eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa syst. dziekanatowego Uczelni poprzez wdrożenie syst. Internetowej Rekrutacji Kandydatów wraz z usługą wsparcia i świadczeniem usługi Asysty Technicznej w ramach projektu: "Sukces z natury"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa syst. dziekanatowego Uczelni
poprzez wdrożenie syst. Internetowej Rekrutacji Kandydatów wraz z usługą wsparcia i świadczeniem usługi Asysty Technicznej
w ramach projektu: „Sukces z natury"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 593 55 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna_sobon@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.sggw.edu.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa syst. dziekanatowego Uczelni
poprzez wdrożenie syst. Internetowej Rekrutacji Kandydatów wraz z usługą wsparcia i świadczeniem usługi Asysty Technicznej
w ramach projektu: „Sukces z natury"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55abcc01-ccf8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007747/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Rozbudowa systemu dziekanatowego w ramach projektu "Sukces z natury - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania SGGW w Warszawie".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”. Projekt jest współfinansowany z programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój” na lata 2014–2020, oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.17.2021 – BPSiTT.250.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest rozbudowa systemu dziekanatowego Uczelni poprzez wdrożenie systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie wraz z usługą wsparcia i świadczeniem usługi Asysty Technicznej.
Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje w szczególności:
1) Przeprowadzenie i opracowanie analizy oraz dokumentacji przedwdrożeniowej zgodności oprogramowania Systemu z wymaganiami Zamawiającego.
2) Wdrożenie i uruchomienie wersji testowej Systemu na zasobach Zamawiającego zgodnie z opracowaną dokumentacją przedwdrożeniową, przygotowanie instrukcji obsługi oraz schematów postępowania.
3) Przeprowadzenie szkoleń z obsługi i utrzymania Systemu.
4) Wdrożenie i uruchomienie produkcyjnej wersji Systemu na zasobach Zamawiającego zgodnie z opracowaną dokumentacją.
5) Integrację Systemu z systemami używanymi przez Zamawiającego (HMS, EZD, EWP /Erasmus without paper/, OPTICamp, Moodle).
6) Dostarczenie dokumentacji powdrożeniowej oraz dokumentacji szkoleniowej i materiałów do samokształcenia.
7) Świadczenie usługi Asysty Technicznej (w wymiarze 200 Roboczogodzin) i wsparcia powdrożeniowego.
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTeam S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008033000

7.3.3) Ulica: Tajęcina 113

7.3.4) Miejscowość: Jasionka

7.3.5) Kod pocztowy: 06-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.