Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00131375/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00146013/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10720201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc3701a-734f-4ca1-8b89-7dc53de62c64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124841/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa w okresie 24 miesięcy worków na śmieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2025ZP0024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129628,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz ilości poszczególnych asortymentów określono w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – zgodnie z załącznikiem nr 3 – formularz rzeczowo cenowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 50% wartości przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101667,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131852,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101667,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "PORTAL" sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830005779
7.3.3) Ulica: ul. Narwicka 23,
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101667,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Czteroletni dostęp do subskrypcji Rocznej ArcGIS Online użytkownika typu Creator (dająca dostęp do oprogramowania ArcGIS Pro Basic),
- 55/TP/2025 pobór i badania wód podziemnych, wód powierzchniowych oraz ścieków
- Zakup wyposażenia dla Budynku Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie - do kuchni między innymi meble kuchenne i sprzęt kuchenny
- Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsługi technicznej pojazdów Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Zakup wyposażenia dla Ośrodka Terapii Uzależnień w Wejherowie w tym gabinetu lekarskiego i dyżurki pielęgniarskiej, gabinet terapeutycznych, sekretariatu, pokoi mieszkalnych, poczekalnia, świetlica
- "ADAPTACJA OBIEKTU DAWNEGO KOŚCIOŁA MENNONITÓW NA CELE DZIAŁALNOŚCI CAPPELLI GEDANENSIS"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza.
- "Zakup i dostawa sprzętu do ochrony ludności cywilnej"
- Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Baranowo
- Dostawa urządzeń i artykułów dla Powiatu Opolskiego na rok 2025 w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.