eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › "Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428

1.5.8.) Numer faksu: 32/410-64-28 wew.123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność - I etap"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e9382f-e427-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032988/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalna społeczność - I etap- Zad. dof..Edycja 3PGR/2021/1973/Polski Lad

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199998

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1740399,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:„Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”.

2. Opis inwestycji ujęty we wniosku w programie POLSKI ŁAD
Adaptacja budynku będzie miała na celu zwiększenie liczby miejsc przedszkolnych, które w pełni zaspokajałyby zapotrzebowanie na miejsca przedszkolne w tej części gminy i potrzeby rozwoju psycho–motorycznego przedszkolaków. Pomieszczenie po szkole będzie spełniało funkcję społeczną z uwagi na lokalizację budynku w centrum wsi,będzie to idealne miejsce spotkań organizacji o charakterze lokalnym i pozarządowym, zebrań sołeckich i innych inicjatyw miejscowej społeczności oraz punktu bibliotecznego. Na terenie zielonym zaplanowano bezpieczny plac zabaw dla przedszkolaków, plac plac na sołeckie festyny, wiatę do posiedzeń i biesiad zewnętrznych.

3. Przedmiotem zamówienia jest:”Adaptacja budynku w Brzeźnicy na potrzeby zwiększenia ilości miejsc wychowania przedszkolnego i inne potrzeby integrujące lokalną społeczność – I etap”

W ramach przedmiotu zamówienia opracowano dokumentację projektową dla zamierzenia budowlanego: pn.„Przebudowa z rozbudową budynku szkoły podstawowej w celu przystosowania obiektu na przedszkole 2-oddziałowe i świetlicę wiejską wraz z placem zabaw dla dzieci”, dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę w oparciu o wydaną Decyzję Starosty Raciborskiego Numer 2.7.2023 z dnia 24.01.2023r.zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno – budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę na działce nr 188 przy ul. Kozielskiej 11 w Brzeźnicy .

4. W ramach zadania tj. I etapu należy wykonać:

1) Przebudowę przedszkola w celu przystosowania obiektu na 2-oddziałowe przedszkole publiczne i świetlicę wiejską wraz z przystosowaniem do obowiązujących przepisów dot. zabezpieczeń p-pożarowych oraz higieniczno - sanitarnych i funkcjonalnych:
a) Dobudowa szybu platformy dźwigowej do ściany wschodniej po północnej stronie budynku,
b) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych stanowiących zejście do kotłowni w piwnicy,
c) Wydzielenie wszystkich niezbędnych pomieszczeń przebywania dzieci, pomocniczych i socjalnych dla przedszkola,
d) Wydzielenie niezbędnych dróg, dojść i przejść,
e) Wykonanie termoizolacji części ścian, dachu i stropodachu,
f) Zamurowanie istniejących, zbędnych otworów,
g) Wyburzenia ścian działowych,
h) Wykonanie nadproży i podciągów nad projektowanymi otworami,
i) Zabezpieczenie istniejących stropów na belkach drewnianych do odporności ogniowej REI 60,
j) Wykonanie ścian działowych,
k) Wykonanie sufitu podwieszanego,
l) Stolarka okienna i drzwiowa,
m) Wykonanie obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych,
n) Wykonanie robót wykończeniowych,
o) Wykonanie instalacji sanitarnej (przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania i wentylacji) oraz elektrycznej (przebudowa przyłącza, nowa instalacja elektryczna,przebudowa oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego, dostosowanie instalacji do wymogów przeciwpożarowych).
p) Zakup zamykanego regału na książki o minimalnych wymiarach długość 3 m i wysokość 2m (pozycja nie jest uwzględniona w przedmiarze robót, natomiast jest objęta przedmiotem zamówienia i należy ją uwzględnić w wycenie).

2) Zagospodarowanie terenu wokół budynku przedszkola:

a) Budowę placu zabaw na potrzeby przedszkola o pow. 278 m2 - wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia,
b) Wykonanie dojść i dojazdów,
c) Wykonanie stanowiska postojowego dla osób niepełnosprawnych
d) wykonanie wiaty/altany o konstrukcji drewnianej o wymiarach 6 x 4 m – zgodnie z dołączoną dokumentacją- projekt budowlany altany (pozycja nie jest uwzględniona w przedmiarze robót, natomiast jest objęta przedmiotem zamówienia i należy ją uwzględnić w wycenie).

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonani i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarami robót.

W ramach zadania - I etapu przewidziano następujące elementy wyposażenia budowlano - instalacyjnego:
- roboty instalacyjne hydrauliczne
- roboty instalacyjne kanalizacyjne
- roboty instalacyjne urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
- roboty instalacyjne elektryczne i odgromowe
W zakres robót wchodzą: roboty ziemne, budowlano- montażowe i wykończeniowe , instalacyjne, zagospodarowania terenu,

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób wykonania robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) znajduje się w załączniku nr I – IV do SWZ i projekcie umowy,który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty (z zastrzeżeniem pkt.4.5.2 SWZ)
I Dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt zagospodarowania,
b) Projekt architektoniczno – budowlany,
c) Projekt budowlany altany
d) Projekt techniczny – projekt konstrukcyjny,
e) Projekt techniczny – projekt instalacji elektrycznej,
f) Projekt techniczny – przebudowa instalacji sanitarnych,
II Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) –
a) Branża elektryczna, odgromowa,
b) Branża budowlana,
c) Branża sanitarna
III Przedmiary robót
a) Branża elektryczna (instalacje silnoprądowe, instalacje niskoprądowe)
b) Branża budowlana
c) Branża sanitarna
IV) Projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ

4.5.2 Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy,Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1 (I - III) i projekcie umowy o której mowa w pkt 4.5.1 (IV) SWZ. za wyjątkiem: zakresu/zamówienia, które nie obejmuje zakupu wyposażenia przedszkola i świetlicy o którym mowa w Projekcie technicznym – Projekt konstrukcyjny w rozdz. III części opisowej – Architektura pkt 6.4,
za wyjątkiem zakupu regału na książki, który będzie stanowił punkt/kącik biblioteczny i należy go uwzględnić w wycenie) .
UWAGA: Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysów ofertowych .

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy dot. opisu przedmiotu zamówienia zawiera rozdz.4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262520-2 - Roboty murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2402846,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2738831,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2402846,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160124063

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 27

7.3.4) Miejscowość: Stare Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-223

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2402846,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.