Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112089/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00122196/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00130803/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00135114/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddf3cbf7-e953-4903-ae9b-1216f91e64431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddf3cbf7-e953-4903-ae9b-1216f91e6443
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5146575,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ I – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego na odcinku z Zabłudowie (przy Biedronce) w stronę Pasynek” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.1.1. ETAP I zamówienia obejmuje - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy (Załącznik nr 10) oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności opracowanie:
1) projektu budowlanego dotyczącego budowy sieci wodociągowej sanitarnej z przyłączami do granicy pasa drogowego na odcinku z Zabłudowa (przy Biedronce) w stronę Pasynek, na działkach nr 8/35, 15/12, 98, 14/5, 13/2, 7/29, 12/8, 6/33, 11/11, 6/31, 5/20, 5/18, 5/16, 5/14, 10/66, 96, 10/20, 4/47, 10/22, 4/45, 9/5, 4/41, 9/3, 9/7, 4/37, 8/37, 8/33, 8/34, 3/5, 8/31, 8/7, 193, 6/29, 97, 6/25, 6/27, 6/26, 7/11, 6/24, 3/3, 6/22, 5/12, 1/18, 1/10, obr. 0094 Zabłudów.
2) Na trasie projektowanego wodociągu należy zaprojektować:
- zasuwy odcinające,
- hydranty,
- w przypadku wystąpienia konieczności odwodnienia, zawory napowietrzająco- odpowietrzające itp.
Sieć wodociągową należy zaprojektować poniżej strefy przemarzania gruntu.
3) Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy:
a) 4 egzemplarze dokumentacji budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U z 2012r. poz. 462 ze zmian.), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi:
komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz na naradzie koordynacyjnej,
aktualny wykaz właścicieli działek objętych projektem – z aktualnymi adresami,
informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych szczegółowo opisaną w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013.1129) celem wykorzystania przy odbiorze robót budowlanych.
c) kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami i wytycznymi, oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
d) przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454),
e) kosztorysów inwestorski wg uzgodnionego projektu architekoniczno – budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz.2458).
4) Powyższa dokumentacja ma umożliwić uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie przebudowy sieci wodociągowej objętej Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do oceny opracowania dokumentacji projektowej.
5) Projekt należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Referat Gospodarki Komunalnej w Zabłudowie. Trasę sieci wodociągowej wraz z przyłączami należy zaprojektować oraz wykonać uwzględniając uzgodnienia z osobami prywatnymi jak również z instytucjami.
6) Zamawiający proceduje uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia na wskazany teren, wymaganą zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
7) Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powstałą dokumentację projektową, warunkami właściwych organów i instytucji, niniejszą SWZ oraz zawartą umowę.
1.2. ETAP II zamówienia obejmuje: roboty budowlane i montażowe budowy sieci wodociągowej na podstawie projektu w zakresie:
1) sieci wodociągowej z rur i kształtek o średnicy Ø110 PEHD PE100 o długości około 4602 m,
2) odgałęzień hydrantowych o średnicy Ø90 PEHD PE100 o długości około 37,5 m ( 25 szt.),
3) przyłączy wodociągowych w pasie drogowym - Ø32 PEHD PE100 o długości około 1102 m (237 szt.) wraz z zasuwami.
4) Powyższe długości projektowanych odcinków wodociągu i przyłączy oraz ich lokalizacja jest orientacyjna, określona na podstawie mapy zasadniczej. Na etapie projektowania poszczególne długości i lokalizacja może ulec zmianie, co nie powoduje zmiany warunków realizacji inwestycji.
5) Sieć wodociągową należy zaprojektować i wykonać z rur i kształtek PEHD PE100 łączonych przez zgrzewanie doczołowe i elektrooporowe oraz z kształtek z żeliwa sferoidalnego (zasuwy, hydranty). Sieć wodociągowa o średnicy Ø1100 SDR17, Ø90 SDR17 (odgałęzienia hydrantowe), przyłącza wodociągowe o średnicy Ø32 SDR11. Zmiany kierunków trasy realizować dopuszczalnymi przez producenta rury promieniami gięcia, uzależnionymi od temperatury otoczenia lub za pomocą kształtek elektrooporowych/doczołowych.
6) Nowoprojektowaną sieć wodociągową należy włączyć do istniejącej sieci wodociągowej wo110 w ulicy na działce nr ewid. 8/35, do istniejącej sieci wodociągowej wo110 w ulicy na działce nr ewid. 96, do istniejącej sieci wodociągowej wo110 w ulicy na działce nr ewid. 193.
7) Teren objęty inwestycją znajduje się na terenie Zabłudowa, gm. Zabłudów. Planowaną propozycję przebiegu trasy nowoprojektowanej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych, przedstawiono w (Załączniku nr 13)
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący – Załącznik Nr 10 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 3286375 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków oraz przyłączami do wszystkich działek w granicach pasa drogowego w miejscowości Halickie, gm. Zabłudów” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.2.1. ETAP I zamówienia obejmuje - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy (Załącznik nr 11) oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności opracowanie:
1) projektu budowlanego dotyczącego budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków oraz przyłączami do wszystkich działek w granicach pasa drogowego w miejscowości Halickie, inwestycja realizowana będzie na działkach ewidencyjnych stanowiących pas drogowy, w tym: dz. nr 19/1, 25/8, 26/9, 27/1, 28/12, 93/59, 95/1, 96/1, 97/1, 99/1, 100/26, 100/28, 100/30, 100/32, 138/3, 139/1, 141/3, 142/1, 143/1, 149/1, 150/1, 151/1, 164/1, 169/4, 180/4, 200/1, 201/1, 202/1, 203/3, 204/1, 205/3, 206/3, 207/1, 233/1, 234/3, 244/1, 247/3, 248/1, 426/4, 434/1, 442, 442/2, 442/1, 575, 625/4, 649/7 obr. Halickie
2) Na terenie objętym planowaną inwestycją znajdują się elementy uzbrojenia podziemnego i naziemnego, w tym m.in.: sieć gazowa wysokiego ciśnienia, siec gazowa średniego ciśnienia, kanalizacja sanitarna grawitacyjna, kanalizacja sanitarna tłoczna, kanalizacja deszczowa, kable telekomunikacyjne, linie oświetleniowe, kable energetyczne, rowy odwadniające i melioracyjne.
3) Na terenie objętym inwestycją występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i usługowa. Drogi powiatowe i gminne posiadają nawierzchnię asfaltową, brukową i gruntową. Teren objęty zakresem opracowania nie posiada aktualnego plan zagospodarowania przestrzennego.
4) Gmina nie dysponuje badaniami gruntu terenu inwestycji. Na podstawie wizji w terenie przyjmuje się, że teren pod względem geologiczno-inżynierskim nadaje się do posadowienia projektowanych sieci. Zakłada się występowanie warstw wierzchnich nienośnych oraz znajdujących się pod nimi warstw nośnych gruntu. Dla terenu objętego opracowaniem strefa przemarzania wynosi 1,20 m.
5) Zamawiający proceduje uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia na wskazany teren, wymaganą zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
6) Parametry dotyczące długości podane są w przybliżonych wartościach. Dane te powinny zostać zweryfikowane przez projektanta w dokumentacji projektowej. Budowane sieci należy lokalizować w istniejących pasach drogowych. W przypadku konieczności lokalizacji sieci na innych działkach Wykonawca uzyska wymagane prawo do dysponowania nieruchomością do celów budowy.
7) Wymaga się od projektanta sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji istniejących obiektów. Inwentaryzacja będzie obejmowała określenie wszystkich danych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami, w tym takich elementów jak wymiary, rzędne wysokościowe, współrzędne, stan budowli itd. Część informacyjna - mapy sytuacyjno-wysokościowe mają charakter jedynie poglądowy, służący do określenia zakresu robót i wyceny wartości robót przez wykonawcę.
8) Zakres zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót, w tym:
a. opracowanie lewostronnego wtórnika/podkładu geodezyjnego/mapy zasadniczej w skali 1:500 terenu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
b. opracowanie projektów budowlanych i technicznych
c. opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego na przejście siecią kanalizacji sanitarnej pod ciekiem wodnym
d. uzyskanie warunków technicznych z zakładu energetycznego do zasilania przepompowni ścieków
e. przedmiaru robót - 1 egz.
f. kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.
g. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.,
h. materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
i. materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – o ile będzie wymagana,
j. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz wszelkich niezbędnych przepisami prawa warunków technicznych i uzgodnień na potrzeby opracowywanej dokumentacji projektowej i innych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych.
k. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę /skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku.
9) Opracowana dokumentacja projektowa powinna zawierać
a. wszystkie rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, kosztowe, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki, wraz z rysunkami detali.
b. wyczerpujący opis techniczny
c. charakterystykę, która umożliwi realizację robót budowlanych, bez konieczności dodatkowych dokumentacji
d. wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji, między innymi dokumentację geologiczno-inżynieryjną uwzględniającą warunki hydrogeologiczne, projekty konstrukcyjne czy projekty odtworzenia nawierzchni, projekty usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną.
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący – Załącznik Nr 11 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty.
11) Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powstałą dokumentację projektową, warunkami właściwych organów i instytucji, niniejszą SWZ oraz zawartą umowę.
2.2. ETAP II zamówienia obejmuje wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków oraz przyłączami do wszystkich zaprojektowanych działek w granicach pasa drogowego w miejscowości Halickie.
1) Zakres robót budowlanych:
a) prace przygotowawcze,
- organizacja zaplecza budowy
- dokumentacja fotograficzna
- wytyczenie lokalizacji obiektu w terenie
b) prace rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników w miejscu układania sieci,
- ewentualne usunięcie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni kolidujących z trasą sieci,
c) roboty ziemne i odwodnieniowe wraz z wymianą gruntu,
d) usuniecie kolizji projektowanej sieci z istniejąca infrastrukturą,
e) roboty technologiczne:
- sieci kanalizacyjne sanitarne:
- wykonanie kanałów grawitacyjnych,
- wykonanie przewodów ciśnieniowych,
- montaż studni rewizyjnych,
- montaż przepompowni ścieków,
- montaż studni rozprężnej
- instalacje elektryczne i AKPiA przepompowni:
- wykonanie złącza kablowo-pomiarowego ZK-P z doprowadzeniem do niego energii elektrycznej ( dla potrzeb przepompowni ścieków)
f) roboty wykończeniowe:
- uporządkowanie Terenu Budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego
obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów,
humusowanie i realizacja zieleni). W przypadku wykopów w nawierzchniach
dróg żwirowych należy odtworzyć pełną warstwę żwirową grubości 20 cm,
g) zagospodarowanie terenu:
- wykonanie/zapewnienie dojazdu do przepompowni,
- ogrodzenie terenu przepompowni ścieków
2) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i odtworzenia, jeśli to będzie konieczne, stałych punktów w tym punktów granicznych i reperów państwowych.
3) Objazdy, Przejazdy i Organizacja Ruchu.
a) opracowanie oraz uzgodnienie z odpowiednimi instytucjami Projektu Organizacji
Ruchu na czas trwania budowy,
b) ustawienie tymczasowego oznakowania i oświetlenia zgodnie z wymaganiami
bezpieczeństwa ruchu,
c) przygotowanie terenu,
d) konstrukcje tymczasowych nawierzchni, ramp, chodników, krawężników, barier,
oznakowań i drenażu,
e) tymczasową przebudowę urządzeń obcych,
f) oczyszczanie, przestawienie i przykrycie tymczasowych oznakowań pionowych,
poziomych, barier i świateł,
g) opłaty/dzierżawy terenu,
h) utrzymanie płynności ruchu publicznego,
4) Koszty objazdów, przejazdów i organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego ponosi
Wykonawca. Organizację ruchu oraz zajęcia pasa należy wykonać zgodnie z warunkami
wydanymi przez zarządcę dróg. Po zakończeniu budowy oznakowanie tymczasowe
Wykonawca winien usunąć.
5) Opłatę za zajęcie czasowe terenu ponosi Wykonawca, który jest zobowiązany do uwzględnienia kosztów w kosztorysie ofertowym jako dodatkowa pozycja - kalkulacja własna.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący – Załącznik Nr 11 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 1772200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy z systemem zdalnego odczytu radiowego i obejmuje:1) wodomierze wraz z modułem radiowym DN20 - G1”
2) uszczelki fibrowe 300 szt. do DN20 – (150 szt. wodomierzy),
3) plomby zatrzaskowe numerowane z trwałym oznaczeniem nazwy zakładu dla DN20,
4) urządzenie do zdalnego odczytu i konfiguracji modułów radiowych (urządzenie dla inkasenta) z akcesoriami (ładowarka sieciowa USB z kablem USB, dedykowane etui) – 1 zestaw.
5) akcesoria do montażu urządzenia do zdalnego odczytu w pojeździe i prowadzenia odczytu z pojazdu w trakcie przejazdu: uchwyt do urządzenia, demontowalna antena samochodowa z uchwytem magnetycznym i przewodem, kabel USB, ładowarka samochodowa USB – 1 zestaw,
6) integracja z oprogramowaniem rozliczeniowo-księgowym Zamawiającego zapewniająca przekazywanie odczytów wodomierzy z urządzeń do zdalnego odczytu do systemu Zamawiającego na zasadzie wymiany plików,
7) montaż wodomierzy wraz z koniecznym dostosowaniem instalacji wewnętrznych i konsoli montażowych:
a) zamiana wodomierza DN 15 na wodomierz DN 20
b) zamiana wodomierza DN 32 na wodomierz DN 20
c) zamiana wodomierza DN 40 na wodomierz DN 20
8) Montaż będzie realizowany po protokolarnym przekazaniu Wykonawcy danych adresowych nieruchomości, w których Wykonawca dokona montażu wodomierzy z systemem zdalnego odczytu radiowego.
9) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokoły z montażu wodomierzy wraz z systemem zdalnego odczytu radiowego w poszczególnych budynkach wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym oraz sporządzić dokumentację zdjęciową zamontowanego wodomierza wykonaną w każdej nieruchomości.
10) Wykonawca wraz z pierwszym montażem urządzeń przeprowadzi szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie montażu, przygotowania wodomierza do legalizacji, konfiguracji, eksploatacji oraz uruchomienia dostarczonych urządzeń i systemów.
11) Wykonawca do trzech miesięcy od daty pierwszego montażu wodomierzy przeprowadzi integrację dostarczonego systemu odczytu wodomierzy z systemem rozliczeniowo-księgowym Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
4.5.5.) Wartość części: 112150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3616200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1987360,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi Wiejskie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181669985
7.3.3) Ulica: Akademicka 18
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
M.B. Batalio - Auto&Drill Sp. j. w zakresie wykonania przewiertów sterowanych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WODOCIĄGI WIEJSKIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"WODOCIĄGI WIEJSKIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1987360,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2590380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4035814,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2590380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS INSTAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662185115
7.3.3) Ulica: Graniczna 31
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Współpraca w budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej przy udziale podwykonawcy Dariusz Smolski Instalacje Sanitarne, ul. Surażska 10C, 18-100 Uhowo.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2590380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115103,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115103,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEZURA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423465571
7.3.3) Ulica: Kombatantów 4/110
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115103,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.