eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego podestu ruchomego - podnośnika koszowego samojezdnego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego podestu ruchomego – podnośnika koszowego samojezdnego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa 3

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494-14-00

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.p

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pukzawiercie.ssdip.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego podestu ruchomego – podnośnika koszowego samojezdnego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10abdd07-ef76-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264263 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego podestu ruchomego – podnośnika koszowego samojezdnego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu o parametrach nie gorszych niż:
Pojazd
1) Rodzaj pojazdu samochód ciężarowy do 3,5 t.
2) Rok produkcji od 2020 r.
3) Nadwozie podnośnik koszowy.
4) Liczba drzwi 2.
5) Liczba miejsc 3.
6) Konstrukcja rama.
7) Rodzaj kabiny krótka.
8) Jednostka napędowa z zapłonem samoczynnym (spełniająca
normy emisji spalin co najmniej EURO 6 lub równoważne).
9) Skrzynia biegów manualna.
10) Rodzaj napędu tylny (4x2) lub (4x4).
11) Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg.

Podest
1) Rodzaj podestu samojezdny przegubowo – teleskopowy
zamontowany na podwoziu
samochodowym.
2) Platforma robocza:
 min. wysokość robocza kosza
19,6 m,
 min. wysokość podłoża kosza od podłoża 17,6 m,
 min. wysięg boczny 10,0 m,
min. udźwig kosza 200 kg,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
2. Wymagania dotyczące leasingu:
1) Leasing operacyjny.
2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcznych, równych rat.
3) Opłata wstępna – w wysokości 5%.
4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5).
5) Wykonawca (leasingodawca) podaje:
a) Wysokość (kwotę) opłaty wstępnej,
b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu,
c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia.
6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu.
7) Opłata resztowa - końcowa (rata wykupu) 1% wartości początkowej przedmiotu zamówienia.
8) Po wygaśnięciu umowy po upływie okresu, na jaki została zawarta, Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu leasingu za kwotę (wartość) – 1% wartości początkowej. Zamawiający może nabyć przedmiot leasingu pod warunkiem uiszczenia wszystkich opłat i należności wynikających z umowy i poinformowania Finansującego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (wiadomość e-mail) o zamiarze nabycia przedmiotu leasingu najpóźniej na 7 dni przed dniem wygaśnięcia umowy, pod rygorem utraty prawa do nabycia przedmiotu leasingu.
9) Wszystkie ceny i koszty wyrażone w złotych polskich.
10) Preferowany okres spłaty rat leasingowych – płatność raty do ostatniego dnia miesiąca.
11) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje dostawca (leasingodawca).
12) Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
13) W raty leasingowe powinny być włączone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszty nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu) oraz wszelkie podatki i opłaty – jeżeli występują.
14) Przedmiot zamówienia nie obejmuje ubezpieczenia przedmiotu umowy. Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokona Zamawiający.
15) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do harmonogramu finansowania zamówienia innych opłat niż opłata wstępna (inicjalna), opłata końcowa (za wykup) i rata leasingowa, w szczególności nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych.
16) Dopuszcza się podpisanie umowy leasingu wg wzoru umowy Wykonawcy, która będzie załącznikiem do umowy zasadniczej określonej w SWZ przez Zamawiającego (Projektowane postanowienia umowne, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ), z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości i rozbieżności pomiędzy umową zasadniczą a umową leasingu rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza, jako załącznika umowy leasingu zawierającej zapisy sprzeczne w stosunku do zapisów umowy z Zamawiającym i/lub naruszających postanowienia SWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Umieszczenie takich zapisów w umowie leasingowej jest bezskuteczne wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie wzoru umowy leasingowej - Leasingodawcy z uwzględnieniem Projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4).

3. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na warunkach określonych w Projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 4 do SWZ.
Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Autoryzowany serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca zapewni wielofunkcyjny serwis mobilny.
4. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załączniki nr 4 do SWZ.
5. W załączeniu do SWZ (załącznik nr 6) Zamawiający udostępnia sprawozdanie finansowe, na które składa się:
- Bilans na dzień 31.12.2019 r.
- Rachunek zysków i strat za 2019 r.
- Bilans na dzień 31.12.2020 r.
- Rachunek zysków i strat za 2020 r.
- Rachunek zysków i strat wg stanu na koniec miesiąca czerwca 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379925,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380204,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379925,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO-LCEAN Tomasz Malanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379925,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji dostawy: do 28 dni od dnia podpisania umowy.
Okres leasingu: 60 miesięcy (59 miesięcznych rat leasingowych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.