eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › "Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428

1.5.8.) Numer faksu: 32/410-64-28 wew.123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032988/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalna społeczność - I etap- Zad. dof..Edycja 3PGR/2021/1973/Polski Lad

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl/mp- client/search/list/ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9

W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e -mail:przetargi@gmina-rudnik.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e –Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum Pomocy”.
2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania do Platformy e - Zamówienia.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „ Wykonawcy” na platformie e–Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji„ służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „ Komunikacja”
5.Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
6.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa §12 Regulaminu Platformy e- Zamówienia, a mianowicie:
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e- Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2Duo,2GB RAM,HD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10 Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza,
- Firefox 59.0 lub nowszy,Safari 11.1 lub nowsza,Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow,iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
6.. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java, Script, oraz cookies;
Specyfikacja połączenia,formatu przesłanych danych oraz kodowania i oznaczenia czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF -8,
c) oznaczenie czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są dokładnie co do sekundy.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania opisane zostały w rozdz. 11 SWZ.Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formie danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realiz. zadania. publiczne (Dz.U. z 2021r. poz.2020 ze zm) z zastrzeżeniem formatów o których mowa w art.66 ust.1 ustawy Pzp z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (U. E)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E L 119 z 04.05.2016,str 1) zwane dalej „RODO”, Zamawiający informuje że:

1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Rudnik ul. Kozielska 1; 47-411 Rudnik, nr tel. 32/4106428, adres e-mail: urzad@gmina- rudnik.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Rudniku jest Pan Bartosz Mendyk, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@drmendyk.pl
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ” „Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. poz. 2021r.poz.1129z późn. zm.);
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1710 z późń. zm.) dalej „ustawa Pzp”
6. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz.67 ze zm) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. W przypadku dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych dokumentacja zamówień publicznych oraz umowa zawarta w wyniku postępowania będą przechowywane przez okres określony zgodnie z wytycznymi projektu, z którego uzyskano dofinansowanie.
7.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.c RODO.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego., a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art.15 i art.16 rozporządzenia 2016/679. są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:„Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”.

2. Opis inwestycji ujęty we wniosku w programie POLSKI ŁAD
Adaptacja budynku będzie miała na celu zwiększenie liczby miejsc przedszkolnych, które w pełni zaspokajałyby zapotrzebowanie na miejsca przedszkolne w tej części gminy i potrzeby rozwoju psycho–motorycznego przedszkolaków. Pomieszczenie po szkole będzie spełniało funkcję społeczną z uwagi na lokalizację budynku w centrum wsi,będzie to idealne miejsce spotkań organizacji o charakterze lokalnym i pozarządowym, zebrań sołeckich i innych inicjatyw miejscowej społeczności oraz punktu bibliotecznego. Na terenie zielonym zaplanowano bezpieczny plac zabaw dla przedszkolaków, plac plac na sołeckie festyny, wiatę do posiedzeń i biesiad zewnętrznych.

3. Przedmiotem zamówienia jest:”Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”

W ramach przedmiotu zamówienia opracowano dokumentację projektową dla zamierzenia budowlanego: pn.„Przebudowa z rozbudową budynku szkoły podstawowej w celu przystosowania obiektu na przedszkole 2-oddziałowe i świetlicę wiejską wraz z placem zabaw dla dzieci”, dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę w oparciu o wydaną Decyzję Starosty Raciborskiego Numer 2.7.2023 z dnia 24.01.2023r.zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno – budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę na działce nr 188 przy ul. Kozielskiej 11 w Brzeźnicy .

4. W ramach zadania tj. I etapu należy wykonać:

1) Przebudowę przedszkola w celu przystosowania obiektu na 2-oddziałowe przedszkole publiczne i świetlicę wiejską wraz z przystosowaniem do obowiązujących przepisów dot. zabezpieczeń p-pożarowych oraz higieniczno - sanitarnych i funkcjonalnych:
a) Dobudowa szybu platformy dźwigowej do ściany wschodniej po północnej stronie budynku,
b) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych stanowiących zejście do kotłowni w piwnicy,
c) Wydzielenie wszystkich niezbędnych pomieszczeń przebywania dzieci, pomocniczych i socjalnych dla przedszkola,
d) Wydzielenie niezbędnych dróg, dojść i przejść,
e) Wykonanie termoizolacji części ścian, dachu i stropodachu,
f) Zamurowanie istniejących, zbędnych otworów,
g) Wyburzenia ścian działowych,
h) Wykonanie nadproży i podciągów nad projektowanymi otworami,
i) Zabezpieczenie istniejących stropów na belkach drewnianych do odporności ogniowej REI 60,
j) Wykonanie ścian działowych,
k) Wykonanie sufitu podwieszanego,
l) Stolarka okienna i drzwiowa,
m) Wykonanie obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych,
n) Wykonanie robót wykończeniowych,
o) Wykonanie instalacji sanitarnej (przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania i wentylacji) oraz elektrycznej (przebudowa przyłącza, nowa instalacja elektryczna,przebudowa oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego, dostosowanie instalacji do wymogów przeciwpożarowych).
p) Zakup zamykanego regału na książki o minimalnych wymiarach długość 3 m i wysokość 2m (pozycja nie jest uwzględniona w przedmiarze robót, natomiast jest objęta przedmiotem zamówienia i należy ją uwzględnić w wycenie).

2) Zagospodarowanie terenu wokół budynku przedszkola:

a) Budowę placu zabaw na potrzeby przedszkola o pow. 278 m2 - wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia,
b) Wykonanie dojść i dojazdów,
c) Wykonanie stanowiska postojowego dla osób niepełnosprawnych
d) wykonanie wiaty/altany o konstrukcji drewnianej o wymiarach 6 x 4 m – zgodnie z dołączoną dokumentacją- projekt budowlany altany (pozycja nie jest uwzględniona w przedmiarze robót, natomiast jest objęta przedmiotem zamówienia i należy ją uwzględnić w wycenie).

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonani i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarami robót.

W ramach zadania - I etapu przewidziano następujące elementy wyposażenia budowlano - instalacyjnego:
- roboty instalacyjne hydrauliczne
- roboty instalacyjne kanalizacyjne
- roboty instalacyjne urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
- roboty instalacyjne elektryczne i odgromowe
W zakres robót wchodzą: roboty ziemne, budowlano- montażowe i wykończeniowe , instalacyjne, zagospodarowania terenu,

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób wykonania robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) znajduje się w załączniku nr I – IV do SWZ i projekcie umowy,który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty (z zastrzeżeniem pkt.4.5.2 SWZ)
I Dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt zagospodarowania,
b) Projekt architektoniczno – budowlany,
c) Projekt budowlany altany
d) Projekt techniczny – projekt konstrukcyjny,
e) Projekt techniczny – projekt instalacji elektrycznej,
f) Projekt techniczny – przebudowa instalacji sanitarnych,
II Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) –
a) Branża elektryczna, odgromowa,
b) Branża budowlana,
c) Branża sanitarna
III Przedmiary robót
a) Branża elektryczna (instalacje silnoprądowe, instalacje niskoprądowe)
b) Branża budowlana
c) Branża sanitarna
IV) Projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ

4.5.2 Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy,Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1 (I - III) i projekcie umowy o której mowa w pkt 4.5.1 (IV) SWZ. za wyjątkiem: zakresu/zamówienia, które nie obejmuje zakupu wyposażenia przedszkola i świetlicy o którym mowa w Projekcie technicznym – Projekt konstrukcyjny w rozdz. III części opisowej – Architektura pkt 6.4,
za wyjątkiem zakupu regału na książki, który będzie stanowił punkt/kącik biblioteczny i należy go uwzględnić w wycenie) .
UWAGA: Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysów ofertowych .

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy dot. opisu przedmiotu zamówienia zawiera rozdz.4 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262520-2 - Roboty murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia liczone w okresach miesięcznych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

Zdolność techniczna lub zawodowej .
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:


1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada następujące doświadczenie:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:
- polegała na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze minimum 1000 m³ i wartości 500.000,00 zł brutto każda, a w zakres każdej wchodziły roboty ogólnobudowlane oraz wykonanie lub wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej,

2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:

a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
b) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, kanalizacyjnych i wodociągowych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych–uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych
c) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót i wartość aby można było ustalić,czy spełnia warunek udziału w postępowaniu wskazany w pkt6.1.4ppkt 1)
W przypadku, gdy ww robota budowlana będzie stanowiła część przedmiotu zamówienia o szerszym zakresie,Wykonawca zobowiązany jest w„Wykazie wykonach robót” wyodrębnić rodzajowo robotę o której mowa w rozdz.6 pkt.6.1.4 ppkt 1).
Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT)/odpowiedź na pytanie czwarte/Zamawiający wskazuje,że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art.118 ustawy Pzp, Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum dwóch robót przez jeden podmiot.

Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.

Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.


2) W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w rozdz 9 pkt.9.1,warunek o którym mowa w rozdz.6 pkt 6.1.4 ppkt 1) musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę tj. jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
W przypadku gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania)następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. 6 pkt. 6.1.4. ppkt. 1)SWZ.

b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz.6 pkt. 6.1.4. ppkt.2)SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w rozdz.8 pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika 4.

c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. 8 pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.

Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi lub zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu wykonania zamówienia , o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje dot. zmiany umowy zawarte są w paragrafie 18 oraz 18 załącznika nr 2 projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za za pomocą Platformy e- Zamówienia dostępnej pod https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający w terminie do 7 dni od daty ogłoszenia postępowania zamieści na Platformy e- Zamówienia informację o terminie wizji lokalnej. Zamawiający nie przewiduje organizowania kolejnych wizji lokalnych. Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że wykluczenie z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZpodlegają Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006r,str.1, z późń.zm) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz. Urz. UE L78 z 17.03.2014r, str.6 z późń. zm) albo wpisani na listę o której mowa w art.2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1pkt 3 powołanej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U z 2022r.poz.593,655,835,2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006r.,str.1 z późń.zm) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. W sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną ,suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz.UE L 78 z 17.03.2014,str.6 z póżń.zm) albo wpisani na listę o której mowa w art.2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust.1 pkt 37 ustawy z dnia 29września 1994r.o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz.217,2105 i 2106 oraz z 2002r. poz.1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy ( Dz. Urz. UE L134 z 20.05.2006,str.1z późń. zm.) i rozporządzeniu Rady(UE) 269/2014 z dnia 17 marca2014r.w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną ,suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014r, str 6 z późń. zm) albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,o którym mowa w art.1 pkt.3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków - pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w rozdz. 7 SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.