eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaZakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża



Ogłoszenie z dnia 2025-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych – żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. „Przystań Pluskowęsy” w Pluskowęsach w Gminie Chełmża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340546796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a46b374a-a92e-46dd-9ee0-41c07dc00a25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych – żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. „Przystań Pluskowęsy” w Pluskowęsach w Gminie Chełmża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46b374a-a92e-46dd-9ee0-41c07dc00a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045870/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup artykułów spożywczych do przygotowania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego. Działanie 8.24 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 285150,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28060 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw i owoców (Część 1)
Owoce i warzywa klasy pierwszej – powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych.
Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
Warzywa nie powinny być zaparzone, zmarznięte, zapleśniałe.
Warzywa korzenne – bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
Owoce – skórka gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 62608,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wędlin (Cześć 2)
Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas.
Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.
Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
Gotowe produkty mięsne mają zawierać minimum 80% mięsa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 37920 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału i jaj (Część 3)
Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne.
Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twaróg, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, margaryna, śmietany, sery żółte nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla produktów: mleko.
Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego, jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania.
Jajka nie mogą pochodzić z chowu klatkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 47285,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa i produktów ciastkarskich (Część 4)
Dostarczane pieczywo oraz produkty ciastkarskie nie mogą być mrożone ani rozmrażane.
Pieczywo oraz produkty ciastkarskie nie mogą być wypiekane z ciasta mrożonego.
Pieczywo świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci.
Pieczywo winno być pokrojone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 28060 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych (Część 5)
każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia;
produkt z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
produkty sypkie, mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 109276,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.02.2024 r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na część 1, 2, 3 i 5 postępowania.
4
W związku z powyższym wystąpiła okoliczność przewidziana w art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, będąca uzasadnioną podstawą unieważnienia postępowania w Części 1: Dostawa warzyw i owoców ,
Część 2: Dostawa wędlin,
Część 3: Dostawa nabiału i jaj,
Część 5: Dostawa artykułów spożywczych .
W związku z tym postanowiono jak na wstępie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.02.2024 r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na część 1, 2, 3 i 5 postępowania.
4
W związku z powyższym wystąpiła okoliczność przewidziana w art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, będąca uzasadnioną podstawą unieważnienia postępowania w Części 1: Dostawa warzyw i owoców ,
Część 2: Dostawa wędlin,
Część 3: Dostawa nabiału i jaj,
Część 5: Dostawa artykułów spożywczych .
W związku z tym postanowiono jak na wstępie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.02.2024 r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na część 1, 2, 3 i 5 postępowania.
4
W związku z powyższym wystąpiła okoliczność przewidziana w art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, będąca uzasadnioną podstawą unieważnienia postępowania w Części 1: Dostawa warzyw i owoców ,
Część 2: Dostawa wędlin,
Część 3: Dostawa nabiału i jaj,
Część 5: Dostawa artykułów spożywczych .
W związku z tym postanowiono jak na wstępie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24192 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24192 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLKORN Piekarnia z cukiernią Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8910002052

7.3.3) Ulica: Widok 46

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-272

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24192 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.02.2024 r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta na część 1, 2, 3 i 5 postępowania.
4
W związku z powyższym wystąpiła okoliczność przewidziana w art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, będąca uzasadnioną podstawą unieważnienia postępowania w Części 1: Dostawa warzyw i owoców ,
Część 2: Dostawa wędlin,
Część 3: Dostawa nabiału i jaj,
Część 5: Dostawa artykułów spożywczych .
W związku z tym postanowiono jak na wstępie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.