eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i innego sprzętu szkolnego w ramach projektu pt.: POPRAWA POZIOMU DOSTĘPNOŚCI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE TUSZYN.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i innego sprzętu szkolnego
w ramach projektu pt.: POPRAWA POZIOMU DOSTĘPNOŚCI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE TUSZYN.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366077275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 614 34 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@coafsip.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coafsip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 771 11 04 507

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Piotrkowska 13

1.11.4.) Miejscowość: Tuszyn

1.11.5.) Kod pocztowy: 95-080

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.11.9.) Numer telefonu: 42 614 34 51

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@coafsip.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.coafsip.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i innego sprzętu szkolnego
w ramach projektu pt.: POPRAWA POZIOMU DOSTĘPNOŚCI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE TUSZYN.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-801adca4-e5c7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, jako pilotaż działania "Szkoła bez barier" - program Dostępność Plus realizowany przez Fundację Fundusz Współpracy i Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://gminatuszyn.ezamawiający.pl oraz poczty elektronicznej zamawiającego dyrektor@coafsip.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w SWZ pkt. XII Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użciu których Zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami,oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej; w pkt. XVI opis sposobu przygotowania oferty; XVII opis sposobu złożenia oferty; w pkt. XVIII składanie i otwarcie ofert

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych, Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazuje w niniejszym
postępowaniu jest Centrum Obsługi Administracyjno-Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie; 2. kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych możliwy jest pod adresem e-mail: t.filipiak@secmed.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego (przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, wyłonienia wykonawcy, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i
e oraz art. 10;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), oraz
inni odbiorcy;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub trwania okresu gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem że okres przechowywania danych w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych wynika z przepisów dotyczących
przyznania tych środków. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy
kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach , w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej,
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO i nie będą profilowane;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania / zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; - prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; pełna klauzula dostępna jest w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.2301.05.2023.M.K.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Meble szkolne; wg. następującego asortymentu:
1. Krzesełko szkolne, uczniowskie 93 szt.
2. Stół uczniowski, ławka szkolna 45 szt.
3. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 3 szt.
4. Krzesło szkolne regulowane 3 szt.
5. Lampka na stolik 3 szt.
6. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 3 szt.
7. Krzesło szkolne regulowane 3 szt.
8. Szafka do biurka 3 szt.
9. Szafka, regał szkolny, 3 szt.
10. Lampka LED na stolik szkolny 3 szt.
11. Krzesełko szkolne, uczniowskie 41 szt.
12. Stół uczniowski świetlicowy 20 szt.
13. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 1 szt.
14. Krzesło szkolne regulowane 1 szt.
15. Lampka na stolik 3 szt.
16. Zestaw parawanów wyciszających 1 szt.
17. Krzesełko szkolne, uczniowskie 61 szt.
18. Stół uczniowski stołówkowy 15 szt.
19. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 2 szt.
20. Krzesło szkolne regulowane 2 szt.
21. Biurko dla nauczyciela 1 szt.
22. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 1 szt.
23. Krzesło szkolne regulowane 1 szt.
24. Lampka na stolik 7 szt.
25. Kozetka z regulacją wysokości 1 szt.
26. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 1 szt.
27. Krzesło szkolne regulowane 1 szt.
28. Stół uczniowski, szkolny, regulowany 5 szt.
29. Krzesło szkolne regulowane 5 szt.
30. Zestaw parawanów wyciszających 1 szt.
31. Pufy 3 szt.
32. Poduszki 5 szt.
33. Bujak 1 szt.
34. Materace 1 szt.
35. Parawan do kryjówki 2 szt.
36. Materac do kryjówki 2 szt.
37. Parawan do kryjówki 1 szt.
38. Materac do kryjówki do kącika wyciszenia 1 szt.
39. Pufa - poducha do kącika wyciszenia 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) termin dostawy (T) – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Pomoce logopedyczne; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:
1. Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową. 1 szt.
2. TIM – komunikacja alternatywna 1 szt.
3. Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową. 1 szt.
4. Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową. 1 szt.
5. SPRAWDŹ JAK MÓWIĘ - KARTA BADANIA LOGOPEDYCZNEGO Z MATERIAŁAMI POMOCNICZYMI, 1 szt.
6. BADANIE KINESTEZJI ARTYKULACYJNEJ. KWESTIONARIUSZE I KARTY 1 szt.
7. Narzędzie diagnostyczne logopedyczne: SWM - Test do badania zagrożenia dysleksją 1 szt.
8. Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową. 1 szt.
9. UCZYMY SIĘ MÓWIĆ 2 szt.
10. MÓWikopaski 2 szt.
11. MÓWIKARTECZKI 2 szt.
12. Dmuchawka lokomotywa 1 szt.
13. Mównica logopedyczna. Paczka czy packa 1 szt.
14. LOGOTOMY - ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE [PAKIET - CZĘŚCI 1-9], 1 szt.
15. ĆWICZENIA JĘZYKOWE. CZĘŚĆ 2 - PROPOZYCJE ZADAŃ 1 szt.
16. Dać rzeczy słowo. Apraksja mowy. 1 szt.
17. Słuch fonemowy i fonetyczny. Teoria i praktyka 1 szt.
18. Logopary. Gra 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) termin dostawy (T) – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- Dydaktyczne pomoce szkolne; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:
1. Lupa 1 szt.
2. Luneta 1 szt.
3. Powiększalnik 1 szt.
4. Lupa, prostokątne szkło powiększające 3 szt.
5. Powiększalnik z funkcją mowy 1 szt.
6. Poduszki - siedziska edukacyjne, zestaw. 1 szt.
7. Mata edukacyjna - pajac 1 szt.
8. Dysk do balansowania 1
9. "Buduję poczucie własnej wartości" - Karty pracy dla dzieci i młodzieży z niską samooceną oraz ze spektrum autyzmu 1 szt.
10. Klocki "mini - wafle". 1 szt.
11. Klocki „Magformers” 1 szt.
12. Klocki drewniane 1 szt.
13. Chusta animacyjna 1 szt.
14. kostka emocje 1 szt.
15. Terapeutyczna gra planszowa, Emocje. Nazywam, rozumiem, wyrażam. 1 szt.
16. Memo dotykowe "Natura" 1 szt.
17. Kulodrom 1 szt.
18. Klocki magnetyczne 1 szt.
19. Klocki "Jeżyki" 1 szt.
20. Świecące kostki sensoryczne 1 szt.
21. Klocki "wiejska zagroda" 1 szt.
22. Mata "Edukacji w ruchu" 1 szt.
23. Zestaw instrumentów muzycznych 1 szt.
24. Dyski sensoryczne 1 szt.
25. Zgadywanka w pudełku, skrzynka skarbów 1 szt.
26. Nawlekanka 1 szt.
27. Wanna piaskowa 1 szt.
28. Piłki sensoryczne 1 szt.
29. Zgadywanka do słuchania 1 szt.
30. Gra tanecza do TV oraz PC z matą 1 szt.
31. Zestaw kształtek piankowych 1 szt.
32. Lupa 1 szt.
33. Lupa 2 szt.
34. Pakiet edukacyjny "EDUTERAPEUTICA AUTYZM. MATERIAŁY DLA KADRY PEDAGOGICZNEJ" 1 szt.
35. Słuchawki wygłuszające, terapeutyczne do kryjówki 2 szt.
36. Zestaw piłeczek sensorycznych do kryjówki 1 szt.
37. Krążki sensoryczne - do kącika wyciszenia 1 szt.
38. Słuchawki wygłuszające, terapeutyczne do kryjówki 2 szt.
39. Pakiet Magia ruchu do Magicznego Dywanu 1 szt.
40. Spaghetti EDU 1 szt.
41. "Pytam i odpowiadam ", wymagania minimalne. 2 szt.
42. Plan dnia - szkoła 2 szt.
43. Przeciwieństwa - gra edukacyjna 2 szt.
44. "Rozwijanie umiejętności społecznych dziecka. Interwencje przez zabawę. Wydawnictwo książkowe" 2 szt.
45. EMOCJE I RELACJE SPOŁECZNE - STYMULACJA 2 szt.
46. Uczę się rozumieć innych. Wydawnictwo książkowe 2 szt.
47. "Wiem, jak to powiedzieć". Program rozwijania umiejętności językowych użytkowników alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC). Budowanie wypowiedzi dwuelementowych. Struktura 1a, 1b 1 szt.
48. Jak kształtować umiejętności społeczne . Wydawnictwo książkowe. 2 szt.
49. Wiem, jak to powiedzieć. Budowanie wypowiedzi 3- elementowych- struktura A2- BOX 2 szt.
50. 101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej . Książka 1 szt.
51. Czytam proste teksty. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym. Cz. 1 2 szt.
52. Moje układanki. Ćwiczenia sylabowe do nauki czytania. Zestaw 1, 2, 3, 4 2 szt.
53. Beczka śmiechu - gra 1 szt.
54. Go Sense – słuch i mowa 1 szt.
55. Pakiet pomocy – emocje 1 szt.
56. Gramatyka jak malowana. Graficzne karty pracy dla klas 4-8 . Karty pracy 2 szt.
57. Pisanie jak malowane. Redagowanie wypowiedzi. Graficzne karty pracy dla klas 4-8. Karty pracy. 2 szt.
58. Kim jestem ? . Gra 2 szt.
59. Sensorki 2 szt.
60. Piotruś Paka- gra zręcznościowa 2 szt.
61. Czacha dymi- gra planszowa 2 szt.
62. Nie mów tak. Nie mów nie. - Gra 1 szt.
63. Piotruś słuchowy. Gra karciana 2 szt.
64. Maraton ortograficzny . Gra 2 szt.
65. Trudne słowa . Gra edukacyjna. 2 szt.
66. Memory- humory . Gra 2 szt.
67. Ilustrowane karty do nauki zachowań społecznych 2 szt.
68. Sznurki i dziurki. Wyszywanki bez igły 1 szt.
69. Pamięć dźwiękowa. Gra 1 szt.
70. Puzzle warstwowe 1 szt.
71. Piankowe puzzle magnetyczne 1 szt.
72. AKADEMIA POMYSŁÓW. UCZEŃ Z LEKKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ ZESTAW - SZKOŁA PODSTAWOWA 1-3 1 szt.
73. AKADEMIA POMYSŁÓW. UCZEŃ Z AUTYZMEM KLASY 1-3 1 szt.
74. Świat dźwięków - Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji 1 szt.
75. Lumico - zestaw narzędzi do pracy nad emocjami, reakcjami, relacjami i zasobami 1 szt.
76. Góra uczuć, gra. 2 szt.
77. Pytaki gra planszowa 2 szt.
78. Gorący ziemniak, gra planszowa 2 szt.
79. Sokole oko – Foto, gra planszowa. 2 szt.
80. Emocje. Odkryj siebie i poznaj emocje, gra. 2 szt.
81. Łamacz lodów DAJ SIĘ POZNAĆ, gra integracyjna. 2 szt.
82. Memory. Odkryj świat, gra. 2 szt.
83. Kalambury, gra dla dzieci. 2 szt.
84. Łowienie rybek, gra zręcznościowa 2 szt.
85. Gra zręcznościowa typu „twister”. 2 szt.
86. Rzutki na rzepy, gra zręcznościowa. 2 szt.
87. MIESIĄCE I PORY ROKU - GRA JĘZYKOWA 1 szt.
88. Ilustrowane karty do nauki zachowań społecznych 1 szt.
89. Kalejdoskop emocji, gra towarzyska 1 szt.
90. Będzie dobrze. Program wspierający kształcenie kompetencji emocjonalno-społecznych 1 szt.
91. UMIEM CZYTAĆ, PISAĆ I LICZYĆ – KOMPLET 1 szt.
92. Dobble: Zwierzaki. Gra 1 szt.
93. GRA SŁÓW, GRA KOOPERACYJNA 1 szt.
94. ĆWICZENIA OPERACJI MYŚLOWYCH 1 szt.
95. Symetryczne labirynty 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) termin dostawy (T) – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4- Narzędzia psychologiczne – testy; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:
1. "Narzędzie diagnostyczne: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 (SB5)" 1 szt.
2. Narzędzie diagnostyczne psychologiczne: IDS-2 Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży 1 szt.
3. Narzędzie diagnostyczne psychologiczne: WISC®-V Skala Inteligencji Wechslera dla Dzieci – wydanie piąte 1 szt.
4. Narzędzie diagnostyczne psychologiczne: CFT 1-R Neutralny Kulturowo Test Inteligencji Cattella – wersja 1 zrewidowana przez Rudolfa H. Weiβa i Jürgena Osterlanda 1 szt.
5. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: CONNERS 3 Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących 1 szt.
6. Narzędzie diagnostyczne , psychologiczne: WS/ZF-R Test Słów i Test Liczb Rudolfa H. Weiβa. 1 szt.
7. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: ASRS Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy Spektrum Autyzmu 1 szt.
8. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne, pedagogiczne: DINEMO - Dwuwymiarowy Inwentarz Inteligencji Emocjonalnej 1 szt.
9. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne, pedagogiczne: INTE - Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej INTE 1 szt.
10. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne, pedagogiczne: TRE - Test Rozumienia Emocji, 1 szt.
11. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: BENTON - Test Pamięci Wzrokowej Bentona, 1 szt.
12. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: RHLB-PL - Bateria Testów do Badania Funkcji Językowych i Komunikacyjnych Prawej Półkuli Mózgu 1 szt.
13. Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: WCST - Test Sortowania Kart z Wisconsin 1 szt.
14. Narzędzie diagnostyczne, Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat 1 szt.
15. Narzędzie diagnostyczne, Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat 1 szt.
16. Narzędzie diagnostyczne, Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S 1 szt.
17. Narzędzie diagnostyczne, logopedyczne: Obrazkowy Test Słownikowy - Rozumienie OTSR 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) termin dostawy (T) – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Dydaktyczne oprogramowanie komputerowe, karty pracy; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:

1. mTalent Autyzm 2 (Mowa czynna, od słowa do zdania + Mowa w kontekście społecznym cz.2)
1 szt.
2. mTalent POTRAFIĘ. Obszar polonistyczny (kl. 4-6) 1 szt.
3. mTALENT KONCENTRACJA I PAMIĘĆ KL. 1-8 1 szt.
4. Pakiet edukacyjny „Program Eduterapeutica specjalne potrzeby edukacyjne 4-8” 1 szt.
5. Pakiet edukacyjny „Program Eduterapeutica specjalne potrzeby edukacyjne 1-3” 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37524000-7 - Gry

37520000-9 - Zabawki

22110000-4 - Drukowane książki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) termin dostawy (T) – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6- Lektury szkolne - ebook, audiobook; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:
1. Lektura e-book "„Asiunia” J. Papuzińska - e-book" 1 szt.
2. Lektura audiobook "„Dzieci z Bullerbyn” A. Lindgren audiobook" 1 szt.
3. Lektura e-book "„Dzieci z Bullerbyn” A. Lindgren e-book" 1 szt.
4. Lektura audiobook „Kapelusz Pani Wrony” Danuta Parlak – adiobook 1 szt.
5. Lektura e-book „Kapelusz Pani Wrony” Danuta Parlak - e-book 1 szt.
6. Lektura audiobook „Rany Julek! O tym jak Julian Tuwim został poetą” A. Frączek – audiobook 1 szt.
7. Lektura e-book „Rany Julek! O tym jak Julian Tuwim został poetą” A. Frączek - r-book 1 szt.
8. Lektura audiobook „Afryka Kazika” Ł. Wierzbicki audiobook" 1 szt.
9. Lektura e-book "„Afryka Kazika” Ł. Wierzbicki - e-book" 1 szt.
10. Lektura audiobook „Dziewczynka z parku” B. Kosmowska - audiobook" 1 szt.
11. Lektura e-book "„Dziewczynka z parku” B. Kosmowska - e-book" 1 szt.
12. Lektura audiobook „Oto jest Kasia” M. Jaworczakowa - audiobook" 1 szt.
13. Lektura e-book „Oto jest Kasia” M. Jaworczakowa - e-book" 1 szt.
14. Lektura audiobook „Mania, dziewczyna inna niż wszystkie” J. Grodek - audiobook" 1 szt.
15. Lektura audiobook „Kubuś Puchatek” A.A. Milne - audiobook" 1 szt.
16. Lektura e-book „Kubuś Puchatek” A.A. Milne - e-book" 1 szt.
17. Lektura audiobook „Był sobie pies” W.B.cameron - audiobook" 1 szt.
18. Lektura e-book 1 „Był sobie pies” W.B.cameron - e-book" 1 szt.
19. Lektura audiobook „Kołysanka z Auschwitz” M.Escobar - audiobook" 1 szt.
20. Lektura e-book 1 "„Kołysanka z Auschwitz” M.Escobar - e-book" 1 szt.
21. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Akademia pana Kleksa” J. Brzechwa - audiobook" 1szt.
22. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Opowieści z Narnii”L.S. Lewis - audiobook" 1 szt.
23. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Opowieści z Narnii”L.S. Lewis - e-book" 1 szt.
24. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Chłopcy z placu broni” F. Molnar - audiobook" 1 szt.
25. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Chłopcy z placu broni” F. Molnar - e-book" 1 szt.
26. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „W pustyni i w puszczy”H. Sienkiewicz - audiobook" 1 szt.
27. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „W pustyni i w puszczy”H. Sienkiewicz - e-book" 1 szt.
28. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Mały książę” A.S. Exupery – audiobook 1 szt.
29. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Mały książę” A.S. Exupery - e-book 1 szt.
30. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Mitologia” J. Parandowski - audiobook" 1 szt.
31. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Hobbit, czyli tam i z powrotem” J.R. Tolkien - audiobook" 1 szt.
32. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Hobbit, czyli tam i z powrotem” J.R. Tolkien - e-book" 1 szt.
33. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery - audiobook" 1 szt.
34. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery - e-book" 1 szt.
35. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Dziady cz.II” A. Mickiewicz - AUDIOBOOK\" 1 szt.
36. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Dziady cz.II” A. Mickiewicz - E-BOOK" 1 szt.
37. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Quo vadis” H. Sienkiewicz - audiobook" 1 szt.
38. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Quo vadis” H. Sienkiewicz - e-book" 1 szt.
39. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Pan Tadeusz” A. Mickiewicz - audiobook" 1 szt.
40. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Pan Tadeusz” A. Mickiewicz - e-book" 1 szt.
41. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Syzyfowe prace”S. Żeromski - audiobook" 1 szt.
42. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Syzyfowe prace” S. Żeromski - e-book" 1 szt.
43. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Mikołąjek” (Mikołajek / Mikołajek nie nudzi się w szkole / Mikołajek i inne chłopaki / Wakacje Mikołajka / Mikołajek ma kłopoty) komplet Sempe i Goscinny - audiobook" 1 szt.
44. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Mikołąjek” Sempe i Goscinny - e-book" 1 szt.
45. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” J. Christa - audiobook" 1 szt.
46. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” J. Christa - e-book" 1 szt.
47. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Tajemniczy ogród” F.H. Burnett - audiobook" 1 szt.
48. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Tajemniczy ogród” F.H. Burnett - ebook" 1 szt.
49. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Opium w rosole” M. Musierowicz - ebook" 1 szt.
50. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Quo vadis” H. Sienkiewicz - audiobook" 1 szt.
51. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Quo vadis” H. Sienkiewicz - ebook" 1 szt.
52. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Balladyna” J. Słowacki - audiobbok" 1 szt.
53. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Balladyna” J. Słowacki - ebook" 1 szt.
54. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Kamienie na szaniec A. Kamiński - audiobbok" 1 szt.
55. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Kamienie na szaniec” A. Kamiński - ebook" 1 szt.
56. "Lektura e-book klasy IV-VIII" "Egzamin ósmoklasisty Język angielski - ebook" 1 szt.
57. "Lektura e-book klasy IV-VIII" "Egzamin ósmoklasisty Język polski - ebook" 1 szt.
58. "Lektura e-book klasy IV-VIII" "Egzamin ósmoklasisty Matematyka - ebook" 1 szt.
59. "Lektura audiobook klasy IV-VIII" „Zemsta” A. Fredro - audiobook" 1 szt.
60. "Lektura e-book klasy IV-VIII" „Zemsta” A. Fredro - ebook" 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22113000-5 - Książki biblioteczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) termin dostawy (T) – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i odnośnie pkt 4 ustawy w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,
– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą należy złożyć :
1. Formularz asortymentowo- cenowy wypełniony wg opisu przedmiotu zamówienia zał. nr 6a/6b/6c/6d/6e/6f, dla części, na którą/e wykonawca składa ofertę. Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności zaoferowanych produktów z wymogami Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie potwierdzi wymaganych parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
2. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeśli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt XVI ust. 4 pkt. 4.4 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty,
w szczególności:
a) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego;
b) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa;
c) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
d) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym siły wyższej;
e) jeśli zaistnieją przesłanki do wprowadzenia zmian wynikłe z art. 455-456 Pzp.
2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni od daty zawarcia umowy- dotyczy każdej części. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.