Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupsku przy al. 3-go Maja 22
w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupsku przy al. 3-go Maja 22w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4867b3c-154d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupskuprzy ul. 3-go maja 22 w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.33.2021.ZP4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238134,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. wykonanie zewnętrznych robót budowlanych związanych z naprawą elewacji budynku SOK oraz murków przy schodach zewnętrznych wraz z wymianą istniejących obróbek blacharskich oraz montaż czap z blachy na murkach zewnętrznych,2. wykonanie odkrywki krawędzi tarasu – demontaż i ponowny montaż części tarasu o powierzchni 10m2.
Naprawa dotyczy powierzchni elewacji wynoszącej ok. 1120,00 m2 w tym:
1) wykonanie nowej warstwy zbrojącej siatki z klejem,
2) wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej (tynk barwiony w masie 2,0 mm),
3) równanie ościeży okiennych z montażem listew przyokiennych,
4) wymiana listew startowych,
5) wymiana obróbek blacharskich wraz z parapetami.
Powierzchnia elewacji obejmuje wszystkie ściany budynku z wyłączeniem powierzchni spodu tarasu. Podczas wykonywania zadania Wykonawca zdemontuje oraz ponownie zamontuje kolidujące oprawy oświetleniowe, urządzenia instalacyjne, zadaszenia itp.
Wykonawca dokona odkrywki krawędzi tarasu – zdemontuje i ponownie zamontuje część tarasu o powierzchni 10m2.
Na cały okres prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zabezpieczy płytą OSB taras budynku przed zniszczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 185850,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. wykonanie wewnętrznych robót budowlanych związanych z przeprowadzeniem demontażu i ponownego poprawnego montażu grzejników w budynku wraz z poprawą estetyki podejść instalacji c.o. pod grzejniki oraz malowaniem ścian za grzejnikami i konieczną wymianą miejscową okładzin ściennych z płytek ceramicznych w miejscu naprawy podejścia instalacji,2. wymiana filtrów zamontowanych central wentylacyjnych,
3. poprawa jakości montażu anemostatów kołowych oraz zamontowanie anemostatu kołowego w pom. WC dla niepełnosprawnych na parterze (pom. Nr 0/36),
4. wykonanie instalacji uruchamiania wentylatorów wywiewnych pomieszczeń WC i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych ze światłem (instalacja zasilająca wentylatory zostanie poprowadzona w przestrzeni sufitowej),
5. uzupełnienie izolacji kanałów wentylacyjnych oraz poprawę mocowania kanału w pom. Nr 0/16,
6. malowanie ścian wewnętrznych, cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
7. uzupełnianie płyt kasetonowych oraz profili w suficie podwieszanym,
8. demontaż i montaż posadzki z tworzyw sztucznych.
Roboty wewnętrzne obejmują:
1) demontaż i ponowny montaż grzejników płytowych w celu poprawy wykończenia ściany za grzejnikiem – 24 szt.,
2) wykonanie przepustów p.poż. przez ściany oddzielenia pożarowego dla instalacji sanitarnych i elektrycznych – przejście w pom. Nr 0/12-0/8 oraz 0/22-0/40,
3) poprawa estetyki podejść grzejników płytowych (wykończenie otworów w ścianie, montaż rozet) – 24 szt.,
4) opróżnienie instalacji c.o. w celu przeprowadzenia w/w robót, płukanie instalacji, próba szczelności instalacji, regulacja instalacji na gorąco (całkowita długość rurociągów ok. 767mb; ilość odbiorników: 65 szt.),
5) wymiana filtrów w zamontowanych centralach wentylacyjnych – 10 szt.,
6) poprawa montażu anemostatów okrągłych – 6 szt.,
7) montaż anemostatu w pom. WC dla niepełnosprawnych na parterze budynku – 1 szt.,
8) wykonanie systemu uruchamiania wentylatorów wyciągowych układu wywiewnego WC wraz ze światłem dla pomieszczeń na parterze: 0/1, 0/3, 0/5, 0/9, 0/10, 0/11, 0/36, 0/37
i 0/44,
9) uzupełnienie izolacji kanałów wentylacyjnych – ok. 10m2,
10) wymiana mocowania kanału wentylacyjnego w pom. technicznym nr 0/16 – 1 szt.,
11) malowanie ścian wewnętrznych, cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
12) uzupełnianie płyt kasetonowych oraz profili w suficie podwieszanym,
13) demontaż i montaż posadzki z tworzyw sztucznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 52284,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gostyńskiego
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





