eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskTermomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupsku przy al. 3-go Maja 22 w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupsku przy al. 3-go Maja 22
w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupsku przy al. 3-go Maja 22
w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4867b3c-154d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupskuprzy ul. 3-go maja 22 w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.33.2021.ZP4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238134,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. wykonanie zewnętrznych robót budowlanych związanych z naprawą elewacji budynku SOK oraz murków przy schodach zewnętrznych wraz z wymianą istniejących obróbek blacharskich oraz montaż czap z blachy na murkach zewnętrznych,
2. wykonanie odkrywki krawędzi tarasu – demontaż i ponowny montaż części tarasu o powierzchni 10m2.
Naprawa dotyczy powierzchni elewacji wynoszącej ok. 1120,00 m2 w tym:
1) wykonanie nowej warstwy zbrojącej siatki z klejem,
2) wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej (tynk barwiony w masie 2,0 mm),
3) równanie ościeży okiennych z montażem listew przyokiennych,
4) wymiana listew startowych,
5) wymiana obróbek blacharskich wraz z parapetami.
Powierzchnia elewacji obejmuje wszystkie ściany budynku z wyłączeniem powierzchni spodu tarasu. Podczas wykonywania zadania Wykonawca zdemontuje oraz ponownie zamontuje kolidujące oprawy oświetleniowe, urządzenia instalacyjne, zadaszenia itp.
Wykonawca dokona odkrywki krawędzi tarasu – zdemontuje i ponownie zamontuje część tarasu o powierzchni 10m2.
Na cały okres prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zabezpieczy płytą OSB taras budynku przed zniszczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 185850,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. wykonanie wewnętrznych robót budowlanych związanych z przeprowadzeniem demontażu i ponownego poprawnego montażu grzejników w budynku wraz z poprawą estetyki podejść instalacji c.o. pod grzejniki oraz malowaniem ścian za grzejnikami i konieczną wymianą miejscową okładzin ściennych z płytek ceramicznych w miejscu naprawy podejścia instalacji,
2. wymiana filtrów zamontowanych central wentylacyjnych,
3. poprawa jakości montażu anemostatów kołowych oraz zamontowanie anemostatu kołowego w pom. WC dla niepełnosprawnych na parterze (pom. Nr 0/36),
4. wykonanie instalacji uruchamiania wentylatorów wywiewnych pomieszczeń WC i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych ze światłem (instalacja zasilająca wentylatory zostanie poprowadzona w przestrzeni sufitowej),
5. uzupełnienie izolacji kanałów wentylacyjnych oraz poprawę mocowania kanału w pom. Nr 0/16,
6. malowanie ścian wewnętrznych, cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
7. uzupełnianie płyt kasetonowych oraz profili w suficie podwieszanym,
8. demontaż i montaż posadzki z tworzyw sztucznych.
Roboty wewnętrzne obejmują:
1) demontaż i ponowny montaż grzejników płytowych w celu poprawy wykończenia ściany za grzejnikiem – 24 szt.,
2) wykonanie przepustów p.poż. przez ściany oddzielenia pożarowego dla instalacji sanitarnych i elektrycznych – przejście w pom. Nr 0/12-0/8 oraz 0/22-0/40,
3) poprawa estetyki podejść grzejników płytowych (wykończenie otworów w ścianie, montaż rozet) – 24 szt.,
4) opróżnienie instalacji c.o. w celu przeprowadzenia w/w robót, płukanie instalacji, próba szczelności instalacji, regulacja instalacji na gorąco (całkowita długość rurociągów ok. 767mb; ilość odbiorników: 65 szt.),
5) wymiana filtrów w zamontowanych centralach wentylacyjnych – 10 szt.,
6) poprawa montażu anemostatów okrągłych – 6 szt.,
7) montaż anemostatu w pom. WC dla niepełnosprawnych na parterze budynku – 1 szt.,
8) wykonanie systemu uruchamiania wentylatorów wyciągowych układu wywiewnego WC wraz ze światłem dla pomieszczeń na parterze: 0/1, 0/3, 0/5, 0/9, 0/10, 0/11, 0/36, 0/37
i 0/44,
9) uzupełnienie izolacji kanałów wentylacyjnych – ok. 10m2,
10) wymiana mocowania kanału wentylacyjnego w pom. technicznym nr 0/16 – 1 szt.,
11) malowanie ścian wewnętrznych, cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
12) uzupełnianie płyt kasetonowych oraz profili w suficie podwieszanym,
13) demontaż i montaż posadzki z tworzyw sztucznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 52284,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.