eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskGUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146013

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00131375

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz ilości poszczególnych asortymentów określono w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Zamówienie podstawowe:
Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – zgodnie z załącznikiem nr 3 – formularz rzeczowo cenowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 50% wartości przedmiotu zamówienia podstawowego, bez konieczności zmiany warunków Umowy.
b) Zamówienie objęte opcją:
Zwiększenie zamówienia o dodatkowe dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego maksymalnie do 20% wartości brutto zamówienia podstawowego.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz ilości poszczególnych asortymentów określono w załączniku nr 3 do SWZ.

3. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – zgodnie z załącznikiem nr 3 – formularz rzeczowo cenowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 50% wartości przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków Umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
b) Zamówienie objęte opcją:
Zwiększenie zamówienia o dodatkowe dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego maksymalnie do 20% wartości brutto zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający zastrzega, iż uruchomienie „prawa opcji” będzie możliwe po wykorzystaniu wartości brutto zamówienia podstawowego.
5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z opcji lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
a) produkt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany tego produktu na produkt.....
b) zmiana terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, w przypadku niewyczerpania wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy,
2. Niezależnie od postanowień ust. 1 Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian umowy, niestanowiących istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 Pzp.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.

ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.

1. Niezależnie od postanowień ustępów poprzedzających, zgodnie z art. 439 Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy względem ceny materiałów lub kosztów przyjętych za podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie każdorazowo o więcej niż 5%, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może wejść w życie najwcześniej po upływie 12 miesięcy obowiązywania niniejszej umowy, licząc od dnia jej zawarcia,
zmiana wynagrodzenia Wykonawcy polega na jego zwiększeniu .....
szczegółowe zmiany umowy określa załącznik nr 4 do SWZ

Po zmianie:
ZMIANY UMOWY.1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:1) gdy produkt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji – Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany tego produktu na produkt o parametrach nie gorszych niż w ofercie ..., 2)w przypadku niewyczerpania wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.2.Niezależnie od postanowień ust. 1 Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA. 1.Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1)zmiany stawki podatku od towarów i usług,2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
13. Niezależnie od postanowień ustępów poprzedzających, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy względem ceny materiałów lub kosztów przyjętych za podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie każdorazowo o więcej niż 5%, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może wejść w życie najwcześniej po upływie 12 miesięcy obowiązywania niniejszej umowy, licząc od dnia jej zawarcia, pod warunkiem iż okres umowy zostanie wydłużony zgodnie z zapisami § 6 ust. 1 pkt. 2.
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy polega na jego zwiększeniu (w przypadku wzrostu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy) lub zmniejszeniu (w przypadku obniżenia ceny materiałów lub kosztów) o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok ubiegły (na zasadzie rok do roku);
3) strona wnioskująca o dokonanie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt 2, zobowiązana jest udokumentować zmianę cen materiałów lub kosztów oraz wykazać wpływ tej zmiany na koszt wykonania Przedmiotu umowy; 4) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, wynosi 10% wynagrodzenia zawartego w ofercie Wykonawcy.
14. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 13, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę w związku z umową, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli przedmiotem tej umowy są dostawy lub usługi, a okres jej obowiązywania przekracza 6 miesięcy.


szczegółowe zmiany umowy określa załącznik nr 4 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-03-17 09:00

Po zmianie:
2025-03-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-03-17 09:20

Po zmianie:
2025-03-24 09:20

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-04-15

Po zmianie:
2025-04-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.