Og³oszenie z dnia 2021-10-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00291340/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2293P w m. Gniezno ul. S³oneczna – od ul. Kawiary do Elektro - Hurt
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276972
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleje W³adys³awa Stanis³awa Reymonta 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2293P w m. Gniezno ul. S³oneczna – od ul. Kawiary do Elektro - Hurt
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b673a4e9-229b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00199158
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00006997/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 2293P w m. Gniezno ul. S³oneczna - od ul. Kawiary do Elektro - Hurt
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej: zamowienia.pzd@powiat-gniezno.pl. Przesy³ane dokumenty musz± byæ
opatrzone przez osobê lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujê, i¿:
1)Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg z siedzib± przy Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail:
rodo.pzd@powiatgniezno.pl 2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ poprze email:
pzd@powiat-gniezno.pl.
3) Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zków wynikaj±cych z przepisów
prawa, realizacji umowy, b±d¼ udzielonej zgody.
4) W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu wype³niania obowi±zków wynikaj±cych z przepisów
prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:- organy w³adzy publicznej oraz podmioty
wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w
celach, które wynikaj± z przepisów powszechne obowi±zuj±cego prawa,- inne podmioty, które na
podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Zarz±dem Dróg przetwarzaj± dane osobowe.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych
i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania
danych przez Administratora.
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do Pani/Pana danych oraz z zastrze¿eniem powszechnie
obowi±zuj±cych przepisów prawa, prawo do ich
sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania oraz prawo do cofniêcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie,
Realizacja powy¿szych praw musi byæ zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa siê
przetwarzanie danych, a tak¿e m. in. z zasadami wynikaj±cymi z kodeksu postêpowania
administracyjnego czy archiwizacji: usuniêcie danych jest niemo¿liwe z uwagi na konieczno¶æ
wywi±zywania siê z prawnego obowi±zku wymagaj±cego przetwarzania danych.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym
na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych,
których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma
zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy
wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy
lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê,
której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw±.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w
art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do
Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.DT.3921.17/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty obejmuj±:
- wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2293P m. Gniezno ul. S³oneczna od ul. Kawiary do Elektro - Hurt na d³. 527 mb.
Zakres robót:
- mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 4101,00 m2
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 4101,00 m2
- skropienie nawierzchni emulsj± asfaltow± 4101,00 m2
- wykonanie ¶cinki poboczy 990 m2
- uzupe³nienie poboczy uzyskanym Podrezem 750 m2
- rozebranie istniej±cych wyspowych progów zwalniaj±cych
- wykonanie nowych wyspowych progów zwalniaj±cych
- odtworzenie oznakowania poziomego P – 10, P – 14 oraz P - 25
- wykonanie nawierzchni grysowo -¿wirowo-asfaltowej o gr. 4 cm 4101,00 m2
Szczegó³owy zakres robót i sposób ich wykonania zosta³ okre¶lony w za³±czonej dokumentacji projektowej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert nie odrzuconych,
Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rêkojmi: 40% (Gw)
Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
£±czna warto¶æ punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie warto¶ci, tj.:
S = C0 + Gw
S – suma punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta - maks. 100 pkt,
C0 – liczba punktów uzyskanych za oferowan± cenê,
Gw – liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena
(Co)
– (maks. 60 pkt - 60%)
Cn
C0 = --------- x 60Cb
C0 – liczba punktów przyznanych za cenê,
Cn - najni¿sza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
Obliczenie punktacji dla kryterium okresu gwarancji i rêkojmi oferowanego przez wykonawcê wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy (Gw)
– (maks. 40 pkt - 40%)
Ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta, liczona bêdzie nastêpuj±co:
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 24 miesiêcy – 0 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 36 miesiêcy – 10 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 60 miesiêcy – 30 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 72 miesiêcy – 40 pkt.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca udzieli³ minimum 36 miesiêcy gwarancji na wykonany
przedmiot umowy. Maksymalny okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiaj±cego wynosi 72
miesiêcy.
Okres gwarancji liczony bêdzie od dnia podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego lub
protoko³u inwentaryzacji robót.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.Zamawiaj±cy nie precyzujew tym zakresie szczególnych wymagañ. 2) Posiadania kompetencji lub uprawnieñ do wykonania
okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.3) Zdolno¶ci technicznej i
zawodowej. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e: a) ¿e dysponuje
budowy/kierownikiem robot drogowych, który bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i
posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.Na
potwierdzenie spe³nienia tego warunku Wykonawca z³o¿y wykaz osób za³±cznik nr 3 do SWZ.4)
Sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych
wymagañ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do
dysponowania tymi osobami – za³. nr 3 do SWZ. (W przypadku wykazania osób udostêpnionych
Wykonawcy przez inne podmioty nale¿y do³±czyæ do w/w za³±cznika pisemne zobowi±zanie tych
podmiotów do udostêpnienia tych osób
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który
z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owe.
Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której
mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.UWAGA! Wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ za³±cznik nr 4 zarówno w sytuacji gdy nale¿y jak równie¿ gdy nie nale¿y do grupy
kapita³owej, zgodnie z opisem na w/w za³±czniku. 2. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. 3. za¶wiadczenie
w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem
podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce
przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z
za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed
up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem
terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 4. za¶wiadczenie
albo
inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia
spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia
spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca
dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub
grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz Oferty – za³. nr 1.O¶wiadczenie art. 273 ust 2 ustawy PZP – za³. nr 2.Wykaz osób –za³. nr 3.O¶wiadczenie dot. grupy kapita³owej – za³. nr 4.O¶wiadczenie RODO Wykonawcy – za³.
nr 5.Istotne postanowienia umowy – za³. nr 6.Kosztorys ofertowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisówistotnych postanowieñ umowy (za³. nr 6 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy
mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obydwie strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-16
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Bie¿±ca konserwacja i utrzymanie istniej±cych nawierzchni t³uczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szko³y Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnie¼nie, ul. ¯wirki i Wigury 22
- Dostawy artyku³ów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów u¿yteczno¶ci publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz cz³onków ich rodzin"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnie¼nie
wiêcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- Remont drogi po¿arowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szko³y
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postêp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.