Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00131375/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00199761/01 - Wynik z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146013
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00131375
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz ilości poszczególnych asortymentów określono w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Zamówienie podstawowe:
Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – zgodnie z załącznikiem nr 3 – formularz rzeczowo cenowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 50% wartości przedmiotu zamówienia podstawowego, bez konieczności zmiany warunków Umowy.
b) Zamówienie objęte opcją:
Zwiększenie zamówienia o dodatkowe dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego maksymalnie do 20% wartości brutto zamówienia podstawowego.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis zamówienia oraz ilości poszczególnych asortymentów określono w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę jednorazowych worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – zgodnie z załącznikiem nr 3 – formularz rzeczowo cenowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 50% wartości przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków Umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
b) Zamówienie objęte opcją:
Zwiększenie zamówienia o dodatkowe dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego maksymalnie do 20% wartości brutto zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający zastrzega, iż uruchomienie „prawa opcji” będzie możliwe po wykorzystaniu wartości brutto zamówienia podstawowego.
5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z opcji lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
a) produkt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany tego produktu na produkt.....
b) zmiana terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, w przypadku niewyczerpania wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy,
2. Niezależnie od postanowień ust. 1 Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian umowy, niestanowiących istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 Pzp.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
1. Niezależnie od postanowień ustępów poprzedzających, zgodnie z art. 439 Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy względem ceny materiałów lub kosztów przyjętych za podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie każdorazowo o więcej niż 5%, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może wejść w życie najwcześniej po upływie 12 miesięcy obowiązywania niniejszej umowy, licząc od dnia jej zawarcia,
zmiana wynagrodzenia Wykonawcy polega na jego zwiększeniu .....
szczegółowe zmiany umowy określa załącznik nr 4 do SWZ
Po zmianie:
ZMIANY UMOWY.1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:1) gdy produkt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji – Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany tego produktu na produkt o parametrach nie gorszych niż w ofercie ..., 2)w przypadku niewyczerpania wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.2.Niezależnie od postanowień ust. 1 Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA. 1.Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1)zmiany stawki podatku od towarów i usług,2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
13. Niezależnie od postanowień ustępów poprzedzających, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy względem ceny materiałów lub kosztów przyjętych za podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie każdorazowo o więcej niż 5%, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może wejść w życie najwcześniej po upływie 12 miesięcy obowiązywania niniejszej umowy, licząc od dnia jej zawarcia, pod warunkiem iż okres umowy zostanie wydłużony zgodnie z zapisami § 6 ust. 1 pkt. 2.
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy polega na jego zwiększeniu (w przypadku wzrostu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy) lub zmniejszeniu (w przypadku obniżenia ceny materiałów lub kosztów) o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok ubiegły (na zasadzie rok do roku);
3) strona wnioskująca o dokonanie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt 2, zobowiązana jest udokumentować zmianę cen materiałów lub kosztów oraz wykazać wpływ tej zmiany na koszt wykonania Przedmiotu umowy; 4) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, wynosi 10% wynagrodzenia zawartego w ofercie Wykonawcy.
14. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 13, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę w związku z umową, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli przedmiotem tej umowy są dostawy lub usługi, a okres jej obowiązywania przekracza 6 miesięcy.
szczegółowe zmiany umowy określa załącznik nr 4 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-17 09:00
Po zmianie:
2025-03-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-17 09:20
Po zmianie:
2025-03-24 09:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-15
Po zmianie:
2025-04-22
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Czteroletni dostęp do subskrypcji Rocznej ArcGIS Online użytkownika typu Creator (dająca dostęp do oprogramowania ArcGIS Pro Basic),
- 55/TP/2025 pobór i badania wód podziemnych, wód powierzchniowych oraz ścieków
- Zakup wyposażenia dla Budynku Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie - do kuchni między innymi meble kuchenne i sprzęt kuchenny
- Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsługi technicznej pojazdów Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Zakup wyposażenia dla Ośrodka Terapii Uzależnień w Wejherowie w tym gabinetu lekarskiego i dyżurki pielęgniarskiej, gabinet terapeutycznych, sekretariatu, pokoi mieszkalnych, poczekalnia, świetlica
- "ADAPTACJA OBIEKTU DAWNEGO KOŚCIOŁA MENNONITÓW NA CELE DZIAŁALNOŚCI CAPPELLI GEDANENSIS"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza.
- "Zakup i dostawa sprzętu do ochrony ludności cywilnej"
- Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Baranowo
- Dostawa urządzeń i artykułów dla Powiatu Opolskiego na rok 2025 w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.