Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680869/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00111091/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00117839/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: I Oddział w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-431
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 29 65, 42 638 27 40
1.5.8.) Numer faksu: 42 637 52 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=765319221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0be4bf-2598-4bba-b952-ba46b2829426
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00455768/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont i przebudowa budynku Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 210000.271.12.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5951850,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
Wymagane cechy robót budowlanych zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB).
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, roboty instalacyjne, zastosowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej w zakresie dokumentacji powykonawczej oraz udzielenia licencji/sublicencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 13 do SWZ (dokumentacja projektowa oraz STWiORB zdefiniowane w Projektowanych postanowieniach umowy).
Przedmiot zamówienia nie obejmuje opisanego w dokumentacji projektowej wyposażenia Sali Obsługi Klientów (ścianka oddzielająca biurka, meble, krzesła, ekran LCD, dystrybutor wody, stojak na materiały informacyjne), wyposażenia pomieszczeń socjalnych (chłodziarka, kuchenka mikrofalowa, meble, krzesła, szafki pracownicze), wyposażenia biurowego (meble, krzesła) oraz koszy na śmieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej (oferty dodatkowej Rembor Capital Dariusz Borysławski) wynosi 10 614 743,02 zł brutto i przekracza wielkość środków finansowych, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i które zostały podane przed otwarciem ofert, tj. 7 320 776,57 zł brutto. Z tego względu postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10312272,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10614743,02 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA w Łodzi
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na części
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki zlokalizowanej na terenie KMP w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28/30.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Kliniki Szczękowo-Twarzowej oraz haka automatycznego dla Kliniki Położniczo-Ginekologicznej CSK UM Łódź.
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- zmiana aranżacji pomieszczeń lokalu usługowego w Stargardzie przy ul. Słowackiego 22E .3 na cele działalności Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy społ.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.