eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaObs³uga bankowa bud¿etu Gminy Jab³onka i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2022 do 31-12-2025 roku.



Og³oszenie z dnia 2021-10-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Jab³onka i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2022 do 31-12-2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182-611-100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Jab³onka i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2022 do 31-12-2025 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9ac98ac-22ac-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00199751

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001701/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Obs³uga bankowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6327-rint-271-1-20-2021-obsluga-bankowa-budzetu-gminy-jablonka-i-podleglych-jednostek-organizacyjnych-w-okresie-od-01-01-2022-do-31-12-2025-roku

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:
• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Kontakt za po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d Gminy
Jab³onka").Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka
• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP ma dostêp
do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych np.: .pdf (zalecane) b±d¼ innych rekomendowanych formatów np. .doc, .xls, .jpg, .jpeg, i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê umocowan± do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcja u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane: kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
2.3. Oferty, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2.4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale 20 swz.
2.5. Dokumenty elektroniczne przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w Rozdziale 20 swz.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.20.2021 „Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Jab³onka i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2022 do 31-12-2025 roku”.
Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Jab³onka i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2022 do 31-12-2025 roku
2. Wykaz jednostek organizacyjnych objêtych postêpowaniem:
Urz±d Gminy Jab³onka,
O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Jab³once,
Zak³ad Us³ug Komunalnych w Jab³once,
Centrum Us³ug Wspólnych w Jab³once,
Szko³a Podstawowa w Chy¿nem,
Szko³a Podstawowa Nr 1 w Jab³once,
Szko³a Podstawowa w Orawce,
Szko³a Podstawowa w Jab³once – Bory,
Szko³a Podstawowa Nr 1 w Podwilku,
Szko³a Podstawowa Nr 2 w Podwilku
Szko³a Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Ma³ej,
Szko³a Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Ma³ej,
Szko³a Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Ma³ej,
Szko³a Podstawowa w Zubrzycy Dolnej,
Szko³a Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej,
Szko³a Podstawowa Nr 2 w Zubrzycy Górnej,
Szko³a Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej,
Gminne Przedszkole Samorz±dowe w Jab³once,
Orawska Samorz±dowa Szko³a Muzyczna w Jab³once

3. Przedmiotem zamówienia w szczególno¶ci jest:
a) Obs³uga rachunków bankowych Zamawiaj±cego podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2022 do 31-12-2025 roku,
b) Wp³aty i wyp³aty gotówkowe w placówkach Wykonawcy,
c) Zapewnienie Zamawiaj±cemu pracy w elektronicznym systemie bankowo¶ci,
d) Obs³uga Zamawiaj±cego w placówkach Wykonawcy (oddzia³ach/filiach).

4. Szczegó³owy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia okre¶la Opis Przedmiotu
Zamówienia – za³±cznik nr 1a do SWZ.

5. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):

66.11.00.00-4 Us³ugi bankowe

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66110000-4 - Us³ugi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena obs³ugi bankowej (C) - waga kryterium 60 %
2) Oprocentowanie ¶rodków (O¶) - waga kryterium 40 %
a) Oprocentowanie ¶rodków zgromadzonych na rachunkach (O¶1) – waga kryterium 20 %,
b) Oprocentowanie lokat (Ol) - waga kryterium 20 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie ¶rodków (O¶) - waga kryterium 40 %

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
a) posiadaæ uprawnienia do wykonywania czynno¶ci bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe.
b) posiadaæ zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustaw± z
dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe albo zgodê Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniaj±cy do podjêcia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia (tylko w przypadku banków utworzonych przed 1998 r.).
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
wymagane jest zapewnienie na pierwszy, roboczy dzieñ, obowi±zywania umowy bezp³atnej obs³ugi kasowej na terenie miejscowo¶ci Jab³onka – jedno okienko kasowe czynne w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku przez minimum 8 godzin dziennie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby

2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór Za³±cznik nr 12 do SWZ

Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w
odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
dokumentów, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je
odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie
osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1.1) uprawnienia do wykonywania czynno¶ci bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 r. Prawo Bankowe;
2.1. 2) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustaw± z dnia 29
sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe albo zgodê Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny
dokument uprawniaj±cy do podjêcia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym
przedmiotem zamówienia (tylko w przypadku banków utworzonych przed 1998 r.);
2.1.3) o¶wiadczenie Wykonawcy o zapewnieniu na pierwszy, roboczy dzieñ obowi±zywania umowy, bezp³atnej obs³ugi kasowej na terenie miejscowo¶ci Jab³onka – jedno okienko kasowe czynne w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku przez minimum 8 godzin dziennie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i
Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE
ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ
podpisane przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do
reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
5.1 Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ
z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie 5.2 W przypadku,
o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ.
5.3 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika (wzór pe³nomocnictwa
stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument
(lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby
uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji
wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o
wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie
Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie
po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie
Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania
pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego
Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru
Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o
Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo
za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia
pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
5.4 Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ
nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw
wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe
sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±.
5.5 Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale
24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu,
sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5.7 Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w
miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê zmianê istotnych postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany zakresu Umowy lub sposobu jej realizowania na skutek wej¶cia w ¿ycie przepisów prawa, decyzji administracyjnych lub zaistnienia innych okoliczno¶ci wymuszaj±cych takie zmiany,
2) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami; pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu, wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli przezwyciê¿yæ, oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu,
a tak¿e zdarzenie nadzwyczajne losowo wywo³ane przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron,
4) zmian przepisów prawa, w tym przepisów prawa lokalnego, maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy,
5) zmniejszenia wielko¶ci op³at i prowizji wskazanych w Ofercie Wykonawcy,
6) zmian przewidzianych zapisami Umowy innych ni¿ okre¶lone w pkt. 1-5,
7) zmian przewidzianych przepisami prawa , w szczególno¶ci ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e podlegaæ waloryzacji, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 1, warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a okre¶lona w aneksie do umowy warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotycz±cych podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 2, Wykonawca zobligowany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±c± z przedmiotowej zmiany, które maj± bezpo¶redni wp³yw na zaoferowan± w ofercie cenê wykonania zamówienia. Je¿eli Wykonawca udowodni Zamawiaj±cemu zasadno¶æ zmiany, jego wynagrodzenie ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie.
CI¡G DALSZY Projektowanych postanowieñ umowy w w sprawie zamówienia publicznego zawarte zosta³y w §9 Za³±cznika Nr 7 do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia wynosi: 48 miesiêcy – od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
2. Zamawiaj±cy zastrzega jednocze¶nie, ¿e techniczne otwarcie rachunków bankowych wraz z wystawieniem potwierdzeñ ich otwarcia nast±pi nie pó¼niej ni¿ do dnia 15 grudnia 2021 r., natomiast bank bêdzie pobiera³ op³atê za prowadzenie rachunków od momentu ich aktywacji, t.j. od dnia 1 stycznia 2022

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.