Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140117/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowiejskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 267 28 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sztum@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a36b6fc-14d7-4526-be32-0a062cfce9041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego, podrobów oraz mięsa wołowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a36b6fc-14d7-4526-be32-0a062cfce904
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092581/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego oraz podrobów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.02.Ż.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mięso gulaszowe drobiowe w ilości 2000 kg;filet z kurczaka i/lub indyka, mięso świeże, schłodzone, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż około 5 cm, bez skór i błon, bez kości. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 44100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wieprzowe, podroby i mięso wołowe1. mięso gulaszowe wieprzowe
mięso wieprzowe świeże klasy II A – 70/30, schłodzone, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż około 5 cm, bez kości z niewielką zawartością ścięgien i tłuszczu do 30 %. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa jasnoróżowa do czerwonej, powierzchnia sucha lub lekko wilgotna, niedopuszczalna mokra, obślizgła, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
2. wątroba wieprzowa
wątroba złożona z czterech płatów oddzielonych od siebie trzema głębokimi wcięciami; woreczek żółciowy usunięty, przekrwienia powstałe wskutek obrażeń mechanicznych muszą być usunięte; dopuszcza się cięcia powstałe podczas badania lekarsko-weterynaryjnego. Struktura nieznacznie ziarnista; powierzchnia gładka, lekko błyszcząca i wilgotna; dopuszcza się zmatowienie powierzchni spowodowane częściowym obeschnięciem; niedopuszczalna powierzchnia mokra, oślizgła lub ze śladami pleśni. Barwa ciemno czerwona do brązowo wiśniowej, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, konsystencja jędrna, zapach swoisty. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości. Podroby pakowane w opakowania zbiorcze- skrzynki, zabezpieczone folią, opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 4 dni od daty dostawy.
3. serca wieprzowe
serca o kształcie owalnym budowy zwartej, z uwypukleniem ściany komory lewej, wewnątrz oczyszczone ze skrzepów krwi , przekrwienia powstałe wskutek obrażeń mechanicznych muszą być usunięte; dopuszcza się cięcia powstałe podczas badania lekarsko-weterynaryjnego, powierzchnia sucha do lekko wilgotnej; niedopuszczalna powierzchnia mokra, oślizgła lub ze śladami pleśni. Barwa czerwona do ciemno czerwonej, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, konsystencja ścisła i jędrna, zapach swoisty. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości. Podroby pakowane w opakowania zbiorcze- skrzynki, zabezpieczone folią, opakowania, przeznaczone do kontaktu z żywnością. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 4 dni od daty dostawy.
4. schab wieprzowy
część zasadnicza wieprzowiny, odcięty z odcinka piersiowo lędźwiowego wzdłuż linii cięć półtuszy, bez kości, bez słoniny, produkt świeży, Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa jasnoróżowa do czerwonej, powierzchnia sucha lub lekko wilgotna, niedopuszczalna mokra, obślizgła, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy lub płciowy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
5. Mięso gulaszowe wołowe
mięso wieprzowe świeże klasy II, schłodzone, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż około 5 cm, bez kości z niewielką zawartością ścięgien i tłuszczu do 30 %. Mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Barwa mięsa czerwona, ciemnoczerwona, powierzchnia sucha lub lekko wilgotna, niedopuszczalna mokra, obślizgła, niedopuszczalny jest odcień szary lub zielonkawy, barwa tłuszczu biała do żółtej konsystencja jędrna i elastyczna, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości mięsa lub inny obcy. Mięso hermetycznie pakowane w opakowaniach jednostkowych VAC 2 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż: 6 dni od daty dostawy.
1. mięso gulaszowe wieprzowe w ilości 4000 kg
2. wątroba wieprzowa w ilości 2500 kg
3. serca wieprzowe w ilości 2500 kg
4. schab wieprzowy w ilości 900 kg
5. mięso gulaszowe wołowe w ilości 450 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 150093,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 263 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) który stanowi ,,Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
Uzasadnienie faktyczne:
Dnia 27 marca 2025 roku, do Zakładu Karnego w Sztumie wpłynęło pismo od kontrahenta który uzyskał najwyższą ilość punktów w w/w postępowaniu w części I – dostawa mięsa drobiowego. Kontrahent poinformował, że odstępuje od podpisania umowy.
Dlatego też, po ponownym zbadaniu rynku, dokonaniu ponownej kalkulacji cen mięsa drobiowego na dzień 28 marca 2025 roku oraz powołując się na przytoczony zapis ustawy Prawo Zamówień Publicznych, postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139242,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Aniołkowscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-11-14-517
7.3.3) Ulica: Karabinierów 2G
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" W SZTUMIE
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem od września do grudnia 2025r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.