Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167991/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa gadżetów przeznaczonych na nagrody dodatkowe w ramach konkursu “Fundusze Norweskie i EOG - o tym się wie! Wygraj mobilną pracownię komputerową dla swojej szkoły!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa gadżetów przeznaczonych na nagrody dodatkowe w ramach konkursu “Fundusze Norweskie i EOG - o tym się wie! Wygraj mobilną pracownię komputerową dla swojej szkoły!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43749de3-fa6c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest przewidziany do współfinansowania z Pomocy Technicznej Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167991/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.22.2021.265.PKO[KNMFIPR]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów przeznaczonych na nagrody dodatkowe w ramach konkursu “Fundusze Norweskie i EOG - o tym się wie! Wygraj mobilną pracownię komputerową dla swojej szkoły!”.
2. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 składa się:
1) Pendrive wafer 16GB – 460 sztuk;
2) Powerbank 1 – 414 sztuk;
3) Powerbank 2 – 46 sztuk;
4) Myszka bezprzewodowa – 460 sztuk.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34022,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70838,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34022,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: ul. Bratnia nr 1
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34022,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca dostarczy pakiety gadżetów do Miejsc dostawy, których lista wraz ze szczegółowymi danymi teleadresowymi zostanie mu dostarczona przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia informacji o dodatkowych laureatach konkursu. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie ułożyć plan dostawy materiałów do miejsc dostawy i zrealizować dostawy zgodnie z nim, przy dochowaniu terminu realizacji.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Dostawa mieszadła hematologicznego.
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Najem 2 serwerów oraz macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i wdrożenia.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej bezpieczeństwa pożarowego oraz wielobranżowego projektu budowlanego (...) dla Internatu przy ul. Elbląskiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania i dostawy materiałów profilaktyczno-promocyjnych z grafiką i hasłem A. Mleczko
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby ACEU
- POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka II
- Dostawa materiałów promocyjnych i prewencyjnych.
- Dostawa gadżetów promujących rozpowszechnienie informacji o świadczonej pomocy określonej w ustawie dla pracodawców, bezrobotnych i poszukujących pracy, promujących KFS oraz WUP w Opolu
- Usługa promocji komercjalizacji wyników badań naukowych wśród partnerów biznesowych (2 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.