montaż oznakowania p.poż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312233,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AS-BUD Daniel Przestrzelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191482001

7.3.3) Ulica: Brychy 20

7.3.4) Miejscowość: Radziłów

7.3.5) Kod pocztowy: 19-213

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.